01.01.2021

Search:

Type: Posts; User: rainbow

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.18 seconds.

  1. Thread: **DAiLY CHAT**

    by rainbow
    Replies
    69
    Views
    2,967

    anonymity. the mass uptake of social media...

    anonymity. the mass uptake of social media resulted in the distinction between online and offline identity, blurring.

    online communication, in the era of widespread internet anonymity, was novel...
  2. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: VfvzMxpGduE

    VfvzMxpGduE
  3. Thread: R&B Thread

    by rainbow
    Replies
    155
    Views
    18,591

    Ry_dOH1tVjU

    Ry_dOH1tVjU
  4. Replies
    155
    Views
    6,566

    KHyMmJ17oRs

    KHyMmJ17oRs
  5. Replies
    73
    Views
    8,115

    ^nice one bruv. HxMLzZmZE3I been listening...

    ^nice one bruv.

    HxMLzZmZE3I

    been listening to a lot of burial's unreleased tracks the last few days.

    2aSJeKrBXtQ

    lj39bxQC_VU
  6. Replies
    16
    Views
    1,301

    1GALqVg3biE

    1GALqVg3biE
  7. Replies
    4,812
    Views
    444,898

    Sticky: https://i.imgur.com/50UBhvA.png

    https://i.imgur.com/50UBhvA.png
  8. Replies
    4,812
    Views
    444,898

    Sticky: https://i.imgur.com/iTJ1SjM.png

    https://i.imgur.com/iTJ1SjM.png
  9. unless this contains some previously unseen,...

    unless this contains some previously unseen, archival footage, it'll be trash.

    i could do without old men telling me things about wu tang that even the most basic bitch, <1000 posts, join date...
  10. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=lAcPeLt4DT4

    https://www.youtube.com/watch?v=lAcPeLt4DT4
  11. Replies
    8
    Views
    2,770

    eh, i was pretty disappointed with this when it...

    eh, i was pretty disappointed with this when it came out, considering the praise it received. haven't listened to it for a while - what were your favourite tracks?

    i like 1539 N. Calvert and Thug...
  12. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=iAlTr4taOIc

    https://www.youtube.com/watch?v=iAlTr4taOIc
  13. Curren$y x Freddie Gibbs x Alchemist - Fetti

    hey, this album is pretty nice.


    https://www.youtube.com/watch?v=_CUA826QozM

    it's pretty short though.
  14. Replies
    32
    Views
    4,876

    https://www.youtube.com/watch?v=4aWUgA9RHi4

    https://www.youtube.com/watch?v=4aWUgA9RHi4
  15. Replies
    8
    Views
    1,086

    knOD9LtuFd4 + paul white's shit + heaps of...

    knOD9LtuFd4

    + paul white's shit + heaps of grime shit + eskibeat.

    if you mean continental europe, then, nothing really.
  16. Replies
    29
    Views
    2,320

    https://www.youtube.com/watch?v=SFDzECMyles or...

    https://www.youtube.com/watch?v=SFDzECMyles

    or illusions.

    muggs' productions on CH albums is better than any of his other stuff. when other rappers are on a muggs beat i generally wish b real...
  17. Replies
    35
    Views
    14,946

    why the fuck can't you post more than one video...

    why the fuck can't you post more than one video per post smh


    https://www.youtube.com/watch?v=ui_3nwcQ7F4
  18. Replies
    35
    Views
    14,946

    yeah man, great soundtrack. i'd say his other...

    yeah man, great soundtrack. i'd say his other soundtrack stuff honestly. Southern Comfort, Performance, some stuff off Long Riders like 'Archies Funeral', Alamo Bay and some great tracks on the "The...
  19. Replies
    35
    Views
    14,946

    https://www.youtube.com/watch?v=x4KmbUCwkyE

    https://www.youtube.com/watch?v=x4KmbUCwkyE
  20. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=EoKxmdopgGI

    https://www.youtube.com/watch?v=EoKxmdopgGI
  21. https://www.youtube.com/watch?v=R3mBaTFR3iw

    https://www.youtube.com/watch?v=R3mBaTFR3iw
  22. does anyone know where this sample is from? ...

