01.01.2021

Search:

Type: Posts; User: food for thought

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. There are tons of bugs and broken links

    There are tons of bugs and broken links
  2. I flew out to SF last year for the first time and...

    I flew out to SF last year for the first time and literally every car that drove by bumping hip hop was bumping E-40.

    RIP Mac Dre
  3. This album is dope af. I can't remember the last...

    This album is dope af. I can't remember the last time I've liked a rap album as much as this.
  4. Replies
    26
    Views
    4,736

    Lmao

    Lmao
  5. 6RyqtgJDvMc

    6RyqtgJDvMc
  6. Hahaha

    Hahaha
  7. Wow I was just bumping that CRU album last night...

    Wow I was just bumping that CRU album last night for the first time in a few years
  8. Replies
    8
    Views
    1,587

    It's on Spotify...

    It's on Spotify...
  9. Replies
    11
    Views
    3,793

    Listened to about half of it. Boring af.

    Listened to about half of it. Boring af.
  10. Replies
    210
    Views
    51,447

    This is going to be a disaster.

    This is going to be a disaster.
  11. Incredible word play. This is one of all time...

    Incredible word play. This is one of all time faves
  12. Replies
    17
    Views
    1,211

    I don't think so. I wouldn't mind the song if...

    I don't think so.

    I wouldn't mind the song if it was just two verses
  13. I've been reading nothing but negative reviews...

    I've been reading nothing but negative reviews excpet for the few posters here that say they enjoyed it
  14. Ghostface Killah's "The Lost Tapes" Tracklist & Release Date

    https://hiphopdx.com/news/id.48021/title.m-eighty-reveals-ghostface-killahs-the-lost-tapes-stacked-tracklist-release-date#

    ...
  15. ^before or after you drive by his house?

    ^before or after you drive by his house?
  16. Replies
    7
    Views
    951

    Lol

    Lol
  17. We Enter the Wu: Photos from Inside Wu-Tang's 36 Chambers in LA

    https://noisey.vice.com/en_ca/article/j5njw4/we-enter-the-wu-photos-from-inside-wu-tangs-36-chambers-in-la
  18. Replies
    9,776
    Views
    812,749

    Lukaku didnt score but he played really well and...

    Lukaku didnt score but he played really well and I was happy for him regardless. That counter attack run was fkn ridiculous.

    I was rooting for Brazil to win. Belgiums counter attacks were too...
  19. I read earlier that they were both in it

    I read earlier that they were both in it
  20. Replies
    20
    Views
    2,132

    Eh YO Eh YO Eh YO

    Eh YO
    Eh YO
    Eh YO
  21. Replies
    25
    Views
    2,102

    I personally don't care what a grown man wears.

    I personally don't care what a grown man wears.
  22. Tidal Accused of Falsifying Beyonce and Kanye West Streaming Numbers

    https://images.amcnetworks.com/ifc.com/wp-content/uploads/2016/03/friday-quotes.jpg
    ...
  23. Replies
    70
    Views
    5,767

    lol I remember seeing this post by robbeh...

    lol I remember seeing this post by robbeh recently and re reading it several times with a puzzled look on my face before concluding that this is part of the gods on going transformation


    ...
  24. Meek Mill to be released from prison

    https://www.cnn.com/2018/04/24/entertainment/meek-mill-free/index.html
  25. Yeah, I was gonna clown but sounds like a dope...

    Yeah, I was gonna clown but sounds like a dope unique concept that might blow up
  26. Sticky: lmfaooooo

    lmfaooooo
  27. We haven't heard by now bro.

    We haven't heard by now bro.
  28. Replies
    91
    Views
    11,731

    dope album. I was pleasantly surprised

    dope album. I was pleasantly surprised
  29. Did this nigga take a selfie for his album cover...

    Did this nigga take a selfie for his album cover lmao
  30. ^lmao This beef needs to keep going. The Corp...

    ^lmao

    This beef needs to keep going. The Corp need this. I think the last time we had an online beef bordering on real life beef was when TSA told grave to shut up and grave threatened to send ppl...
  31. This is dope af

    This is dope af
  32. oh, shit!! Bronze in the house!! Bronze keep...

    oh, shit!! Bronze in the house!!

