01.01.2021

Search:

Type: Posts; User: Memphis Fleek

Search: Search took 0.02 seconds; generated 12 minute(s) ago.

  1. Fuck no.

    Fuck no.
  2. Replies
    114
    Views
    11,829

    a remix doesn't get more shaolin than this ...

    a remix doesn't get more shaolin than this

    I7NWXPM-KZM
  3. Replies
    121
    Views
    12,599

    8LC4m-tJhQ4

    8LC4m-tJhQ4
  4. monster album

    monster album
  5. Replies
    4
    Views
    699

    the surreal life.

    the surreal life.
  6. Replies
    6
    Views
    854

    they're lost.

    they're lost.
  7. people overthink life

    people overthink life
  8. lmao

    lmao
  9. Sticky: u got my vote next time nikka

    u got my vote next time nikka
  10. Replies
    13
    Views
    1,683

    https://i.ytimg.com/vi/BlFQO-aXE1A/maxresdefault.j...

    https://i.ytimg.com/vi/BlFQO-aXE1A/maxresdefault.jpg
  11. Replies
    4
    Views
    859

    brock nikka I'd have my cock down her throat...

    brock nikka I'd have my cock down her throat before you can say boulimia
  12. Replies
    4
    Views
    699

    @ MOdS : URGENT

    only queers post in dear admin


    anywayz that nikka killafifth got signed to proteck ya neck records


    get me one of them faggity name color changes pronto to make up for that disgrace to the...
  13. Replies
    19
    Views
    2,557

    ^^this the nikka that keep quoting himself since...

    ^^this the nikka that keep quoting himself since nobody talk to him

    stay strong young man stay strong

    you got the fleek watching over you now
  14. ice t, moose, ernie c and em were on some OG shit

    ice t, moose, ernie c and em were on some OG shit
  15. ^^this nikka up there with malachi the nutcracker...

    ^^this nikka up there with malachi the nutcracker when it comes to the intricate replies
  16. ^^this nikka coming for cillathingz site now ...

    ^^this nikka coming for cillathingz site now

    shits gonna get realer than when holo sucker punched 9th
  17. ^^Salami Ninja talking about respecting the wu...

    ^^Salami Ninja talking about respecting the wu brand

    too bad u ruined the brand breh
  18. how many hours since his last mixtape?

    how many hours since his last mixtape?
  19. too bad special ed is already a rapper alias

    too bad special ed is already a rapper alias
  20. nikka life is like an insane clown posse album :...

    nikka life is like an insane clown posse album : the cover looks good but once u get down to it shit is horrible
  21. Replies
    823
    Views
    71,025

    maynnnne amil's album was bananas compared to...

    maynnnne amil's album was bananas compared to this steaming pile of shit


    u one of them bus ridin slow nikkas huh
  22. 1990 tv movie was good I heard the book was...

    1990 tv movie was good

    I heard the book was better
  23. Sticky: http://ocdn.hiphopdx.com/videos/Memphis-20110816.j...

    http://ocdn.hiphopdx.com/videos/Memphis-20110816.jpg

    fuck you looking at?
  24. Replies
    44
    Views
    2,235

    pillsbury slim has risen

    pillsbury slim has risen
  25. https://i.ytimg.com/vi/fUPpmP_YjUU/hqdefault.jpg

    https://i.ytimg.com/vi/fUPpmP_YjUU/hqdefault.jpg
  26. you don't need a budget to know how to flow ...

    you don't need a budget to know how to flow

    right?

    beats are gawd awful true
  27. Mister Yo will you save our great nation?

