01.01.2021

Search:

Type: Posts; User: 3rdEyeVizion

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. 2nd Generation Wu feat. R.A. The Rugged Man - The Gospel (video)

    https://youtu.be/HE71_L36TrM
  2. Replies
    97
    Views
    98,416

    That’s a cool cover

    That’s a cool cover
  3. This track is mad dope

    This track is mad dope
  4. Thanks. For a second I thought it was Rev Burke...

    Thanks. For a second I thought it was Rev Burke or Beretta 9.. How did you get this verse @Poison Flowerz
  5. That snippet sounds very promising! Who’s the...

    That snippet sounds very promising! Who’s the rapper after Holo? Sounds familiar
  6. Please no

    Please no
  7. Dope shit on here.. And also good to hear Street...

    Dope shit on here.. And also good to hear Street Opera again.. That’s gotta be one of the most moving hip hop songs ever made
  8. Is the LAD thing still in the works?

    Is the LAD thing still in the works?
  9. Forever is a certified classic. My favorite Wu...

    Forever is a certified classic. My favorite Wu Album. Rae should stop complaining. He got one classic under his own belt and RZA was the main man behind that as well
  10. Album of the yeah: Bronze Nazareth - Ekphrasis ...

    Album of the yeah: Bronze Nazareth - Ekphrasis

    Song of the year: Bronze Nazareth - Survivor’s Vow
  11. ^what’s with the weird sig?

    ^what’s with the weird sig?
  12. This album is being slept on hard!

    This album is being slept on hard!
  13. I bet RZA’s wife had something to do with this..

    I bet RZA’s wife had something to do with this..
  14. Snowgoons feat. Cappadonna and Bronze Nazareth - From the Guts

    https://youtu.be/y3Z-sOR7hwQ
  15. Replies
    108
    Views
    19,351

    This album is really good! Beats are great and...

    This album is really good! Beats are great and everyone comes correct on the mic. Even Cappa sounds dope on here.. That RZA verse was crazy dope too
  16. Replies
    108
    Views
    19,351

    There are many day one affiliates.. But cool with...

    There are many day one affiliates.. But cool with the little info. Thanks
  17. Replies
    108
    Views
    19,351

    How the fuck did Remedy manage to get that many...

    How the fuck did Remedy manage to get that many Wu-generals together for that video? Is he really tight with them? Gotta listen to the album ASAP.
  18. Thanks for sharing. That was real dope.. Always...

    Thanks for sharing. That was real dope.. Always been a fan of Flea and Red Hot
  19. Replies
    21
    Views
    4,685

    I agree about Tical. Never felt that album. Bring...

    I agree about Tical. Never felt that album. Bring the Pain is the only classic on there..
  20. Replies
    21
    Views
    4,685

    Streetlife’s debut. Beats were weak as fuck..

    Streetlife’s debut. Beats were weak as fuck..
  21. Sounds dope

    Sounds dope
  22. Replies
    108
    Views
    19,351

    Track is hard. Rem and Ghost killed it

    Track is hard. Rem and Ghost killed it
  23. Replies
    100
    Views
    21,900

    The fucking drugs..

    The fucking drugs..
  24. Wu-Tang is for the (rich) children

    Wu-Tang is for the (rich) children
  25. Replies
    108
    Views
    19,351

    Muslim and a Jew part ll.. You’d be down for...

    Muslim and a Jew part ll.. You’d be down for that, Ringz?
  26. Solomon Childs feat. Shyheim - Say Your Prayers

    https://youtu.be/h8NAKIN-Kag
  27. ..And yet we still don’t get to actually HEAR the...

    ..And yet we still don’t get to actually HEAR the god damn album! Or wait.. We might? In a museum or in the little art gallery?? I am puzzled to this day that people are still fasinated by this hoax...
  28. Yeah I was thinking that too. Sometimes we get...