    Bronze keep up the good work brother!! Love your music
  33. Hahahahah!!

    Hahahahah!!
  34. Replies
    28
    Views
    3,020

    ^damn I didn't know that was him. That song got...

    ^damn I didn't know that was him. That song got me through times in HS

    RIP to the god
  35. Replies
    28
    Views
    3,020

    What happened? Here's a song he was featured...

    What happened?

    Here's a song he was featured on



    https://youtu.be/70SNfGtHqbs
  36. Replies
    475
    Views
    39,970

    What an outrage.

    What an outrage.
  37. Hahaha

    Hahaha
  38. Rip

    Rip
  39. Not sure if he's touring several states with this...

    Not sure if he's touring several states with this now, but he'll be coming to my state in April

    Just a heads up
  40. Was coming to post that and cue up grown men who...

    Was coming to post that and cue up grown men who will cry about not getting to hear the album and how unfair life is.
  41. Hahaha

    Hahaha
  42. Replies
    16
    Views
    1,709

    Obviously a Brock secondary

    Obviously a Brock secondary
  43. Replies
    75
    Views
    30,647

    https://youtu.be/0DCstdtHNXA

    https://youtu.be/0DCstdtHNXA
  44. Replies
    15
    Views
    1,659

    So are we just gonna ignore the fact that he...

    So are we just gonna ignore the fact that he misspelled his name lmfao
  45. Replies
    382
    Views
    32,764

    so you saved some money by opting for a room with...

    so you saved some money by opting for a room with a shitty view of a big ass building with bright lights lol
  46. Replies
    382
    Views
    32,764

    http://www.wutang-corp.com/forum/signaturepics/sig...

    http://www.wutang-corp.com/forum/signaturepics/sigpic60169_63.gif

    I wonder if ironman upgraded his living rooms crack house theme lmao
  47. Replies
    382
    Views
    32,764

    classic thread especially the first few pages...

    classic thread especially the first few pages with the posters from back in the day
  48. Replies
    199
    Views
    16,103

    Poll: Mr yo needs to flow better to the beats he's...

    Mr yo needs to flow better to the beats he's rapping on. Can't spit on Holocausts BSBD shit and spit some lallly dally shit. You gotta go hard on them beats bruh

    I've only listened to two songs...
  49. Replies
    49
    Views
    6,788

    Yeah, there's two new ones actually. Pretty good.

    Yeah, there's two new ones actually. Pretty good.
  50. Lmao

    Lmao
  51. Ironman, do you eat pussy though bruh?

    Ironman, do you eat pussy though bruh?
  52. Replies
    50
    Views
    5,867

    Lol I did the same last night. It's totally worth...

    Lol I did the same last night. It's totally worth it. I missed a lot of subtle shit and the level of clowning ugod was subjcted to lol
  53. Replies
    199
    Views
    16,103

    Poll: "Been talking to your daughter on the low for...

    "Been talking to your daughter on the low for like, a couple weeks straight"

    He's def got bars though.
  54. Replies
    17
    Views
    1,916

    lmfao

    lmfao
  55. Replies
    50
    Views
    5,867

    you can double post but cant delete your post as...

    you can double post but cant delete your post as a mod lmao wow

    its hilarious how everybody still plays u god for a clown lol
  56. Replies
    50
    Views
    5,867

    Thanks for sharing. I think this is one of the...

    Thanks for sharing. I think this is one of the best interview formats i've ever heard. Would be dope if they had visuals as well. I've been listening to this spread out throughout the day

    im at...
  57. Replies
    50
    Views
    5,867

    Thanks for sharing. I think this is one of the...

    Thanks for sharing. I think this is one of the best interview formats i've ever heard. Would be dope if they had visuals as well. I've been listening to this spread out throughout the day

    im at...
  58. Thanks, Art

    Thanks, Art
  59. Check Bustas first two albums Also the odb...

    Check Bustas first two albums

    Also the odb tribute on Think Differently comes to mind
  60. [RIP] MF DOOM's Teenage Son Malachi Ezekiel Dumile Passes Away

    http://www.okayplayer.com/culture/mf-doom-son-malachi-ezekiel-dumile-passes-away.html
  61. https://pmcvariety.files.wordpress.com/2014/11/hel...

    https://pmcvariety.files.wordpress.com/2014/11/hellow-ladies-the-movie.jpg?w=1000&h=562&crop=1
  62. Replies
    11
    Views
    1,319

    I'd rock the boxers on a hot CJ craigslist date...