    Mister Yo will you save our great nation?
  28. main man

    main man
  29. Replies
    25
    Views
    1,702

    dog ears n shit too these hoes have too much...

    dog ears n shit too

    these hoes have too much time on their hands
  30. goes hard

    goes hard
  31. cap has zero flow

    cap has zero flow
  32. yeah The Fleek knows how to celebrate ...

    yeah The Fleek knows how to celebrate

    JJOYinnxhic

    gonna snatch the chains and the birthday cake

    expect me at your baby momma's doorstep sporting a wil e coyote durag
  33. possibly the best thread title I ever read

    possibly the best thread title I ever read
  34. Replies
    4
    Views
    727

    Forum MVPs

    the cranky aussie

    the horny aussie

    the aaliyah fan boy



    the cranky aussie especially. he knows the deal. yall better catch up
  35. Replies
    12
    Views
    925

    no you don't 2ItJV68oYCY

    no you don't

    2ItJV68oYCY
  36. Replies
    132
    Views
    8,205

    ironman = wucorp phil collins

    ironman = wucorp phil collins
  37. any shaka zulu project should have his own verses...

    any shaka zulu project should have his own verses cut out

    @ flowmingo : you stalking Mister Museum? where are you gonna exhibit them tapes bro? MOMA aint taking no calls
  38. Replies
    1
    Views
    541

    How to save a life : brock edition

    the lonely fatty has anger management issues that scare that secret jew lover mel gibson

    how is he gonna survive in a world without trump?

    cjVQ36NhbMk
  39. Thread: Car Talk

    by Memphis Fleek
    Replies
    99
    Views
    11,164

    fuck this soft ass car thread what I wanna know...

    fuck this soft ass car thread what I wanna know is where did the foot guy go? did he get arrested for unloading the cum spray cannon all over an officer's shoes?
  40. Replies
    8
    Views
    2,641

    Poll: he's the mariah carey this pussy ass generation...

    he's the mariah carey this pussy ass generation deserves
  41. Sticky: ^^looks like a younger even more retarded version...

    ^^looks like a younger even more retarded version of u-god

    uwackzilla and the hillside ramblers
  42. you'd miss even the biggest cum bucket coke...

    you'd miss even the biggest cum bucket

    coke dick = choke dick
  43. Replies
    7
    Views
    815

    I heard you got hog tied and bound in the name of...

    I heard you got hog tied and bound in the name of zen
  44. Replies
    7
    Views
    815

    Mister Yo is a lyrical god

    Mister Yo is a lyrical god
  45. Replies
    151
    Views
    9,157

    I would punch machete in the face by the looks...

    I would punch machete in the face

    by the looks of it I wouldn't be the first one

    who's the star wars weirdo?
  46. showing without effort it is easy to be worse...

    showing without effort it is easy to be worse than meek mill

    no small feat
  47. Replies
    19
    Views
    2,626

    Kellz trying to imitate the god Hova on them two...

    Kellz trying to imitate the god Hova on them two albums

    gvmOaRdC-6Q

    ^^not kellz acting thuggish (that shit is wack son) but this cut is dope, best collabo between the urinator and the hovinator
  48. Sticky: ^^dope

    ^^dope
  49. Sam Scarfo? can't fall off when you were never on...

    Sam Scarfo? can't fall off when you were never on top
  50. Replies
    10
    Views
    1,217

    this is new to me don't think it went down...

    this is new to me

    don't think it went down like that
  51. Poll: album version

    album version
  52. lmao @ this weak shit even peedi crakk would...

    lmao @ this weak shit

    even peedi crakk would run circles around you nikka
  53. Replies
    31
    Views
    8,610

    this is the dopest release I heard since I became...

    this is the dopest release I heard since I became a member
  54. yall a bunch of esoteric hoes

    yall a bunch of esoteric hoes
  55. Replies
    10
    Views
    1,208

    nikka stop lying

    nikka stop lying
  56. smh at any of this getting air time

    smh at any of this getting air time
  57. http://i258.photobucket.com/albums/hh253/jimifungu...

    http://i258.photobucket.com/albums/hh253/jimifunguzz/facepalm-puppet.gif
  58. greatness.

    greatness.
  59. nikka I'll give u this. I know u aint fuckin a...

    nikka I'll give u this. I know u aint fuckin a blow up doll. because when u blown it up the doll legs it the fuck outta the room

    since $ don't count looks to me like u still got ur V card
  60. nikka do u work at a library?