    Yeah I was thinking that too. Sometimes we get them rare gems though. I can dig this for what it is.. Cilvaringz also dropped some nice bars on these tracks. The two of them should work together more
  29. Bronze Nazareth - Raiders of Wu-Tang (2001 album)

    Does anyone know if this is fan made or official?


    https://youtu.be/NpOSJzxnRws
  30. Jamie Summers? Who’s she again?

    Jamie Summers? Who’s she again?
  31. https://youtu.be/U6XlclIy_2A Most likely the...

    https://youtu.be/U6XlclIy_2A

    Most likely the Mic Ammo remix is gonna be the same as this one.. Still dope none the less
  32. This album is straight up fire!!!!

    This album is straight up fire!!!!
  33. Replies
    6
    Views
    1,441

    Heaven Razah - Thugz Salvation (New)

    Best track I’ve heard from Razah in years! Don’t sleep


    https://youtu.be/JK8JPZ7BbYw
  34. Cilvaringz is starting to sound like Y-Kim

    Cilvaringz is starting to sound like Y-Kim
  35. Replies
    13
    Views
    5,142

    Aiyyo, my thoughts flashback to when I was...

    Aiyyo, my thoughts flashback to when I was trapped in Mecca
    In the middle of our warzone, squeezing off shots
    To twist niggaz physical like cyclones
    But now I'm in the worst part, with the art...
  36. Yeah instant banger!

    Yeah instant banger!
  37. Kanye laced some pretty dope beats for that...

    Kanye laced some pretty dope beats for that Abstract Mindstate album. Wouldn’t mind hearing Ghost on some shit like that. I don’t get why they HAVE to call it a sequel to SC though
  38. Pretty sure I got a copy. I’m willing to sell it

    Pretty sure I got a copy. I’m willing to sell it
  39. Replies
    12
    Views
    6,876

    Question is.. Do YOU still got it? Make things...

    Question is.. Do YOU still got it? Make things happen just like The Illfigure! LMFAO
  40. Replies
    12
    Views
    6,876

    ..And Cilvaringz you better show and prove sooner...

    ..And Cilvaringz you better show and prove sooner rather than later. It’s been a while since you dropped anything yourself
  41. Replies
    12
    Views
    6,876

    I agree that the overall soundframe of this track...

    I agree that the overall soundframe of this track is kinda average. Poor mastering for one and too mixtapish. Other than that I’m hearing a dope ass sample with hard drums on it. Plus we got a little...
  42. Replies
    12
    Views
    6,876

    RZA still got it.. Classic Wu sound

    Apparently this track’s produced by RZA. Shit is dope!


    https://youtu.be/6E3F-vgAQso
  43. That Keep Watch remix is really dope

    That Keep Watch remix is really dope
  44. Replies
    4
    Views
    2,834

    That’s a damn shame. They should squash that shit...

    That’s a damn shame. They should squash that shit ASAP..
  45. Yeah that would be cool. Roc Marciano should work...

    Yeah that would be cool. Roc Marciano should work more with Wu too.. Ghost and him would be a perfect fit
  46. https://www.pressparty.com/pg/newsdesk/andyk/view/...

    https://www.pressparty.com/pg/newsdesk/andyk/view/267522/

    Fuck yeah! The new album is produced entirely by Roc Marciano :spin:
  47. Bronze Nazareth X Roc Marciano - Ekphrasis LP

    https://youtu.be/ed7HZSgJOSI
  48. https://youtu.be/4inpOplt9h0 :spin:

    https://youtu.be/4inpOplt9h0 :spin:
  49. Elcamino is the only Cat outta Griselda that I’m...

    Elcamino is the only Cat outta Griselda that I’m feelin’
  50. Replies
    132
    Views
    26,926

    Uey talks shit about everyone so that doesn’t...

    Uey talks shit about everyone so that doesn’t count for much IMO
  51. Replies
    64
    Views
    4,735

    Jay-Z was his babysitter!!!? ROTFL

    Jay-Z was his babysitter!!!? ROTFL
  52. Replies
    132
    Views
    26,926

    Killa Beez on the swarm!!! No flunky whatever the...

