01.01.2021

Search:

Type: Posts; User: Father N Dangerous

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Hold my drink, flow so toxic u think I drank a...

    Hold my drink, flow so toxic u think I drank a gin n tonic
    Bitch .8 is what I stay at guess u can say this alcoholic spits constant....
  2. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: The God at rap performin ungodly acts Talkin...

    The God at rap performin ungodly acts
    Talkin trash watch ya body collapse no more comedy acts..
  3. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Good shout out to sickA n ben

    Good shout out to sickA n ben
  4. Replies
    2,197
    Views
    255,765

    The scoop on the bad news is ya don't listen...

    The scoop on the bad news is ya don't listen well..
    Crews that talk.."shoot" I don't listen well..
    Fuck a bitch tryin ta get rich I don't kiss n tell
    Drop a dime but this ain't no dollar sign...
  5. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Been here almost 20 yrs still double post lol....

    Been here almost 20 yrs still double post lol. Delete me
  6. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: I like that notorious big barrels line. Hot fyah

    I like that notorious big barrels line. Hot fyah
  7. Sticky: Dope

    Dope
  8. Sticky: Damn going to the first page of this thread its...

    Damn going to the first page of this thread its me n u bro...15 years ago...wherever ur at stay up bro
  9. Sticky: Didn't leave me a word so I'm free with the words...

    Didn't leave me a word so I'm free with the words
    Free like doing 5 to 15 call me a jail bird
    My armor is mail hard as nails that need a ham-mer
    Excalibur two handed sword stance..black stallion...
  10. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Rapping for years attackin the planets n spheres...

    Rapping for years attackin the planets n spheres
    Make u vanish n appear like magic attraction volunteers
  11. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Beat mad max in a race, fags passed the checkered...

    Beat mad max in a race, fags passed the checkered flag
    The bets are placed raised the stakes like a nitrous gauge..
    Fags only compete in drag...
  12. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Here we go that abysmal cataclysmic flow Fnd the...

    Here we go that abysmal cataclysmic flow
    Fnd the one u don't wanna see
    best believe lyrically leave ya whole team deceased
    Use to do drugs, now I'm clean hygiene on ya teeth
    Smile more wanna try...
  13. Replies
    2,197
    Views
    255,765

    Damn son...

    Damn son...
  14. Replies
    2,197
    Views
    255,765

    No need to show the crabs, leave u in no man's...

    No need to show the crabs, leave u in no man's land
    Suppose yall grand like ya got a pocket full of President grants!!
    The tension has expanded leave ya ripped like too much extension on rubber...
  15. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Yall know who it is, still sharp with the mentals...

    Yall know who it is, still sharp with the mentals mechanical pencil leave ya full of lead, Bob ya heads its father n dangerous comin back like bobble heads on ya dash
    Lived the fast track just know...
  16. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Prozac? No man go against the whole clan get toe...

    Prozac? No man go against the whole clan get toe tagged
    No bull crap lose tha game mj Utah jazz...
  17. Replies
    2,197
    Views
    255,765

    Yoooooo

    Yoooooo
  18. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: I c j c in here by himself, shit got started...

    I c j c in here by himself, shit got started before it got dealt qu 4 life im that new device thatll get ya whole crew ta switch mcdonalds super size. This is free style meanwhile me and shbe clean...
  19. Replies
    31
    Views
    7,962

    Reppin

    Reppin
  20. Replies
    501
    Views
    76,072

    Good shit mantra ill add to this eventually just...

    Good shit mantra ill add to this eventually just mad busy lately. U dropped a nice verse tho. Pz fam stay up
  21. Replies
    7
    Views
    1,024

    James bond no time.to.die

    https://youtu.be/BIhNsAtPbPI


    Shit looks.lit
  22. Replies
    0
    Views
    1,895

    Star wars fallen order

    Its tha shiznitttt

    Anybody else playing it.. its nice
  23. Replies
    2
    Views
    1,190

    Hell yeah

    Hell yeah
  24. Whos playing modern warfare lets party up

    Give me ur id n well get it in. I only play hc search n destroy tho
  25. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Meanwhile Hearst's getting steadily filled im...