    nikka do u work at a library?
  61. eh you're retarded and 39. same difference breh ...

    eh you're retarded and 39. same difference breh


    last time u toe banged something alive that didn't need to get paid for it was during the bush sr administration. same difference breh

    ...
  62. woodstock rza instrumentation got fans turning gay

    woodstock rza instrumentation got fans turning gay
  63. she ugly AF

    she ugly AF
  64. Replies
    19
    Views
    1,538

    taking her to the movies was ur first mistake ...

    taking her to the movies was ur first mistake ...
  65. rza might as well start mopping toilet room...

    rza might as well start mopping toilet room floors n give the studio keys to that faggot charlesjones

    the hell is a paul banks anyway?
  66. nikka it took you the gayest ass young thug...

    nikka it took you the gayest ass young thug mixtape cover to come out of the closet

    http://hiphop-n-more.com/wp-content/uploads/2016/08/young-thug-no-my-name-is-jeffery.jpg

    congratu - fuckin -...
  67. that retard's got some sense left then willie...

    that retard's got some sense left then

    willie d I mean

    lel
  68. Replies
    2
    Views
    539

    smash the mirrors in the house ASAP

    smash the mirrors in the house ASAP
  69. Replies
    16
    Views
    1,719

    what if I told you I beg your pardon I never...

    what if I told you I beg your pardon I never promised you a rose garden
  70. Replies
    10
    Views
    1,202

    that kid needs more dope MlsP13v4QJI

    that kid needs more dope

    MlsP13v4QJI
  71. Replies
    40
    Views
    3,755

    Ka's going pyro real soon now

    Ka's going pyro real soon now
  72. Replies
    114
    Views
    11,829

    OUyAd2ml6tI rzarektah on fleek

    OUyAd2ml6tI

    rzarektah on fleek
  73. Replies
    62
    Views
    10,311

    do you sunshower with rza?

    do you sunshower with rza?
  74. Replies
    1,818
    Views
    110,387

    ZnzTtiiHj4E Im out 4 presidents to represent...

    ZnzTtiiHj4E

    Im out 4 presidents to represent me

    ironman is out for craigslist trannies to represent him
  75. come experience life as we know it MKEqgPfSP3Y

    come experience life as we know it

    MKEqgPfSP3Y
  76. http://theoriginalsociety.com/wp-content/uploads/2...

    http://theoriginalsociety.com/wp-content/uploads/2014/02/rick_ross_throwback_3.jpg

    YEAH THAT CO PAPER WASN'T ALL THAT.
  77. Replies
    114
    Views
    11,829

    84zxh_Dw0YY SIGEL THE ONE LUNGED WONDER TOOK...

    84zxh_Dw0YY

    SIGEL THE ONE LUNGED WONDER TOOK IT.
  78. Replies
    0
    Views
    543

    DaME DaSH TV

    Dame Dash has yet another business venture. This one is his own television station, Dame Dash TV that is to be a partnership between Dame Dash Studios and FilmOn TV, according to AllHipHop. The...
  79. you culture vultures need to stop slumming it,...

    you culture vultures need to stop slumming it, the sauna n the pool await you
  80. Replies
    36
    Views
    8,531

    what yall need is a big brother who was BIG's...

    what yall need is a big brother who was BIG's brother
  81. was he barefoot? if so did you jerk off? did he...

    was he barefoot? if so did you jerk off? did he come jerk you off?
  82. Replies
    24
    Views
    1,939

    Poll: you better get back to postin titties you fat...

    you better get back to postin titties you fat slob cuz this shit aint cuttin it
  83. Replies
    24
    Views
    1,939

    Poll: hows ironwang gonna catch the aids unless its...

    hows ironwang gonna catch the aids unless its airborne?