    I'd rock the boxers on a hot CJ craigslist date or an Ironman backpage encounter
  63. Replies
    36
    Views
    6,034

    ^ word. I dated this black Dominican chick...

    ^ word.

    I dated this black Dominican chick for a bit earlier in the year. She had long curly hair and insisted on straightening it every time she came out. I had to tell her to stop doing that...
  64. word dope song and she killed it. she was really...

    word dope song and she killed it. she was really talented she shouldve blown up
  65. Replies
    36
    Views
    6,034

    Ironman would you spread her ass cheeks open and...

    Ironman would you spread her ass cheeks open and eat the booty though?
  66. Thanks for sharing this Eminem Beyonce song that...

    Thanks for sharing this Eminem Beyonce song that we had to hear.
  67. Lmfao

    Lmfao
  68. Hahaha I always thought it was no smoke in the...

    Hahaha

    I always thought it was no smoke in the lungs lol

    And lobster head ass nigga
  69. Yeah I thought they were dope too. Not a fan of...

    Yeah I thought they were dope too. Not a fan of the zipper and the look from the front though
  70. ^lmao That reminds me, those shoes he's...

    ^lmao

    That reminds me, those shoes he's rocking are up for sale. It's ghostface x ascics launched a few days ago. I was gonna make a thread about it but then got back to not giving a fk
  71. Tomb should be able to do it for sure

    Tomb should be able to do it for sure
  72. Hmm interesting. Admins can probly flip a switch...

    Hmm interesting. Admins can probly flip a switch and nake it accessible then if its still around. It has the same current layout and everything?
  73. Mods can't do that. Maybe admins but I doubt it

    Mods can't do that. Maybe admins but I doubt it
  74. Replies
    10
    Views
    1,134

    Wisemen Arrived (2007) ^never heard of this ...

    Wisemen Arrived (2007)

    ^never heard of this

    Wisemen Approaching, which I thought was their first album, is dope af
  75. You figure that one out by yourself?

    You figure that one out by yourself?
  76. RZA: 'Martin Shkreli sold our album on eBay for $1.2m – he could have got more'

    https://www.theguardian.com/music/2017/oct/26/rza-martin-shkreli-sold-album-ebay-12m-wu-tang-clan
  77. Ironman, do you eat pussy ma nigga? We know you...

    Ironman, do you eat pussy ma nigga? We know you smell like tranny taint but do you eat pussy ma nigga?
  78. Replies
    12
    Views
    1,580

    jammin this is a mixtape from early 2000s. Sgt...

    jammin this is a mixtape from early 2000s. Sgt peppa spits hot fire.
  79. for the majority of wu corpers that never...

    for the majority of wu corpers that never listened to hip hop before eminem

    another classic video from the 90s


    https://www.youtube.com/watch?v=1iQMnehWcCk
  80. Replies
    47
    Views
    8,987

    lmao do you have a spreadsheet with rappers names...

    lmao do you have a spreadsheet with rappers names and how much they bench you weirdo ? seek pussy.
  81. Replies
    29
    Views
    3,364

    Backup your files :)

    Backup your files :)
  82. Replies
    475
    Views
    39,970

    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?12...

    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?121174-Merica-FUK-YEAA&highlight=%27merica
  83. Replies
    254
    Views
    28,872

    ^lol This season keeps getting with every...

    ^lol

    This season keeps getting with every episode imo. Its been getting pretty shitty reviews though it seems
  84. Replies
    20
    Views
    2,450

    https://www.dailymotion.com/video/x1lb01 ...

    https://www.dailymotion.com/video/x1lb01

    Underappreciated song and vid
  85. this fucker just triple post?

    this fucker just triple post?
  86. Replies
    16
    Views
    1,443

    Haha

    Haha
  87. That Eminem BET Hip Hop Awards "Freestyle"

    the corny fuck had a few gems though. and swore off 83% of his fans.

    cKN5bMTHyMM

    its hilarious that all these news outlets are writing articles about it. Heres a CNN breakdown of the "fiercest...
  88. Hell yeah. One of the dopest, most well written...