    does anyone know where this sample is from?


    https://www.youtube.com/watch?v=0sHxTo6Qfsk
  23. Replies
    107
    Views
    8,825

    they draw ~11 billion euros from the EU budget in...

    they draw ~11 billion euros from the EU budget in total (the 100mil is an infrastructure handout). the countries of eastern europe have, generally speaking, received the highest level of funding from...
  24. Replies
    107
    Views
    8,825

    ah yes, isn't the reemergence of fascism in...

    ah yes, isn't the reemergence of fascism in eastern europe awe inspiring? a bit hypocritical though, considering Poland takes a huge $100 million usd handout from the EU from the current budget.
    ...
  25. Replies
    7
    Views
    583

    kanye makes good beats, but over time they've...

    kanye makes good beats, but over time they've become muddled and bloated due to him combining too many influences/having too many producers involved or his obsession with vocal sampling.

    his beats...
  26. Replies
    34
    Views
    1,633

    https://www.youtube.com/watch?v=fqprictNQW8

    https://www.youtube.com/watch?v=fqprictNQW8
  27. Replies
    34
    Views
    1,633

    my misanthropic rant is against chubby dough boy...

    my misanthropic rant is against chubby dough boy b rocks types who get mad at me when i'm blasting classic rap tunes at 3am and disturbing their beauty sleep - fuck em :)
  28. Replies
    16
    Views
    1,314

    much better.

    much better.
  29. Replies
    149
    Views
    19,522

    https://www.youtube.com/watch?v=YUPVIEcRDec

    https://www.youtube.com/watch?v=YUPVIEcRDec
  30. Replies
    20
    Views
    2,102

    i think you do get used to wsg over time and his...

    i think you do get used to wsg over time and his voice isn't as jarring - the adlibs still sometimes still rankle with me (especially the giggling on tracks he doesn't even have a verse on), but it's...
  31. pretty nice, i'll agree that agallah has improved...

    pretty nice, i'll agree that agallah has improved as a mc over time, need to give it a few more spins. vinny paz is still mad about tight jeans lol.


    https://www.youtube.com/watch?v=-df8tGD_Xy0
    ...
  32. Replies
    8
    Views
    1,129

    lol, and you can only have one video per poast. ...

    lol, and you can only have one video per poast.

    tsa, i don't know where to start with your comment, i guess i'll just take it as a statement. that flatbush zombies album is really bad though.
  33. Replies
    20
    Views
    2,102

    bitter dose, blakktape + this are the only albums...

    bitter dose, blakktape + this are the only albums i've heard this year that i can imagine still listening to in 6 months time.

    the production is great - that pete rock The Steiner's track is a...
  34. Replies
    8
    Views
    1,129

    ehh, i figure it's a bit of a throwaway...

    ehh, i figure it's a bit of a throwaway collection of tracks to keep things bubbling - some solid stuff on there. a track like Automatic is bad, but i'm happy enough to hear him making this kind of...
  35. Replies
    16
    Views
    1,314

    tepid.

    tepid.
  36. Replies
    66
    Views
    4,263

    hahaha (why does that broad that drake knocked...

    hahaha

    (why does that broad that drake knocked up keep getting called a "pornstar" - wasn't she just one of those chicks that oils up their cellulite and shakes it for worldstar?)
  37. Replies
    66
    Views
    4,263

    surprised to be agreeing with the doughboy, but...

    surprised to be agreeing with the doughboy, but he's right - why should any of us give a fuck that this guy died?

    people die constantly, life isn't sacred and this guy was a cunt, so who gives a...
  38. yeah, it'd be nice if pa finally figured out how...

    yeah, it'd be nice if pa finally figured out how to flow on a beat.

    that said, he's made some great tracks and good albums. his first two ep's + the madlib one are very enjoyable.