    I heard the schmuck starts panicking every time womenz pass him down the street, must be suffering from a severe case of pussy phobia
  84. you need to stop posting and start looking for a...

    you need to stop posting and start looking for a job, I aint paying taxes for your sorry unproductive ass

    Imma let the homie beans ride on you : get a job, holla at perdue (that's '1900 Hustler'...
  85. canibus been on a steep decline for years

    canibus been on a steep decline for years
  86. fukk a nas and canibuster collabo. aint nobody...

    fukk a nas and canibuster collabo. aint nobody wanna hear about illuminati in flying saucers over fuckin egypt with the lil homie nas adlibbin bout ill will in the background

    hov track on khaled...
  87. nikka Big L dissed your sorry foot sniffin ass in...

    nikka Big L dissed your sorry foot sniffin ass in Da Graveyard when he said Big L be fuckin' with more keys than a janitor


    n Hova got a message for you too plehboi
    b1IZYS0gjI
  88. Replies
    3
    Views
    704

    QnjOAlmrMpE 03:16 yall know I deserve another...

    QnjOAlmrMpE

    03:16 yall know I deserve another break like that
  89. من فضلك

    Ringz can I get a free beat for my next album, it's real out here for a hustla

    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=2554403#post2554403

    you know I'm good for it right?

    شكرا جزيل
  90. Replies
    3
    Views
    704

    Ringz I need that OUATIS cash

    SPONSOR ME, ARAB BEATMASTER, I'll carve you a fancy box for your next project that nobody gets to hear

    Rapper Memphis Bleek has only $100 in cash to his name, according to a report from Bossip.
    ...
  91. Replies
    17
    Views
    2,662

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3c/b2/97...

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3c/b2/97/3cb2973352b046875fbc45f51b0be72f.jpg

    fuck catching a pokemon, get your priorities straight
  92. Thread: Soccer

    by Memphis Fleek
    Replies
    9,776
    Views
    809,519

    juelz bein dropped

    juelz bein dropped
  93. Replies
    16
    Views
    2,247

    http://cdn3.bigcommerce.com/s-s1ldxg/products/5275...

    http://cdn3.bigcommerce.com/s-s1ldxg/products/52755/images/54002/nude__69192.1435767788.1280.1280.jpg?c=2
    come out the closet already. u a mad closet homo. sprayin on female feet fantasizing about...
  94. if he calls his next album Autistic you can do...

    if he calls his next album Autistic you can do the skits
  95. Replies
    842
    Views
    185,550

    https://i.imgur.com/EJdB077.jpg

    https://i.imgur.com/EJdB077.jpg
  96. handsome?

    handsome?
  97. Replies
    770
    Views
    251,987

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b5/b0/66...

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b5/b0/66/b5b066fc9c3ec2ba78aaf7e641f74949.jpg

    we all thankful
  98. Replies
    5
    Views
    3,045

    subscribed u to sum rape porn site so e-cops...

    subscribed u to sum rape porn site so e-cops gonna bust down ya door soon

    *shots fired*

    http://hw-static.worldstarhiphop.com/pics/images/tp/23i752s.jpg
  99. Replies
    34
    Views
    4,224

    ^^ooh wee thats that OUATIS talk u know that's...

    ^^ooh wee thats that OUATIS talk u know that's gonna be a counterproductive post in like 2 minutes homie but I feel ya

    ghost need somebody to rile him up
    90jbvqjpyDo
  100. Replies
    842
    Views
    185,550

    u mean u need 2 get the boot

    u mean u need 2 get the boot
  101. Replies
    5
    Views
    3,045

    oAdNGWYCJm8 it's duck season ...

    oAdNGWYCJm8

    it's duck season

    [email protected]
    expect spam
  102. Replies
    3
    Views
    1,091

    cant wait remix is official. well done homie ...

    cant wait remix is official. well done homie

    http://images2.villagevoice.com/imager/u/original/6631992/bleek560.jpg
  103. Replies
    2,413
    Views
    321,638

    Sticky: 4cDOAXLkqGE

    4cDOAXLkqGE
  104. nah he don't like the titty milk. look at that...

    nah he don't like the titty milk. look at that desperate face. he said yes jus so he could get back together with her

    you know this is how jay & b roll too

    I woulda slapped homie in the...
  105. you laugh too much RIP Phife

    you laugh too much

    RIP Phife
  106. Replies
    3
    Views
    1,232

    beck a legend in the game

    beck a legend in the game
  107. this slob sitting in the basement waiting for the...