    Killa Beez on the swarm!!! No flunky whatever the hell that is.. These guys are all fam. If not by blood then by heart. I’m glad Shyheim adressed this.. Goofy ass muthafuckas
  53. Replies
    64
    Views
    4,735

    I don’t understand a word of what’s going on.....

    I don’t understand a word of what’s going on.. Keep postin’! LMAO
  54. Replies
    100
    Views
    21,900

    https://youtu.be/xYyPnGjKZWo 12 on this track...

    https://youtu.be/xYyPnGjKZWo

    12 on this track too! So much charisma to this guy
  55. Replies
    100
    Views
    21,900

    God damn.. I wanna fucking hear that shit! Also...

    God damn.. I wanna fucking hear that shit! Also the Two on Da Road album. Never knew they were signed on Def Jam.
  56. Replies
    100
    Views
    21,900

    What info is there on 12’s Def Jam album? And why...

    What info is there on 12’s Def Jam album? And why didn’t it got released?
  57. Replies
    100
    Views
    21,900

    Damn. RIP

    Damn. RIP
  58. Good shit y’all! Yeah Street might take the MVP...

    Good shit y’all! Yeah Street might take the MVP for best Killa Bee feature through the years..

    Trife’s another contender..


    https://youtu.be/aZREEH_GnHk
  59. Nice ones! https://youtu.be/70w4d7AsvWs ...

    Nice ones!


    https://youtu.be/70w4d7AsvWs

    Remember Leathaface? Too bad him and Uey had a falling out
  60. Perfect Wu tracks that features Killa Beez (Wu-Fam)

    I thought about making this thread to make a dope playlist with Wu-Generals featuring Killa Beez.. I’ma post this track to set it off. Who ya got?


    https://youtu.be/FbUrYgD676E

    PEACE
  61. Ghostface

    Ghostface
  62. Replies
    27
    Views
    5,622

    Album ain’t bad. Most def got a few dope joints.....

    Album ain’t bad. Most def got a few dope joints.. The beat selection is better than usual on recent Cappadonna shit
  63. Flee Lord is dope

    Flee Lord is dope
  64. Replies
    1
    Views
    402

    2nd Generation Wu - Wu Generation

    https://youtu.be/AbqQJhbbTCE

    Dope track
  65. ^Not a bad idea, but I want Bronze to produce...

    ^Not a bad idea, but I want Bronze to produce whole thing.. No one can beat him when on his A-game.. Check this one out and tell me you can’t hear Meth and Deck kill this! And yeah I know of course...
  66. Why Bronze should produce the next Clan album

    https://youtu.be/2l0XUVT6v_A

    What else we got? Post tracks by Bronze that features generals if you agree..

    Peace
  67. Track is hard as fuck. Willie the Kid stays...

    Track is hard as fuck. Willie the Kid stays droppin them dope bars.. Cat is mad underrated
  68. Replies
    9
    Views
    1,023

    I dunno, but sometimes it annoys me that Hus...

    I dunno, but sometimes it annoys me that Hus Kingpin sounds alot alike Roc Marciano.. Kinda puts me off his music.. Maybe it’s just me. Anyone else catch this?
  69. Replies
    97
    Views
    98,416

    Y’all be buggin now..

    Y’all be buggin now..
  70. Replies
    37
    Views
    4,891

    Good lookin out on the replies. Peace

    Good lookin out on the replies. Peace
  71. Replies
    37
    Views
    4,891

    This dropped yet?

    This dropped yet?
  72. ^lol

    ^lol
  73. Replies
    97
    Views
    98,416

    So you got plans on actually making a second? And...

    So you got plans on actually making a second? And what’s up with the project you’re doing with LA the Darkman?
  74. Not bad

    Not bad
  75. Dope track

    Dope track
  76. Album is crazy dope!

    Album is crazy dope!
  77. Replies
    97
    Views
    98,416

    Last time RZA sounded dope was on those tracks on...

    Last time RZA sounded dope was on those tracks on Bronze’s School of the Blindman
  78. Replies
    97
    Views
    98,416

    So you wasn’t fucking around when you said that...