    Meanwhile Hearst's getting steadily filled im ready ta kill anyone that want it modern warfare gettin plenty of kills
    Spendin the bills theres no end to my endz pretending ya real..will get ya...
  26. Replies
    2
    Views
    1,190

    The barrelhouse

    https://m.imgur.com/gallery/mFMeqO8

    Funny stuff
  27. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Topple these fucks im.on top of my luck...beat...

    Topple these fucks im.on top of my luck...beat me? Youll need an apothacary just ta conjour it up..
    Shit i dont even need to say more..claymore ya fucking fake facade online repertoire..
    Been doing...
  28. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Act funny get ya back tested like a crash dummy.....

    Act funny get ya back tested like a crash dummy..
    Stack money 4 life relax hunny i got ya no matter the strife..
  29. Replies
    1
    Views
    1,357

    Delete this was made already lol

    Delete this was made already lol
  30. Replies
    1
    Views
    1,357

    The irishman

    Joe pesci need i say more?

    I do? Ok robert deniro?

    More?
    Al pacino..
    More? Martin Scorsese

    https://youtu.be/WHXxVmeGQUc
  31. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: I reply with quotes cant deny the GOAT Battle...

    I reply with quotes cant deny the GOAT
    Battle me? Hang ya self..ill supply the rope
  32. Replies
    4
    Views
    1,025

    In January 2014, Shyheim turned himself into...

    In January 2014, Shyheim turned himself into authorities facing charges for leaving the scene of an accident during a hit-and-run accident that left one person dead.[12] On August 21, 2014, Shyheim...
  33. Replies
    4
    Views
    1,025

    He was? Wtf didnt know that hes still my guy tho

    He was? Wtf didnt know that hes still my guy tho
  34. Replies
    4
    Views
    1,025

    Shyheim.. what a good dude..

    https://youtu.be/Me71_Du2BzA

    U aint heard of em? Pretty sure he was a killa bee at one time. Werd up
  35. Replies
    0
    Views
    1,271

    Nobody was fuckin with em

    https://youtu.be/fr0XvyQKzRc

    Yap
  36. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Shorty's sucking something like babies teething ...

    Shorty's sucking something like babies teething


    Fire
  37. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Shorty's sucking something like babies teething ...

    Shorty's sucking something like babies teething


    Fire
  38. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Base heads getting wasted with they dead...

    Base heads getting wasted with they dead presidents ta stay jaded
  39. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Dont ever leave me out of a smoke session it's...

    Dont ever leave me out of a smoke session it's the dope veteran that's soul clenchin my foes essence without remorse that's no question.
    Bro theres no tellin it's the known felon that knows tellin...
  40. Replies
    2,405
    Views
    315,569

    Sticky: Full metal alchemist brotherhood and baki

    Full metal alchemist brotherhood and baki
  41. Replies
    501
    Views
    76,072

    One for old times sake... Tested to the...

    One for old times sake...

    Tested to the fullest extent, life is full of regrets its what u do with em on the road to success that matters most..
    Catapult ya dreams and make the serene scene an...
  42. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Jchavez jesus christ amen, or is it allah in...

    Jchavez jesus christ amen, or is it allah in agrabah with the sultan?
    Hard to say... nowadays peoples hearts are fake
    Something small isnt that at all now its large at stake
    Guard your brain as...
  43. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Jchavez jesus christ amen, or is it allah in...

    Jchavez jesus christ amen, or is it allah in agrabah with the sultan?
    Hard to say... nowadays peoples hearts are fake
    Something small isnt that at all now its large at stake
    Guard your brain as...
  44. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: One line sizzy up dont need paragraphs Girls...

    One line sizzy up dont need paragraphs
    Girls take a long time giving me neck like a pair of giraffes
  45. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Shields I wield on a daily spartan state of.mind...

    Shields I wield on a daily spartan state of.mind phalanx
    Failings all behind me looking to brighter dayz
    Ignite the flame candle wick is thick with a majestic fragrance
    Untested pain hits when I...
  46. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Believe in yourself and youll see the results...

    Believe in yourself and youll see the results
    Lean on tha shelf if ya needin some help
    My team is sum fiends in the realm leadin a revolt in the legion of hell
  47. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Nightstick crushin bones, rhymes sick as fuck...

    Nightstick crushin bones, rhymes sick as fuck like taking a shit n not wipin my butt or even flushin afta i go
  48. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Life sucks for me high as fuck been to prison...

