HAHAHAHA
OMGWTFLOLROFLLMAO
Sjeeeeezus jongens, wat een niveau :D HEERLIJK gewoon! :lmao:
Maar ergens Natasha..weetje wat het is..je moet eens wat normaals posten, en niet steeds van die vage, kortaf zinnetjes.
Printable View
HAHAHAHA
OMGWTFLOLROFLLMAO
Sjeeeeezus jongens, wat een niveau :D HEERLIJK gewoon! :lmao:
Maar ergens Natasha..weetje wat het is..je moet eens wat normaals posten, en niet steeds van die vage, kortaf zinnetjes.
Bij Cilvaringz deed je ook zo levenloos. Ik bepaal zelf wat ik post daar heb jij niks over te zeggen. Ik heb geen zin om ruzie te maken elke keer.
Serieus he? Vertel eens in die neverending say anything thread hoe je dag was, in volle zinnen, en normaal. Serieus..kan je dat doen?
Ik krijg hoofdpijn van jullie doei.
je kan me focken maar dan moet je oprotten kijk uit je doppen anders word het knokken nak je schoenen dan is het huis op je sokken laat maar rollen focking drollen kom op, kom op, kom op, hard en op vol vermogen word zwart voor me ogen ik heb je nooit gemogen en als ik dat heb gezegd dan heb ik gelogen ik beuk je met me blote klauwen wist niet dat ik er van kon houwen maar ik word kouwer en lauwer beuk nu zelfs vrouwe ouwe dus ik beuk die bitch gooi in de sloot of in de goot een helehoop liggen bij de sloop en dan ben je dood
dus kom je mee naar buiten
of moet ik je gooien door de ruiten
want fock je me op dan ben ik niet meer te stuiten
laat me me aggressie uiten
lalalala
I'm very impressed front more.
moppie ik beuk je ik klap je ik neuk je trek je aan je haren en ik sleur je door de keuken niks spelen met je slipje dit vind ik leuker genoeg pas als ik je kop zie verneuken het is de wereld van een man, dus niet die van jou je bent een kutwijf of ja gewoon een vrouw weet dat je de pijn van mijn klappen kent je neus gebroken door de zoveelste vent je kijkt me aan en schreeuwt je weet niet wat je doet met me een tand door mijn lip bitch en het bloed lekker en het is simpel je gezeik maakt me lauw ik ben een man en jij een vrouw een vrouw die dit wel moet weten ik ben gekomen om je rotkop te breken en al bloed op mijn trui dat is zonde dus je word begraven en nooit meer gevonden
Kakkers.
Still think ur the greatest tho.
ENGLISH
Please
Thank You
Have a nice day
:'(
U didn't miss anything. Only some diss towards Goddess.
I'm tired of typing English it's not even my language.
Than go to Wu-Netherworld or some shit
Learn Dutch Spanish African & Italian.
No