    So you wasn’t fucking around when you said that Buddah MAC had heard OUATIS II??
  79. Replies
    2
    Views
    697

    Got a few bangers. Razah sounds good

    Got a few bangers. Razah sounds good
  80. Cool

    Cool
  81. Replies
    8
    Views
    856

    Dope track!

    Dope track!
  82. Nevermind the above. I’m actually very impressed...

    Nevermind the above. I’m actually very impressed upon first listen.. KP did his thing with the vivid rhyme schemes and Tru Mas brought in what he usually does with the instant head bangers. I didn’t...
  83. It’s weird that it’s not on KP’s Spotify. Also no...

    It’s weird that it’s not on KP’s Spotify. Also no promo and it looks like some amateur ish too regarding the cover art. Wonder why they didn’t went with a proper release for this one.. I’ll check out...
  84. Replies
    28
    Views
    3,620

    ^Cool! Thx for the info..

    ^Cool! Thx for the info..
  85. Replies
    28
    Views
    3,620

    Sounds great. Where did you see this?

    Sounds great. Where did you see this?
  86. Replies
    23
    Views
    3,484

    OATIS II for the fans?

    OATIS II for the fans?
  87. Oh yeah, the Bronze tape. M8 made some great...

    Oh yeah, the Bronze tape. M8 made some great things happen within the Wu-fam.. Quality releases too
  88. Replies
    28
    Views
    3,620

    KP is a talented poet, no doubt. His subject...

    KP is a talented poet, no doubt. His subject matters just doesn’t interest me that much. And now the beats are getting more and more spaced out.. Is he still dropping that album with True Master?
  89. Cappadonna

    Cappadonna
  90. I want the realness. I want Wu to sound like Wu....

    I want the realness. I want Wu to sound like Wu. RZA should bring in the Wu-Elements for this one and keep shit within the Wu-Fam regarding features.. Yeah I know.. We’ve been saying this for
    years,...
  91. Replies
    9
    Views
    1,461

    Nice one

    Nice one
  92. Shyheim and of course Killa Sin

    Shyheim and of course Killa Sin
  93. Niiiice!

    Niiiice!
  94. Replies
    37
    Views
    4,891

    I wonder if this is another Shaka type album

    I wonder if this is another Shaka type album
  95. Cool

    Cool
  96. Thanks for the reply.

    Thanks for the reply.
  97. The Four Horsemen - Inner G (prod. by Cilvaringz?)

    Ain’t this a reused Ringz beat? Shit is dope BTW

    https://open.spotify.com/track/3K0wNJ0vWExeZZANXUzjlJ?si=w_3NqLsDSpKBrpfmsn5LgQ
  98. Yeah this is mad dope! I strongly recommend both...

    Yeah this is mad dope! I strongly recommend both of Illah Dayz albums.. I dunno, but it’s like Bronze gives this dude his best beats. I’m puzzled over why Illah Dayz wasn’t one of the Wisemen. He’s a...
  99. I just want the Method Man & Havoc album. That...

    I just want the Method Man & Havoc album. That and Heist of the Century II
  100. Album is super dope! What a treat with some great...

    Album is super dope! What a treat with some great hip hop these days! And had to listen to that Four Owls shit some of y’all mentioned.. For that I’m also very thankfull, cus they got heat for days...
  101. Replies
    20
    Views
    1,855

    Album is dope.

    Album is dope.
  102. Both singles are mad dope! Bronze is so...

    Both singles are mad dope! Bronze is so underrated in the rap game.. Can’t wait to hear the album in full.. I wonder if he shelved the first announced solo album though.. Can’t remember the name of...
  103. Replies
    11
    Views
    3,094

    Yeah. Very dope verse from Shyheim!

    Yeah. Very dope verse from Shyheim!
  104. Replies
    11
    Views
    907

    Dope

    Dope
  105. Replies
    79
    Views
    13,339

    Damn, RIP.