    Life sucks for me high as fuck been to prison twice...custody aint being an adult. Its u being told its all your fault. Assaults happen every now and then, just gotta sit down n pretend this shit...
  49. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Full court press spitting got me using my horse...

    Full court press spitting got me using my horse for a forced check winning on the chessboard your deaths assured
  50. They really are trannys just crazy

    They really are trannys just crazy
  51. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Leave my foes discombobulated and pussy holes...

    Leave my foes discombobulated and pussy holes ovulated which means theyre prolly pregnant
    Grew up on the streets of las vegas where bullshit wasnt tolerated
    Still the one line king while u a one...
  52. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Obviously I'm da G that'll put ya head in a...

    Obviously I'm da G that'll put ya head in a colostomy bag smokin more mc's than Rastas be MAN, Yu Yu Hakusho ya ass, kuwabara Beatin ya after school has passed
  53. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Sending bitches crying home, with vaginas torn,...

    Sending bitches crying home, with vaginas torn,
    Blindin foes with this rhymin gold diamond flow
  54. Replies
    501
    Views
    76,072

    Yeah threads dead but the lyrics remain. Wish I...

    Yeah threads dead but the lyrics remain. Wish I had the time to invest in this like I use to. Who am I kidding just not as passionate about it anymore . Love to everyone
  55. Replies
    155
    Views
    57,630

    Keep at it son

    Keep at it son
  56. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Hit skank hos with this big dick in they clit and...

    Hit skank hos with this big dick in they clit and my index in they stank hole fuck a lingerie pose fuck a bitch till the condom break op-en
  57. Replies
    2,197
    Views
    255,765

    I leave for a year and ur still going strong good...

    I leave for a year and ur still going strong good to see u still at it my guy. Pz fam
  58. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: All these bitches lip smackin get they lips...

    All these bitches lip smackin get they lips smacked with my Big Kraken!
    Drinkin 6 packs while my chips stackin'
    Disappear quick fast kid like its magic!
    Strict tactics got me quick cashin like im...
  59. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Wishin well throwin coins in the lake Seek n...

    Wishin well throwin coins in the lake
    Seek n destroy ya boys in ya state
    Avoidin the jake with this void in my brain
  60. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Torpedos spray atchya mans jackie chan tuxedo's...

    Torpedos spray atchya mans jackie chan tuxedo's frame
  61. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: FnD gotta niggas sketchin' Me for the temples...

    FnD gotta niggas sketchin' Me for the temples Effigy's
    Stretch ya Team like Bobbito airwaves... We all die... Carlitos way..
  62. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: rhymin is vital like acid evaporatin ur spinal...

    rhymin is vital like acid evaporatin ur spinal
    Married to the game making these lames get on one knee...bridal
  63. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Causin wreckage like twin spires fallin in new...

    Causin wreckage like twin spires fallin in new york. Was it goverment conspiracy? Or was the hulk..
  64. Replies
    1
    Views
    864

    Iron bars snowgoons..

    https://youtu.be/PrvN8ln1LYI
  65. Crispy innovators feat vinnie paz n la kostra nostra

    https://youtu.be/qEwmy0XU3aI


    Heat
  66. Replies
    0
    Views
    455

    Vinnie paz. Slum chemist

    https://music.youtube.com/watch?v=Z3A-j4_ht7o&feature=share

    Sick shit
  67. Replies
    1
    Views
    568

    Oregeonized. Around the world

    https://music.youtube.com/watch?v=Df6K-qdl7Tw&feature=share

    I havent heard this song in a minute
  68. Chris webby. Rookie of the year

    https://music.youtube.com/watch?v=1k9btk-Ruzw&feature=share
  69. Replies
    0
    Views
    332

    Sik world. Mental issues

    https://music.youtube.com/watch?v=_2wseMQ6xB4&feature=share


    Hes good hes also white.
  70. Replies
    501
    Views
    76,072

    I implore u ignore whores mayne Theyll have u...

    I implore u ignore whores mayne
    Theyll have u cum in her, just so they can have in u in court. For child support pay
    Dont "risk it" or itll be civil war like cardboard board games
    Hearts torn like...
  71. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: First ta swerve in lanes driving drunk...