    Hell yeah. One of the dopest, most well written songs ever.



    word
  89. Replies
    254
    Views
    28,872

    Hahahaha!! it was def one of my fave episodes...

    Hahahaha!! it was def one of my fave episodes ever

    Leon, Larry, and his manager (Jeff?) were all on point. Really good to see Leon being Leon. Seemed like he was restrained last episode talking...
  90. When is this dropping?

    When is this dropping?
  91. he still sounded like a retard. I know memes are...

    he still sounded like a retard. I know memes are new age social media shit but still...

    its like desus pronouncing gyros as ghyroz on a near daily basis
  92. "and you can take our videos and make your own...

    "and you can take our videos and make your own mimes" lmao
  93. Meth was an embarrassment. Black Thought murdered...

    Meth was an embarrassment. Black Thought murdered it and showed why hes one of the greatest
  94. zZoQ8XG1u8Q remember this? hes come a long way...

    zZoQ8XG1u8Q

    remember this? hes come a long way in three years
  95. Replies
    36
    Views
    2,863

    yep, same here

    yep, same here
  96. Replies
    48
    Views
    6,472

    you guys should go outside and seek pussy.

    you guys should go outside and seek pussy.
  97. Replies
    254
    Views
    28,872

    New episode was weird...can't call it. Kind of...

    New episode was weird...can't call it. Kind of disappointing
  98. Hahaha ^ this literally happened to me a few...

    Hahaha ^ this literally happened to me a few hours ago in my car lol
  99. its available for stream on spotify

    its available for stream on spotify
  100. fuck. this is what I get for waiting to be able...

    fuck. this is what I get for waiting to be able to hear all the tracks together. I only bumped the first few joints.
  101. He doesn't say "it's how" Shrooms = magic...

    He doesn't say "it's how"

    Shrooms = magic mushrooms
  102. lol does he really? wtf is he doing with his life...

    lol does he really? wtf is he doing with his life as "M80" then lol smh
  103. lmao, remedy??? are you serious

    lmao, remedy??? are you serious
  104. Replies
    57
    Views
    6,379

    impeccable post.

    impeccable post.
  105. Replies
    12
    Views
    1,224

    Nah, Bob Digi had nothing to do with dust, it was...

    Nah, Bob Digi had nothing to do with dust, it was blunts dipped in honey
  106. holy shit, hes about to be in jail till atleast...

    holy shit, hes about to be in jail till atleast Jan 16th lol wow
  107. ahahahaha!!! what a fucking retard. he should...

    ahahahaha!!! what a fucking retard. he should post here lol
  108. Replies
    12
    Views
    1,224

    I would say mid nineties was the peak. it seems...

    I would say mid nineties was the peak. it seems thats when the references in the raps was the most

    I remember a few years back on here there was a article or something where somebody was talking...
  109. Replies
    37
    Views
    5,384

    Lmao

    Lmao
  110. lol good post. I never heard the word "cuck"...

    lol good post.

    I never heard the word "cuck" used outside of this site until I heard in the news about Steve Bannon calling Jared Kushner that behind his back lol. Go figure.

    I've since come...
  111. thanks man

    thanks man
  112. Replies
    15
    Views
    1,985

    played it a few times and forgot about it

    played it a few times and forgot about it
  113. Replies
    17
    Views
    2,482

    "If I had a dime for every rhymer that bust guns,...

    "If I had a dime for every rhymer that bust guns, I'd have a cool mill for my sons in trust funds"

    I'm not a huge fan of this westside guy, to be honest. I'm not into that whole supa gangsta...
  114. ^can you tell us what hes saying? really hard to...

    ^can you tell us what hes saying? really hard to read the text , pic is tiny
  115. Replies
    17
    Views
    2,482

    My boy hmu a bit earlier telling me about it....

    My boy hmu a bit earlier telling me about it. Unusual combo. I was thinking doom would only produce though. Look forward to some new rap from the god
  116. case and dentist

    case and dentist
  117. yeah $28 is ridiculous. im thinking soon after...

    yeah $28 is ridiculous. im thinking soon after its released though it will be available on amazon used for like 10 cents
  118. Replies
    26
    Views
    5,546

    "can I get a butterscotch wu tang clan on the...