    Damn, RIP.
  106. Nice. Gotta check this..

    Nice. Gotta check this..
  107. Cappa doesn’t give a shit no more. He used to be...

    Cappa doesn’t give a shit no more. He used to be Papi Wardrope. What does he call himself these days?? Just retire man SMH
  108. Replies
    15
    Views
    1,995

    I don’t even remember. Gotta go listen to it...

    I don’t even remember. Gotta go listen to it again.
  109. Nooo

    Nooo
  110. Replies
    15
    Views
    1,995

    The 4th Disciple album was mad disappointing IMO....

    The 4th Disciple album was mad disappointing IMO. Only a few dope tracks
  111. Replies
    6
    Views
    1,895

    Word. Ali is mad dope. Too bad Verbal Kent is...

    Word. Ali is mad dope. Too bad Verbal Kent is below average IMO
  112. Replies
    15
    Views
    1,995

    The Illah Dayz album is mad dope. Probably my...

    The Illah Dayz album is mad dope. Probably my fave this year
  113. Replies
    6
    Views
    1,895

    Those beats man! Imagine Wu on some of these..

    Those beats man! Imagine Wu on some of these..
  114. Replies
    6
    Views
    1,895

    New Dueling Experts album

    Another dope Recognize Ali, Verbal Kent and Lord Beatjitzu effort.. Check it out

    https://open.spotify.com/album/0a21Fydsrtb6VtQ9l65rqX?si=0SMg0wTAQJahG2QxdsL9GQ

    Peace
  115. Replies
    5
    Views
    823

    Dope AF. Rae on point!

    Dope AF. Rae on point!
  116. So it’s basically a video featuring Raekwon...

    So it’s basically a video featuring Raekwon eating beaf and watermelon while Jim Jones and Mef chops up coke. They sniffing it too?
  117. That’s how you rock a face mask

    That’s how you rock a face mask
  118. Replies
    31
    Views
    3,165

    ^Wasn’t Triumph a hit song?

    ^Wasn’t Triumph a hit song?
  119. Replies
    31
    Views
    3,165

    Gravel Pit is that witty kinda shit The Wu also...

    Gravel Pit is that witty kinda shit The Wu also drops once in a blue.. I think it’s a cool song for what it is. Not my fave by far tho
  120. Replies
    24
    Views
    3,775

    I welcome a collabo like this, but damn that was...

    I welcome a collabo like this, but damn that was just noice to my ears. Hopefully they’ll come around with some better shit than this one
  121. Replies
    31
    Views
    3,165

    Classic

    Classic
  122. Great to see Skarekrow all over this..

    Great to see Skarekrow all over this..
  123. Nice one. Cool to see RZA still backing these...

    Nice one. Cool to see RZA still backing these guys after all the years.. “..Holocaust, one of the illest MC’s..”
  124. Finally we get a killa RZA beat and then PPL are...

    Finally we get a killa RZA beat and then PPL are silent..
  125. Dope AF

    Dope AF
  126. Replies
    7
    Views
    829

    Nice

    Nice
  127. Album is pretty solid. Most def got some bangers

    Album is pretty solid. Most def got some bangers
  128. Daaaaaaaaayyyumm!!! Shit is flames

    Daaaaaaaaayyyumm!!! Shit is flames
  129. Replies
    14
    Views
    2,046

    WTF man. Someone let KP know about this shit..

    WTF man. Someone let KP know about this shit..
  130. Replies
    28
    Views
    3,440

    https://hiphopdx.com/news/id.24469/title.rza-expla...

    https://hiphopdx.com/news/id.24469/title.rza-explains-the-cure-delay-wu-tang-clans-a-better-tomorrow-progress
  131. ^Thanks man.. Peace

    ^Thanks man.. Peace
  132. Replies
    28
    Views
    3,440

    Wasn’t A Day to God... from BOAP a track meant...

    Wasn’t A Day to God... from BOAP a track meant for The Cure?
  133. Nice track! Can Meth never drop a wack verse?...