    First ta swerve in lanes driving drunk purpose-lay
    Curb stomp ya worthless face till ya unidentifiable on the murda scene
    Detects they search for me but im camouflage like chamelons be.....
  72. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Jchavez mantra n sheepish nice bars guys. Were...

    Jchavez mantra n sheepish nice bars guys. Were the only ones posting anyway...stay up guys
  73. Replies
    2,197
    Views
    255,765

    Units dispere with ease unions search for unity...

    Units dispere with ease unions search for unity
    Reunion beef funeral grief ya eulogy
    Fuel for heat to few that means only you can succeed
    Meth smoking vet thatll leave ya chestbone soakin red...
  74. Lol

    Lol
  75. Mekeules. In the end tribute to chester

    https://music.youtube.com/watch?v=u2jWhaQKh4M&feature=share

    I enjoyed this
  76. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Male antagonist with failed experiments. That...

    Male antagonist with failed experiments. That lead me to the pen n i aint talking supllies for hand scribbling
    Barbarian art hertic that is a human mystery like sand pyramids
    Brand arms of these so...
  77. Replies
    2,197
    Views
    255,765

    Missles pierce on contact Militant regime like...

    Missles pierce on contact
    Militant regime like 1943 germany combat
    Murder spree get ya hurt 4 free no nonsense(cents)
    No contest my flow so deep i drown fleets of elites down shits creek is where...
  78. Is it out to rent right now?

    Is it out to rent right now?
  79. Replies
    0
    Views
    294

    24 hours to live.. Old school

    https://music.youtube.com/watch?v=RJ8uuF7DNSQ&feature=share


    Enjoy
  80. Replies
    1,320
    Views
    236,556

    Ok sheep i c u... Discard these goons like Lee...

    Ok sheep i c u...

    Discard these goons like Lee Harvey
    We Bombard Fleets like Japanese Pearl Harb G
    Harsh Remarks get Hash Browned up tha way we Devour n eat these sour peeps hourly..
    Cowardly...
  81. Replies
    1
    Views
    693

    I like the 2nd verse better than the first its...

    I like the 2nd verse better than the first its not bad for a audio tho
  82. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Creep yo dame as beat her frame up Leave her...

    Creep yo dame as beat her frame up
    Leave her drained yup from my dick n gargantuan nutz
  83. Let it burn. Ft dizzy burn n euroz get wit it

    https://music.youtube.com/watch?v=r63WL4nfnvw&feature=share

    Yup
  84. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Let biagons be bye gone dont oppose this guys...

    Let biagons be bye gone dont oppose this guys rhyme squad u know u aint gonna get it like when hos try clothes on
  85. Replies
    9
    Views
    1,107

    Spoiler alert https://youtu.be/j90VqDRnP_I

    Spoiler alert

    https://youtu.be/j90VqDRnP_I
  86. Replies
    9
    Views
    1,107

    Anyway its braveheart U can say what u want...

    Anyway its braveheart

    U can say what u want about mel gibson hes still a great actor

    https://youtu.be/h2vW-rr9ibE
  87. Replies
    9
    Views
    1,107

    Sorry about diff countrys lol

    Sorry about diff countrys lol
  88. Sigh i didnt make this thread for u homos n ur...

    Sigh i didnt make this thread for u homos n ur lame ass words if somebody dies in the muzik business imo wheter rapper acoustic soul etc..i will post it if u dont have good thoughts about it...keep...
  89. Replies
    9
    Views
    1,107

    If uve never seen it...

    https://youtu.be/j0X7nSLMV5c

    U need to watch this movie
  90. Replies
    4
    Views
    808

    #1 bravheart

    #1 bravheart
  91. Replies
    4
    Views
    808

    Best quote ever?

    https://youtu.be/8XiLiycgrzY


    Yeah i did it..
  92. Replies
    501
    Views
    76,072

    I guess i better say something tor this... Nice...

    I guess i better say something tor this... Nice bars
  93. Replies
    0
    Views
    329

    Coc. Harlem usa

    https://music.youtube.com/watch?v=UONEKrTudjg&feature=share
  94. Maybe murder?

    http://yournewswire.com/chester-bennington-murdered/

    Interesting
  95. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Oh no is what ya say no need for promos when it...