    "can I get a butterscotch wu tang clan on the rocks"
  119. Replies
    26
    Views
    5,546

    I feel like this is what ironman drinks when he...

    I feel like this is what ironman drinks when he goes to titty bars at lunch and fantasizes about the "raw"
  120. Haha

    Haha
  121. 97 has a special place in my heart

    97 has a special place in my heart
  122. Replies
    385
    Views
    54,398

    my coworker said the same

    my coworker said the same
  123. https://www.youtube.com/watch?v=XDMtE_HtrIc

    https://www.youtube.com/watch?v=XDMtE_HtrIc
  124. Replies
    28
    Views
    3,254

    Its hilarious to me that houston is "flood prone"...

    Its hilarious to me that houston is "flood prone" and parts of the city consistently flood on a yearly basis but only 1 in 6 ppl have Flood insurance there LOL. Jesus christ. If anybody needs flood...
  125. Replies
    114
    Views
    11,874

    literally just finished bumping the whole No Said...

    literally just finished bumping the whole No Said Date album
  126. lol how does one go about finding one of these...

    lol how does one go about finding one of these porn whores irl?

    I want cute white woman Sammie Spades. I like how she looks. I want to ask her if she likes how I look.
  127. heres the vid lmao...

    heres the vid lmao
    https://www.liveleak.com/view?i=497_1500561617

    lmfaoooo at the way he punches the first guy. I imagine thats what ironmans blows are like
  128. you hear about the prince who got arrested a few...

    you hear about the prince who got arrested a few weeks ago for beating ppl up regularly lol? theres a video compilation on liveleak of several beatings lmao. I guess that video is what did him in....
  129. Replies
    18
    Views
    2,258

    and who tf feels the need to rape in 2017 when...

    and who tf feels the need to rape in 2017 when all the pussy you could possibly need is easily accessible through social media

    them hoes is outchea bruh.
  130. Replies
    18
    Views
    2,258

    really?? even as a youf, I skipped this song...

    really?? even as a youf, I skipped this song every time lol
  131. Thanks for updating the thread. I will rename the...

    Thanks for updating the thread. I will rename the title
  132. Replies
    6
    Views
    691

    Rip

    Rip
  133. Replies
    62
    Views
    9,364

    Hahahaha wtf

    Hahahaha wtf
  134. it works - maybe for non euros :) dope song....

    it works - maybe for non euros :)


    dope song. different but dope
  135. Replies
    62
    Views
    9,364

    lol theres nothing fashionable about smoking...

    lol theres nothing fashionable about smoking ciggs in 2017. People absolutely despise smokers these days, almost as much as noel lol

    and Ironman is the definition of a square. dont drink or smoke...
  136. Replies
    56
    Views
    4,458

    Is rent/mortgage expensive af too?

    Is rent/mortgage expensive af too?
  137. Replies
    53
    Views
    3,776

    Ironman obviously fantasizes regularly about raw...

    Ironman obviously fantasizes regularly about raw doging but never actually does it.
  138. I hope your mother chokes on an egg tonight...

    I hope your mother chokes on an egg tonight faggit.
  139. Replies
    53
    Views
    3,776

    I'd probly have had 4-5 kids born this year if it...

    I'd probly have had 4-5 kids born this year if it wasn't for Plan B. And one early next year.

    https://i.giphy.com/media/13TYNtXA2KDpfi/giphy.webp
  140. Replies
    53
    Views
    3,776

    This big hoes pussy probly stink though ...

    This big hoes pussy probly stink though



    God bless you child
  141. Replies
    53
    Views
    3,776

    My limit with big broads is 5'7. I cant do tall...

    My limit with big broads is 5'7. I cant do tall chicks that are also big as fuck. Short and thick or slim and tall is where its at

    She would def get the D one time though for experience purposes
  142. Replies
    53
    Views
    3,776

    hahahahahahahaha!!!!!

    hahahahahahahaha!!!!!
  143. Replies
    56
    Views
    4,458

    I would turn into an Ironman type square...