    this slob sitting in the basement waiting for the phone to ring haha

    hit the pavement fuckboiiiii
  108. nikka I been a full time weed carrier for 3 major...

    nikka I been a full time weed carrier for 3 major artists. I watch alpha dudes have sex with the hot entertainers you dream of. and I'm taping that shit for them too

    sloppy seconds is my middle...
  109. Replies
    17
    Views
    2,354

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/82/60/ec...

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/82/60/ec/8260ec7fe1aa5261575c7fec04408651.jpg
  110. Replies
    3
    Views
    1,232

    new beck track aint half bad

    6ZlbahhoEIo
  111. Replies
    9
    Views
    1,810

    Bobby Brown says Pac smashed Whitney

    musta been a mercy fuck

    https://pbs.twimg.com/media/CfHQAtKW8AAvjjP.jpg
  112. parlet brides aint bad either

    parlet

    brides aint bad either
  113. Replies
    42
    Views
    5,821

    movie sucked

    movie sucked
  114. I'm laughing rite now ...

    I'm laughing rite now


    http://hoopeduponline.com/wp-content/uploads/2016/04/michael-jordan-crying-now-snapchat-filter.jpg


    laziness aint a mental health issue
  115. lmao you must still be in kindergarten nikka ...

    lmao you must still be in kindergarten nikka


    aren't u the weird foot fetish guy looking for government checks


    everybody got beef wit Hova n Dash. who cares
  116. Replies
    5
    Views
    716

    https://s3.amazonaws.com/rapgenius/tumblr_mki5v3wv...

    https://s3.amazonaws.com/rapgenius/tumblr_mki5v3wvPY1s6f49co1_400_large.jpg
  117. Replies
    39
    Views
    3,550

    http://gifyu.com/images/skampoe.gif...

    http://gifyu.com/images/skampoe.gif
    http://live.drjays.com/wp-content/uploads/2011/01/Picture-238.png
  118. Replies
    63
    Views
    7,618

    some crazy features too xbg9agpAuzE beat...

    some crazy features too

    xbg9agpAuzE

    beat coulda been on a wu album

    Anarchy dropped in 2000
  119. Replies
    17
    Views
    5,411

    word I just heard rest in peace big homie

    word I just heard

    rest in peace big homie
  120. oh aint forgot about my wu brethren ...

    oh aint forgot about my wu brethren

    Mkb--v_J5Vk
    nothin but hits
  121. Beanie Sigel - Beanie Mack Bitch (2016 MXTP full vid)

    JEEo80pV0p8

    sum classics on here

    1. Where I'm From (00:00)
    2. I Go Off Ft 50 Cent (03:06)
    3. Think Big (07:45)
    4. Batcave Cypher (10:00)
    5. All Eyes On Sig (13:04)
    6. When You Hear That Ft...
  122. http://s3.amazonaws.com/hiphopdx-production/2015/0...

    http://s3.amazonaws.com/hiphopdx-production/2015/05/Dame-Dash_05-01-2015.jpg

    thanks homie I fixed it
  123. ya boy hova done did it again blessed that All...

    ya boy hova done did it again

    blessed that All The Way Up remix too, gave joey flaco some throwaway bars just so he'd stop blowing up the phone

    THE ROC AINT NEVER LEFT
  124. Memphis Bleek & N.O.RE. (Plug Brothers) - Moguls (NEW)

    mXh5Vm2ZH70

    yeah that's that good good

    PLUG BROTHERS
  125. classic freestyle wit da gawdz NstVLG80g2Q

    classic freestyle wit da gawdz

    NstVLG80g2Q
  126. vonbek492sY kanye shoulda signed to get low...

    vonbek492sY

    kanye shoulda signed to get low ent, mighta not wifed a skank and released some worthwile albums instead

    http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/001/080/937/9c1.png
  127. Thread: dipset >

    by Memphis Fleek
    Replies
    12
    Views
    11,659

    Hw5ujl9VbNA when memph man destroyed the dips...

