once upon a time in shaolin - buy the book now!

Search:

Type: Posts; User: trinking

Page 1 of 18 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    20
    Views
    2,070

    The last thing I wanna hear as soon as I turn on...

    The last thing I wanna hear as soon as I turn on a Raekwon tape is some Chris brown soundalike singin. Like wtf Rae. Last joint kinda goes tho. If that Westside Gunn talk is real then the whole album...
  2. Replies
    12
    Views
    689

    Apologize in advance for bad grammar but this is...

    Apologize in advance for bad grammar but this is just gonna be stream on conscious style post.
    To be honest, at this point, a perfect wu album to me is one where they all block out ample time to...
  3. Thread: Free ODB tape

    by trinking
    Replies
    1
    Views
    208

    Beats are more wu then wu beats. Fire

    Beats are more wu then wu beats. Fire
  4. Replies
    19
    Views
    1,573

    Bruh this shit bout to be fire

    Bruh this shit bout to be fire
  5. Replies
    14
    Views
    1,512

    Done deal. Props to you bro. My “advice”, I...

    Done deal. Props to you bro. My “advice”, I guess you could call it that, try to use lesser known verses or songs. Not sure if you ever heard that memory man/Raekwon tape but I feel like that was...
  6. Replies
    14
    Views
    1,512

    Yo these are dope! Got anymore? Should make a mix...

    Yo these are dope! Got anymore? Should make a mix and toss me a link if ur bored
  7. Replies
    48
    Views
    4,598

    I absolutely agree. I guess my question would...

    I absolutely agree. I guess my question would really be why hold onto tracks that are in the vault? I’m sure some need clearance, some just aren’t “up to par”, etc. But I’m sure with a little bit of...
  8. Replies
    48
    Views
    4,598

    Why not tho? What’s holding him back?

    Why not tho? What’s holding him back?
  9. Oohweee gimme that “maf vs mef”. He’s been killin...

    Oohweee gimme that “maf vs mef”. He’s been killin EVERYTHING he’s on...
  10. Replies
    47
    Views
    3,102

    Knew someone was gonna take offense to that line...

    Knew someone was gonna take offense to that line about cap. Wu tang is 9 mcs imo. There are better killa beez then streetlife and cap. That's just facts. Point is, the beats dope and was wasted. I...
  11. Replies
    231
    Views
    14,146

    So cilva what did you and m80 discuss? Well what...

    So cilva what did you and m80 discuss? Well what could you share with us. Also, whats the likely hood of you or RZA purchasing the album back and doin what he said about trying to reach a sales goal...
  12. Replies
    186
    Views
    15,312

    Don't think so

    Don't think so
  13. Replies
    47
    Views
    3,102

    Can someone post these originals and different...

    Can someone post these originals and different mixes? I don't recall hearing some of them.

    Tar pit COULD HAVE been one of the best tracks on the album..but its a 5 minute track with less then 2...
  14. Replies
    231
    Views
    14,146

    I understand he ain't RZA but I was comparing...

    I understand he ain't RZA but I was comparing them because they are the 2 involved in the situation that has everybody so upset. In everybody's eyes cilvaringz fucked every wu tang fan over but if...
  15. Replies
    231
    Views
    14,146

    Put it on his name... ayo clear ya PM's

    Put it on his name...

    ayo clear ya PM's
  16. Replies
    231
    Views
    14,146

    Respect... Ayo I don't understand why people...

    Respect...

    Ayo I don't understand why people on this board give this guy a hard time. I don't know of any other artist that is on message boards replying to fans, answering questions, joking...
  17. Replies
    231
    Views
    14,146

    Just to make you aware, I have contacted my...

    Just to make you aware, I have contacted my lawyer..I paid $12.36 to secure my lawsuit paperwork in order to sue you for emotional and psychological damage regarding your "It's Coming.." thread and...
  18. Replies
    57
    Views
    4,927

    Sunny is too. Boom classic

    Sunny is too. Boom classic
  19. Replies
    57
    Views
    4,927

    Please elaborate as to why it's special

    Please elaborate as to why it's special
  20. What are the chances of you releasing more...

    What are the chances of you releasing more unreleased material? Yours, wu, and/or affiliates. Cmon we aren't gettin OUATIS, let us have somethin else. Lol
  21. Replies
    247
    Views
    20,268

    Why 88 years? Sample clearance issue? Idk, just...

    Why 88 years? Sample clearance issue? Idk, just seems like an odd number and figure there must be a reason.
  22. Replies
    247
    Views
    20,268

    Wow that's fucked..so who won??

    Wow that's fucked..so who won??
  23. But u also basically said if it were wu guests it...

    But u also basically said if it were wu guests it wouldn't be a problem. I'm just curious as to why there's a difference. No disrespect
  24. I may end up combining this album with selling my...

    I may end up combining this album with selling my soul. Should be a good playlist/album
  25. I disagree. Idk if masta can carry a whole album...

    I disagree. Idk if masta can carry a whole album by himself anymore. And maybe he knows that which is good for him. He knows his lane and won't stray to far from it. It don't gotta be all Wu, nothing...
Results 1 to 25 of 442
Page 1 of 18 1 2 3 4