    Oh no is what ya say no need for promos when it comes to this pros poem...
  96. Replies
    0
    Views
    290

    Pant the town red. Bloodshed

    https://music.youtube.com/watch?v=0sc90laNECY&feature=share
  97. Big l is so hard on this track

    https://music.youtube.com/watch?v=nZFj1PVL320&feature=share
  98. He is..alot of ppl hate em..they didnt know he...

    He is..alot of ppl hate em..they didnt know he was undsrground...
  99. Np my friend honestly ppl need to know...

    Np my friend honestly ppl need to know...
  100. Children of the corn big L bloodshed mcgruff n murda mase

    Never knew? Get with it...

    I forgot cam ron haha

    https://music.youtube.com/watch?v=ARBJ55V_1HI&feature=share
  101. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Get ya whole squad infected like da aids virus i...

    Get ya whole squad infected like da aids virus i tame lions same cat that came violent
  102. Respected? Really linkin park was the shit man...

    Respected? Really linkin park was the shit man growing up..i just cant explain metora was such a good album every song was good
  103. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Comatose ya squad homos wrote ya song now u...

    Comatose ya squad homos wrote ya song now u singing too high pitch like a bad pitcher at the mound
  104. One in the same?

    One in the same?
  105. Linkin park chester bennington commits suicide

    http://fox6now.com/2017/07/20/tmz-linkin-park-singer-chester-bennington-has-committed-suicide/

    This is sad rip
  106. Replies
    385
    Views
    52,710

    Haha i agree

    Haha i agree
  107. I co sign this lol

    I co sign this lol
  108. Replies
    385
    Views
    52,710

    I didnt say i liked the woman power thing. But it...

    I didnt say i liked the woman power thing. But it is increasing rapidly. U see it in movies all the time now.
  109. It was ight

    It was ight
  110. Replies
    1
    Views
    388

    Browser song doesnt work n i dont feel like dl an...

    Browser song doesnt work n i dont feel like dl an app w listen to itm
  111. Replies
    385
    Views
    52,710

    Oh cmon i thought they did a good job

    Oh cmon i thought they did a good job
  112. Replies
    2,405
    Views
    315,569

    Sticky: Watching call of heroes on netflix i love me some...

    Watching call of heroes on netflix i love me some chinese movies
  113. Replies
    2,405
    Views
    315,569

    Sticky: Swordmaster on netflix is dope yo

    Swordmaster on netflix is dope yo
  114. Replies
    501
    Views
    76,072

    Good lookin sheepish

    Good lookin sheepish
  115. Replies
    385
    Views
    52,710

    1st episode of season 7 GoT

    What did u guys think? It was very good imo
  116. Army of the pharaohs bllod by thunder

    https://music.youtube.com/watch?v=iBgSHdtk-l8&feature=share

    Old school one right here
  117. Replies
    0
    Views
    568

    Birth of a dragon bruce lee

    https://youtu.be/soLlxteBbNA

    Ill see it same actor that was in once upon a time in shanghai
  118. Replies
    501
    Views
    76,072

    Y did i say inwas 13 prolly like 15 lol

    Y did i say inwas 13 prolly like 15 lol
  119. Replies
    501
    Views
    76,072

    Bump son i aint as good as i use to be but better...

    Bump son i aint as good as i use to be but better than i was before... If ur readin this n saying this dude aint shit..start at page 1 i was 13
  120. Jedi mind tricks no jesus no beast

    https://music.youtube.com/watch?v=b-audWs4fHc&feature=share

    Need i say more
  121. Replies
    54
    Views
    9,840

    Slick man i liked it good story telling vocabs...

    Slick man i liked it good story telling vocabs good flows there keep it up son good read
  122. Replies
    1
    Views
    679

    Nice word usage sheep

    Nice word usage sheep
  123. Innermost hate feat vinne paz n g mo skee

    https://music.youtube.com/watch?v=kHxjLwokKA4&feature=share


    Hott as fuck
  124. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Cameras snap photos, atoms split mortals Addin...