    Hw5ujl9VbNA

    when memph man destroyed the dips physically, mentally and emotionally
  128. max b would have sounded good over this beat ...

    max b would have sounded good over this beat

    VDaqPyCdCNM
  129. Replies
    9
    Views
    4,830

    p09DflyCQfk

    p09DflyCQfk
  130. these homos thugs need to enunciate when they...

    these homos thugs need to enunciate when they discuss their feels

    3j10PaWk6d8
  131. https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/20...

    https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2016-03/8/15/imagebuzz/webdr13/anigif_optimized-14771-1457467863-5.gif
  132. https://s3.amazonaws.com/hiphopdx-production/2016/...

    https://s3.amazonaws.com/hiphopdx-production/2016/02/Kanye-West-Bill-Cosby-2016-020916-2.png

    F.L.O.P.
  133. Guess Kanye's dumb ass new album title, win Season 3 tickets n Yeezys

    T.L.O.P. ???

    Kanye West took to Twitter today (February 8) to announce a contest for fans to guess the meaning behind the title of his forthcoming album, T.L.O.P.

    "@studio /final verses /new...
  134. Damon Dash Appearing On “VH1 Family Therapy With Dr. Jenn”

    Damon Dash is set to appear on VH1 Family Therapy With Dr. Jenn.

    The program is scheduled to debut March 16 at 9 pm EST, according to a press release.

    Dame Dash, as he's also known, will appear...
  135. Replies
    1
    Views
    1,132

    mole men VS son of hercules

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/62/73/3c/62733ce7c135014150ec85de407eddf7.jpg n watch this movie

    aAUAqkT8LQ4

    if planet earth becomes overcrowded we will b forced 2 go deeper...
  136. Replies
    9
    Views
    1,161

    http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.115523...

    http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1155235!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/article_970/jayz9n-1-web.jpg

    http://www.jukebo.com/jay-z/music-clip,soon-youll-understand,uuffs.html...
  137. Replies
    0
    Views
    3,490

    THE DYNASTy CONTINUES

    not flaggin, red dottin

    r85gOjoAS1A

    http://www.datpiff.com/Freeway-Fear-Of-A-Free-Planet-mixtape.758242.html

    https://s3.amazonaws.com/hiphopdx-production/2011/09/1-freeway-300x300.jpg
  138. Replies
    9
    Views
    3,101

    http://i9.photobucket.com/albums/a55/WildeRebellio...

    http://i9.photobucket.com/albums/a55/WildeRebellion/Gifs/Glee%20Gifs%203/tumblr_lq9c3efun11qeywr5o5_250.gif
  139. Replies
    9
    Views
    1,161

    http://www.datpiff.com/Memphis-Bleek-The-Movement-...

    http://www.datpiff.com/Memphis-Bleek-The-Movement-2-mixtape.591850.html u will b saved

    MIqN-e2p25s


    one hit away from ur girl dawg


    u luv angling. discuss this failure...
  140. Replies
    9
    Views
    1,161

    do u ever feel ur only one hit away?

    discuss ur successes n failures

    build wit me

    http://2.bp.blogspot.com/_DRfgnX9N7F0/So5s9ox_NrI/AAAAAAAABWY/BroHBNW52ks/s400/memphis_bleek.jpg
  141. Replies
    4
    Views
    1,281

    all uv em r Murda 4 Life BK stand up

    all uv em r Murda 4 Life

    BK stand up
  142. Replies
    9
    Views
    3,282

    the whole ROC smang'd her -KT3jOVY1cA dame...

    the whole ROC smang'd her

    -KT3jOVY1cA

    dame n biggs went double vag on her BTS. did u not watch Backstage?
  143. Replies
    25
    Views
    3,096

    U0aow927OJY u wanna ball till u fall? I can...

    U0aow927OJY

    u wanna ball till u fall? I can help u with that
Results 1 to 143 of 150