    Nice track! Can Meth never drop a wack verse? Semi wack? No..
  134. Replies
    28
    Views
    3,440

    Can’t believe it’s been 12 years since his last...

    Can’t believe it’s been 12 years since his last album.. He should drop ‘The Cure’.. The timing is perfect
  135. Replies
    9
    Views
    805

    Dope track

    Dope track
  136. Best track on The Wild album

    Best track on The Wild album
  137. Replies
    6
    Views
    585

    Who gives a fuck. People is people. Music is for...

    Who gives a fuck. People is people. Music is for everyone
  138. Great news. Thanks

    Great news. Thanks
  139. ^What do you build that on?

    ^What do you build that on?
  140. Nice!

    Nice!
  141. ^Word. That album was mad dope..

    ^Word. That album was mad dope..
  142. This got shelved?

    This got shelved?
  143. Crazy that LA apparently got that many unreleased...

    Crazy that LA apparently got that many unreleased or unfinished projects. Thanks for the info, Cilva. I still don’t understand why he never drops an actual album though.. Bad business perhabs
  144. Yeah I know man.. It’s just hard for me to accept...

    Yeah I know man.. It’s just hard for me to accept LOL. Dude’s one of my favorite MC’s. He could’ve been one of the top greats in hip hop history in general. And I’m talking real hip hop here
  145. Replies
    12
    Views
    887

    ^ U the real Holo?

    ^ U the real Holo?
  146. What the fuck is holding him up? All these damn...

    What the fuck is holding him up? All these damn mixtapes for years and years.. SMH. Such waste of crazy fucking talent man
  147. “I neeeed to drink this shit...”

    “I neeeed to drink this shit...”
  148. Wu-Education

    Wu-Education
  149. Replies
    9
    Views
    1,109

    Cappa should step up his pen game then..

    Cappa should step up his pen game then..
  150. Bring Back Da Ruckus

    Bring Back Da Ruckus
  151. Thread: King Just

    by 3rdEyeVizion
    Replies
    23
    Views
    3,183

    Mystics of the God is dope. Never really heard it...

    Mystics of the God is dope. Never really heard it in full untill now.. A young Killa Sin on ‘Leave Now’ if I’m not mistaken?
  152. Yeah. Actually a decent album from Cappa.

    Yeah. Actually a decent album from Cappa.
  153. Last Emperor is nice. I recently checked for him...

    Last Emperor is nice. I recently checked for him and stumpled upon the Jungle Jim album. Good shit on there! I like his creativity and sometimes he’s funny too with the rhymes. Very underrated MC...
  154. Decent track

    Decent track
  155. Cher as herself? This one has to be a comedy..

    Cher as herself? This one has to be a comedy..
  156. Can’t wait! Finally True Master drops some new...

    Can’t wait! Finally True Master drops some new shit
  157. Replies
    13
    Views
    1,290

    Then maybe they can get the real Killarmy back in...

    Then maybe they can get the real Killarmy back in the trenches
  158. Replies
    40
    Views
    9,604

    ^Some of his recent production has been really...

    ^Some of his recent production has been really dope. Che Noir and Planet Asia’s albums fx. Also the Trust Army albums
  159. Replies
    40
    Views
    9,604

    Wu should work with 38 Spesh and Roc Marciano

    Wu should work with 38 Spesh and Roc Marciano
  160. Replies
    40
    Views
    9,604

    ^I agree that this Daringer guy is overrated....

    ^I agree that this Daringer guy is overrated. Meth still killed it tho
  161. Replies
    40
    Views
    9,604

    Mef’s da GOAT

    Mef’s da GOAT
  162. Good news

    Good news
  163. I wonder if this is Heavy Mental 2

    I wonder if this is Heavy Mental 2
  164. What I NEED! Drop that shit!!!

    What I NEED! Drop that shit!!!
  165. RZA should try and do a remake. Bong bong

    RZA should try and do a remake. Bong bong
  166. Probably old tracks

    Probably old tracks
  167. Replies
    38
    Views
    6,088

    Cappadonna has a lot of features on Wu members...