    Cameras snap photos, atoms split mortals
    Addin additions like math for-mu-las
    Corpses decay from orbits or-bi-tuhn(orbiting)
    Whores r sore from the goregous ones enormous
    Slaung
    N naw im not...
  125. Going to go c the new pirates movie 2night

    I lyk how it is
  126. Ur neighborz in it? Thats awesome

    Ur neighborz in it? Thats awesome
  127. Replies
    0
    Views
    275

    Mekeules bad n boujee remix

    https://music.youtube.com/watch?v=CVAvJXCrXm8&feature=share

    Way better than the original
  128. Replies
    0
    Views
    305

    Snak the ripper. Mumble 2017

    https://music.youtube.com/watch?v=MSL0EjwvPJ4&feature=share


    I like this guy
  129. Replies
    1
    Views
    506

    Merkeules panda remix lo

    https://music.youtube.com/watch?v=g2rB1Lovn0o&feature=share

    I like this guy
  130. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Haha like that last line sheep

    Haha like that last line sheep
  131. Shot caller just watch the damn trailer

    https://youtu.be/bWf9Mp29EVo

    Looks good
  132. The Foreigner jackie chan pierce brosnan

    Same guy that made goldeneye n casino royale..

    Looks dope check it out

    https://youtu.be/om9YCk7ufHs
  133. Replies
    1
    Views
    566

    I like the demands like the ten commandments line...

    I like the demands like the ten commandments line that was slick. Good shyt sheep
  134. I thought it was new goes to show what i know

    I thought it was new goes to show what i know
  135. Blood will blot out the sun v paz im tech poison pen

    https://music.youtube.com/watch?v=v-ulBwl1ZuA&feature=share
  136. Vinnie paz 7 fires of prophecy new album

    https://music.youtube.com/watch?v=JAUp3AOqepQ&feature=share
  137. Jay z is trash n he is a bitter Bit big l ...

    Jay z is trash n he is a bitter

    Bit big l

    Not to mention countless others everybody thinks hes so good. Naw brah
  138. Replies
    1
    Views
    605

    I liked it good structure ez 2 read n flow seemed...

    I liked it good structure ez 2 read n flow seemed more precise. Id like to c more like this ��
  139. Replies
    4
    Views
    730

    ThAnks bro

    ThAnks bro
  140. Replies
    148
    Views
    43,602

    Well thats crazy

    Well thats crazy
  141. Replies
    4
    Views
    730

    I agree i was happy with this one. Too bad the...

    I agree i was happy with this one. Too bad the temples dead these days
  142. Replies
    4
    Views
    730

    The sequel. Wnd n sheep

    Fnd. White. Sheep red

    Lyrical Shinobi with a Razorsharp Blade in the Dark
    Slice n Dice these Pages Apart with Dangerous Darts
    Hangin' Body Parts in my Body Shop
    An im not a Mechanic..
    Im a...
  143. Replies
    6
    Views
    970

    Madchild write it down

    https://youtu.be/Vwz4f3ncdjA


    This guys dope as fuck
  144. Replies
    1
    Views
    538

    Haha nice lil quick drop

    Haha nice lil quick drop
  145. Replies
    1
    Views
    415

    Stop hatin on my giy vinnie paz not to mention...

    Stop hatin on my giy vinnie paz not to mention everybody else on this track
  146. Haha ya necro kinda fucked it up

    Haha ya necro kinda fucked it up
  147. Take hip hop back. Necro vinnie paz n immortal technique

    https://music.youtube.com/watch?v=hwn_J_APOZA&feature=share
  148. Replies
    1
    Views
    415

    Army of pharaohs. God particle

    https://youtu.be/am3448rMzSk


    Sick
  149. Vinnie paz is happiness just a word

    https://youtu.be/0eSfcUzGTdk

    Dope ass beat great lyrics
  150. Replies
    1
    Views
    423

    Interesting i havemt heard krazyie in about 10...

    Interesting i havemt heard krazyie in about 10 yrs this seems different than his other shit. I liked it tho. Dudes gettin old lol
  151. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Dope

    Dope
  152. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: OBEY the Dangerous Sheep Put ya ass ta Sleep...