    I would turn into an Ironman type square character living there
  144. Replies
    56
    Views
    4,458

    Jesus Christ. I would either quit drinking or fly...

    Jesus Christ. I would either quit drinking or fly somewhere normal and fly back with several bottles. Is that legal? You probly get taxed at customs?

    What a shitty place

    How about weed and...
  145. [Adult Swim X MF DOOM] 15 New Weekly Tracks

    Adult Swim prougly presents "The missing notebook rhymes" from DOOM. Fifteen weeks, fifteen new tracks

    http://www.adultswim.com/music/doom/
  146. http://68.media.tumblr.com/420086dc9a6d263b71fbcbd...

    http://68.media.tumblr.com/420086dc9a6d263b71fbcbd0646eeb06/tumblr_mtplxyIxwK1sya3l4o1_500.jpg

    dope af!
  147. haha

    haha
  148. im thinking probation and/or community service

    im thinking probation and/or community service
  149. they should have mentioned that in the article ...

    they should have mentioned that in the article


    "Shkreli faces a maximum prison sentence of 20 years, but is sure to receive a far-less-severe punishment than that, given his lack of a criminal...
  150. lmfao

    lmfao
  151. lolll jesus christ

    lolll jesus christ
  152. Had chipotle on thursday. it was delicious.

    Had chipotle on thursday. it was delicious.
  153. Replies
    85
    Views
    16,485

    ^ never heard of em bottom pic looks more like...

    ^ never heard of em

    bottom pic looks more like a Bully then a Pit mix
  154. Rip

    Rip
  155. Replies
    10,208
    Views
    2,117,562

    Where the fuck you been bro?

    Where the fuck you been bro?
  156. probably the dumbest shit ever done on earth

    probably the dumbest shit ever done on earth
  157. lol reminds me of this gem just a little... ...

    lol reminds me of this gem just a little...


    https://www.youtube.com/watch?v=4LOPFqjMZ6s
  158. Replies
    47
    Views
    4,695

    http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-4051752...

    http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-40517529
  159. Replies
    16
    Views
    2,365

    lmfao raes a funny dude "I've been sitting on...

    lmfao raes a funny dude

    "I've been sitting on the charts like a beach chair....." how does he give that a 3?

    And that rhyme from Meth I wouldnt even give a 2 personally.
  160. Done

    Done
  161. http://www.funnyobamas.com/pictures/Excited_Obama9...

    http://www.funnyobamas.com/pictures/Excited_Obama956.jpg
  162. Give me a sec. I have that written down somewhere.

    Give me a sec. I have that written down somewhere.
  163. Yeah, kps been swole af, far from chubby

    Yeah, kps been swole af, far from chubby
  164. Dope pic

    Dope pic
  165. Boohoo Lmao. Read the title and was like I bet...

    Boohoo

    Lmao. Read the title and was like I bet this is an Ironman thread and whaddayaknow

    You need to go out bro. Get your dick sucked or something.
  166. Hear Wu-Tang Clan's Relentless New Song 'Don't Stop' (Silicon Valley soundtrack)

    http://www.rollingstone.com/music/news/hear-wu-tang-clans-relentless-new-song-dont-stop-w489317


    Zi0C06MvG0E
  167. Replies
    148
    Views
    44,760

    Crazy shit. Rip

    Crazy shit. Rip
  168. No it's not.

    No it's not.
  169. Replies
    19
    Views
    3,952

    Lmao

    Lmao
  170. Poll: Casablanca Live from NY The Table Sneakers ...

    Casablanca
    Live from NY
    The Table
    Sneakers

    The only songs I bump but to me they are some dope ass fkn songs, especially Live from NY OMG 90 on the highway type shit
  171. Replies
    42
    Views
    5,389

    I Owe My PhD to the Wu-Tang Clan...

    I Owe My PhD to the Wu-Tang Clan
    http://fusion.kinja.com/i-owe-my-phd-to-the-wu-tang-clan-1795700935


    Some dude talking about Wu Tang Forever

    He kind of writes like a retard but I only...
  172. Replies
    15
    Views
    1,708

    I see a radioactive man essay post here in the...

    I see a radioactive man essay post here in the near future lol
  173. Replies
    15
    Views
    1,708

    Lol fuck for longer?