    Cappadonna has a lot of features on Wu members solo albums and The Pillage did pretty good back in the day. I don’t know the Clans hustle regarding royalties, cutting the cake and such, but he should...
  168. Replies
    38
    Views
    6,088

    ^How you know that?

    ^How you know that?
  169. Still wanna hear that RAGU joint tho

    Still wanna hear that RAGU joint tho
  170. No Handz On please

    No Handz On please
  171. Sounds great

    Sounds great
  172. U-Grump might share a good story or two

    U-Grump might share a good story or two
  173. Replies
    9
    Views
    1,610

    Best track on the album.

    Best track on the album.
  174. Thanks for the replies. I guess there’s hope...

    Thanks for the replies. I guess there’s hope then..

    Peace
  175. This is nice. Could’ve done without the singing...

    This is nice. Could’ve done without the singing tho. Dudes are mad talented..
  176. Raekwon - The Purple Tape Files documentary

    Did this ever got released?



    https://youtu.be/qQVGM8Z9wNg
  177. ^Yeah true. People can change tho, and it seems...

    ^Yeah true. People can change tho, and it seems like he was on the right path when this shit happened. I don’t get the praise towards this man, but I’m with the anti violence against...
  178. The W = Mad dope Iron Flag = Dope 8 Diagrams =...

    The W = Mad dope
    Iron Flag = Dope
    8 Diagrams = Dope
    A Better Tomorrow = That I will agree is wack
  179. Damn Uey.. SMH

    Damn Uey.. SMH
  180. Replies
    3
    Views
    861

    That was dope

    That was dope
  181. Islord should really work on his lyrics. It’s on...

    Islord should really work on his lyrics. It’s on amateur level. His voice is cool tho but it’s been downhill with the bars
  182. Nice line up. Ghost sounds good these days

    Nice line up. Ghost sounds good these days
  183. Dope track

    Dope track
  184. Replies
    10
    Views
    1,236

    Nice one! I love when these rare gems appear from...

    Nice one! I love when these rare gems appear from time to time.. R.I.P. Guru
  185. Timbo should drop a new album. It’s been 9 years...

    Timbo should drop a new album. It’s been 9 years since his last effort
  186. This track is so dope!

    This track is so dope!
  187. Thanks man. I thought he sounded familiar.. Dude...

    Thanks man. I thought he sounded familiar.. Dude is dope with it

    Peace!
  188. Question regarding the artist ‘5 Star’...

    Where can I find more stuff with this guy? He’s on this Bronze track


    https://youtu.be/fLHf5AUpd10
  189. Shit is pretty dope for what it is. Star Wars is...

    Shit is pretty dope for what it is. Star Wars is crazy dope! 5/5 track for me
  190. Alright, thanks for the info. Would be dope with...

    Alright, thanks for the info. Would be dope with a collabo between you and a fave Killa Bee of ours.. It’s been long over due.
  191. And also to Cilvaringz. Why does this forum keep...

    And also to Cilvaringz. Why does this forum keep shutting down?
  192. Shabazz?

    Shabazz?
  193. Dope!

    Dope!
  194. Shit looks mad dope. R.A. usually drop fire

    Shit looks mad dope. R.A. usually drop fire
  195. Nah that’s Moongod

    Nah that’s Moongod
  196. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Arabian_Knight_(re...

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Arabian_Knight_(record_producer)

    Arabian Knight most def had some bangers. It seems he’s retired tho. I guess GZA was the one who brought him in
  197. Replies
    2
    Views
    1,004

    2010 ...

    2010

    https://www.discogs.com/Harlem-6-The-New-Breed/release/6266259
  198. Replies
    2
    Views
    1,004

    https://youtu.be/V1iSXQHpHkU

    https://youtu.be/V1iSXQHpHkU
  199. Cool. I wanna watch this

    Cool. I wanna watch this
  200. Boring

    Boring
Results 1 to 200 of 900
Page 1 of 5 1 2 3 4