    OBEY the Dangerous Sheep
    Put ya ass ta Sleep like Muhammad Ali
    When it comes to us 3, we put words 2gether better then an Obama Speech
    Bring that Bahama Heat, yall mcs is obsolete
    Get up to speed...
  153. Love problems ft. Guarded by martyrs

    White n dangerous

    Emotionally im guarded hardened like a rock/
    blame the alcohol or blame my baby mama all in all..
    its not gonna get to me/
    Chivalry died with the knights of the round table/ ...
  154. Replies
    312
    Views
    64,614

    Turn urself into jail? Wat happend

    Turn urself into jail? Wat happend
  155. That freestyle batter was hard

    That freestyle batter was hard
  156. Replies
    1
    Views
    368

    These artists aint even harder than my girl

    These artists aint even harder than my girl
  157. Replies
    4
    Views
    831

    The movie is awesome go c it ppl.

    The movie is awesome go c it ppl.
  158. Replies
    1
    Views
    368

    Cassidy pt 2

    Listen 2 tha realness


    https://youtu.be/7nRxLZIdMh4
  159. Replies
    4
    Views
    831

    Go c it g then tell me about a flop

    Go c it g then tell me about a flop
  160. Replies
    4
    Views
    831

    Kimg arthur

    This movie was great went n saw it yesterday i loved it. Anybody else get to see it yet.
  161. Yeah u know my friend said the same thing about...

    Yeah u know my friend said the same thing about the fact that he didnt like the celestial thing either. Guess it didnt bother me much
  162. Werd aint nobody fuckin with em

    Werd aint nobody fuckin with em
  163. Never heard em haha i just know his freestyle...

    Never heard em haha i just know his freestyle skills is awesome
  164. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Vocabs on point son

    Vocabs on point son
  165. Y is everybody hatin on my threads. Fuck If...

    Y is everybody hatin on my threads. Fuck

    If ubdont likenitbat least tell me shit...
  166. Cassidy freestyle. He still a beast

    https://youtu.be/sZtH9F4CuJw


    Aint nobody fucki. With cass


    Always thought he was the best nowadays...
    This just proves my point
  167. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: System is a mess pissin in the wind ta defy...

    System is a mess pissin in the wind ta defy intellect
    Reply with tha text that you can see with ur eyes like a vision test
    Death seems like a sweet relief to this life im currently livin in
    Baby...
  168. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: That was tight

    That was tight
  169. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Makin grands with out any plans my wisdom is...

    Makin grands with out any plans my wisdom is infinite
    President trump is just another chump that proves the system is corrupt from within the goverment
    Spark another spliff of hydro to get high and...
  170. Replies
    1
    Views
    339

    Guess nobody likes this guy lol

    Guess nobody likes this guy lol
  171. Replies
    2,197
    Views
    255,765

    I promise im a man of my word Cannibal like...

    I promise im a man of my word
    Cannibal like hannibal lector
    Verbal perfector herbal investor
    Learned my lesson the hard way now my circle is lesser
    Nervous wreck when my thoughts get tha best of...
  172. Replies
    2,197
    Views
    255,765

    Ill shit at work otherwise id drop something. Ill...

    Ill shit at work otherwise id drop something. Ill post something when i get off. I promise
  173. Replies
    1
    Views
    339

    Joyner lucas

    https://youtu.be/XsvwbYUDGoU


    Anybody heard of em
  174. Replies
    312
    Views
    64,614

    Flow was all over thr place. Id like to seebetter...

    Flow was all over thr place. Id like to seebetter structure from you. Also u had alot of runoff flows. Kinda ruined a little. Content is. Vocab is decent. Stay up son
  175. Replies
    6
    Views
    1,608

    Ill shit my friend i enjoy readin ur pieces

    Ill shit my friend i enjoy readin ur pieces
  176. Guardians of the galaxy 2 *spoiler alert*

    Went n saw it thursday. Gotta say this movie was awesome. Kurt russell n stallone. They havent been 2gether since tango n cash. It was worth going to go see just seeing these 2 together again.
    ...
  177. Replies
    2
    Views
    2,654

    Lmao n now its there...wtf.. I c theres a button...

    Lmao n now its there...wtf.. I c theres a button to show ur sig. Delete this dunb ass post.
  178. Replies
    2
    Views
    2,654

    Wtf is going on with my sig?

    Is it too big for this bs ass new forum? Big ben lmk wtf is going on. One love 2 fingaz
  179. Replies
    2
    Views
    2,654

    Y the fuk...

    Y isnt my sig showing up... Is ot too big?
  180. Replies
    50
    Views
    5,068

    this forum reminds me of high school...on rap...

    this forum reminds me of high school...on rap sites and shit.

    haha got a lil nostalgic for a moment
  181. Lmao nice ending there noel. yeah women...i...