    Lol fuck for longer?
  174. I don't think you know what viral means bro

    I don't think you know what viral means bro
  175. Replies
    12
    Views
    2,423

    I thought it was overrated. Saw it at the...

    I thought it was overrated. Saw it at the theater.

    Meet the blacks was stupid af but hilarious imo. Shit had me dying. I'm a fan of Mike Epps though and I know some cats think he's weak
  176. Replies
    50
    Views
    5,216

    How did you know I was trying to neg rep ironman?...

    How did you know I was trying to neg rep ironman?

    It's not a bug, it's a feature.
  177. Replies
    28
    Views
    2,534

    Were you singed in to chrome with the same...

    Were you singed in to chrome with the same account on your shitty laptop that you broke by punching it irl?


    edit : cant post pics cant do shit on this new fourm update smh
  178. Replies
    28
    Views
    2,534

    Dont know where my original post went or if I...

    Dont know where my original post went or if I actually clicked the submit button hahaha
  179. Replies
    28
    Views
    2,534

    60UgdOaEpqM

    60UgdOaEpqM
  180. Replies
    50
    Views
    5,216

    Mobile version is buggy as fuck. Can't edit...

    Mobile version is buggy as fuck.

    Can't edit your own posts once submitted and I finally tried to neg rep somebody after 3-4 years and I wasn't able to do it. The rep buttons are not available in...
  181. Meh

    Meh
  182. Replies
    50
    Views
    5,216

    Just click New Posts on the top of the page. and...

    Just click New Posts on the top of the page. and it will show you threads with new posts that you havent read yet.
  183. Poll: When my pops would hear me recite rap lyrics when...

    When my pops would hear me recite rap lyrics when I was young, he would say in our native tongue something to the effect of, "why don't you memorise your school work like that?"

    That's how I feel...
  184. Holy shit

    Holy shit
  185. Replies
    50
    Views
    5,216

    ^lmfao Looks like the default design of...

    ^lmfao

    Looks like the default design of vbulletin. Hopefully the developer guy just needs to design and upload some CSS type shit

    The black and yellow was one of the best aspects of this forum...
  186. Replies
    15
    Views
    1,817

    I thought it was one of his best

    I thought it was one of his best
  187. http://stream1.gifsoup.com/webroot/animatedgifs1/3...

    http://stream1.gifsoup.com/webroot/animatedgifs1/3013583_o.gif
  188. http://memeguy.com/photos/images/mrw-i-learn-justi...

    http://memeguy.com/photos/images/mrw-i-learn-justin-bieber-wants-to-take-paul-walkers-place-in-the-fast-and-furious-70760.gif
  189. Replies
    10
    Views
    1,081

    lmfao

    lmfao
  190. Replies
    71
    Views
    8,290

    Haha pretty much my experience lol

    Haha pretty much my experience lol
  191. Thread: Intro

    by food for thought
    Replies
    3
    Views
    3,603

    Lol

    Lol
  192. Replies
    49
    Views
    6,788

    Thanks

    Thanks
  193. I dont get the hype. Every time I play this cats...

    I dont get the hype. Every time I play this cats shit its worse that the last. I dont hear no creativity whatsoever. none.

    and the drumless shit is even more baffling.

    guess im getting old.
  194. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/39/...

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/39/73/c8/3973c89b972c2bf387065fc702643270.gif



    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/39/73/c8/3973c89b972c2bf387065fc702643270.gif
  195. Lmfao

    Lmfao
  196. Replies
    17
    Views
    1,587

    Lmfaoo

    Lmfaoo
  197. Replies
    14
    Views
    1,691

    you know you know • 2 hours ago breathe smells...

    you know you know • 2 hours ago
    breathe smells like athlete's foot
    • Reply•Share ›


    lmfao!!

    the comments are hilarious too lol
  198. Replies
    14
    Views
    1,691

    this is fkn hilarious

    this is fkn hilarious
  199. Replies
    99
    Views
    11,196

    Hahahahahaha

    Hahahahahaha
  200. ^last one was DJ wool too

    ^last one was DJ wool too
Results 1 to 200 of 900
Page 1 of 5 1 2 3 4