    Lmao nice ending there noel.

    yeah women...i could write a whole book and still not be happy with a woman.

    I mean don't get me wrong i've been happy in the past with my baby mama but something...
  182. Replies
    7
    Views
    949

    I wanna go c it

    I wanna go c it
  183. Replies
    501
    Views
    76,072

    Wtf i mustve been trippin with that last post

    Wtf i mustve been trippin with that last post
  184. Replies
    501
    Views
    76,072

    200 posts what i gotta prove more maybe well...

    200 posts what i gotta prove more maybe well talk once u get 200 morej
  185. Replies
    501
    Views
    76,072

    Kill ya main informants I blaze the page like a...

    Kill ya main informants I blaze the page like a stage performance
    break ya face like it was made of porcelain
    rappers nowadays pay me to say there name like paid endorsements
    I remain enormous...
  186. Replies
    501
    Views
    76,072

    ut My dad wasnt there its all too familar cuz of...

    ut
    My dad wasnt there its all too familar cuz of the alcholic beer he count see clear
    So i sit here cigarette in my ear been on probation over a year hangovers i made a career never a day i stay...
  187. Replies
    17
    Views
    2,733

    Just saw it i thought it was good. The rated r...

    Just saw it i thought it was good. The rated r aspect really helped it.
  188. Replies
    54
    Views
    9,840

    Cruise in a coup, chicken heads flew to the coop...

    Cruise in a coup, chicken heads flew to the coop
    Few i recruit but if u choose to pursue the troops salute the group
    Dont got time for back stabbin womem back at the beggining with nothing to show...
  189. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Failing none when i come on stage i run dmc...

    Failing none when i come on stage i run dmc slaying hells minnions like playstation games dmc (devil may cry)
  190. Replies
    5,609
    Views
    686,461

    Sticky: Enough bravado! Crush the oppo-sition topple...

    Enough bravado! Crush the oppo-sition topple king-pins bust hot hollow tips when..
    I talk from out my mouth all those that had their doubts...listen
    Was at the top n crowned but then i just had to...
  191. Replies
    3
    Views
    950

    This was cool liked play on the bible. Good read

    This was cool liked play on the bible. Good read
  192. Replies
    1
    Views
    866

    This was different but felt nonetheless

    This was different but felt nonetheless
  193. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Enough bro! I think they got stuffed full like a...

    Enough bro! I think they got stuffed full like a cuckold n cum!
    Me losing my talent is "such bull" like mexico te-quila!!
    U type to need hugs i just leave blood like i fucked my bitch that one week...
  194. Replies
    3
    Views
    1,228

    Looks good...def. Gotta catch this one

    Looks good...def. Gotta catch this one
  195. Replies
    501
    Views
    76,072

    Lately its been an uphill struggle, untill subtle...

    Lately its been an uphill struggle, untill subtle changing is my Brains Way of Remaining Tough as Sta-llone.
    shits NUTS like washers and Bolts
    Cautious? Fasho! Pockets stuffed with Dolla's...
  196. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Patriot when im blazin spits amazin grace echos...

    Patriot when im blazin spits amazin grace echos thru my ancient race. Ace of spades when i lay my cards today is great but yesterday was harsh. Like stress weed does to lungs blood is flung from the...
  197. Replies
    501
    Views
    76,072

    Bump...oo im naughty

    Bump...oo im naughty
  198. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Sent em' deliverin' tha mail, like ups or postal...

    Sent em' deliverin' tha mail, like ups or postal service
    Coast ta coast yknow i just serve men...an women alike...
    U think theyre the same? Try service'n a dyke n mister ull see shit gets twisted...
  199. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Sellin drugs isnt so simple in a rental crsendo...

    Sellin drugs isnt so simple in a rental crsendo super nintendo fillers for ya faces like dirt n pimples
  200. Replies
    8,791
    Views
    852,669

    Sticky: Caught ya like shopliftin' above ur station ur in...

    Caught ya like shopliftin' above ur station ur in hades realm im mount olympus..
    Count the kisses cuz its godfather up in here..ya not livin..
Results 1 to 200 of 900
Page 1 of 5 1 2 3 4