    5YKS2r4P7Hc
    ...
  39. Replies
    53
    Views
    3,960

    hm, i take your point (because they did release a...

    hm, i take your point (because they did release a lot of good stuff), but do you ever listen to Amerikaz Nightmare or Blood Money? I didn't even hate AN, but i haven't listened to it in year and...
  40. Replies
    124
    Views
    15,927

    i know there is a financial incentive to keep...

    i know there is a financial incentive to keep trying to cash in on the wu tang group brand, but this really is not a group anymore.
  41. Replies
    53
    Views
    3,960

    i think naming mobb deep and guys like redman is...

    i think naming mobb deep and guys like redman is pretty dishonest. although both had long runs of classic/good albums they still eventually released strings of material far below that initial...
  42. Replies
    53
    Views
    3,960

    + scarface solo. roc marciano. most...

    + scarface solo.

    roc marciano.

    most rappers/rap groups are horrendously inconsistent unless their career was prematurely cut short like big l, biggie etc. generally they don't know when to...
  43. Replies
    12
    Views
    1,693

    j cole is just horrible - a rappity rap "woke" mc...

    j cole is just horrible - a rappity rap "woke" mc with a sophomoric "message" about like consumerism and the culture maaaaan. fuck him.
  44. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: jR1u_SsneNs

    jR1u_SsneNs
  45. Replies
    149
    Views
    19,522

    vlr3Gl051uo i know alchemist has made enough...

    vlr3Gl051uo

    i know alchemist has made enough boom bap to last a lifetime, and has been intent on doing other shit for years now, but i can't help thinking about how great these beats would be with...
  46. Replies
    4
    Views
    607

    VgPLIIX23xg _MccAWxYbQg iIWtyoUdbbs ...

    VgPLIIX23xg

    _MccAWxYbQg

    iIWtyoUdbbs

    cN07yBYU8fs

    Uboyl2mjs9Y
  47. Replies
    8
    Views
    966

    + 5RPYR11lHdw

    +

    5RPYR11lHdw
  48. coppa > parma ham. uh02zvHHPzw

    coppa > parma ham.

    uh02zvHHPzw
  49. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: you watched a video about gay australian slang...

    you watched a video about gay australian slang (just a regular "wild" saturday night for you no doubt) and thought of me... jesus, you're a master of sonning yourself.

    O3EW954g9r4
  50. Replies
    149
    Views
    19,522

    i see where you guys are coming from, but i also...

    i see where you guys are coming from, but i also appreciate rm refining his music. i of course prefer rap with hard hitting percussion, which his music has lacked for a while now - but i don't think...
  51. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: 4mO0AE6_XiA

    4mO0AE6_XiA
  52. Replies
    233
    Views
    17,607

    well, yeah, that is a fake clan album... it's a...

    well, yeah, that is a fake clan album... it's a mathematics compilation album.

    everyone here knows that a clan album is:

    1) Almost entirely produced by RZA

    2) Featuring all members...
  53. Replies
    233
    Views
    17,607

    this is a nice rebuttal. i always find the...

    this is a nice rebuttal. i always find the infighting within the clan petty and a poor reflection on all involved - but it's difficult without being privy to all the details to know who's in the...
  54. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: srFSCeIHsXw

    srFSCeIHsXw
  55. Thread: Where is.....

    by rainbow
    Replies
    13
    Views
    1,027

    always got this guy confused with technician and...

    always got this guy confused with technician and vice versa - both barely literate.
  56. Replies
    149
    Views
    19,522

    "white bitch said i remind her of ralph macchio"...

    "white bitch said i remind her of ralph macchio"

    https://gazettereview.com/wp-content/uploads/2016/10/macchio.jpg
  57. Replies
    149
    Views
    19,522

    Respected ...

    Respected

    https://media1.tenor.com/images/2c7effe2725dcbefdf14247af2bc4dd1/tenor.gif?itemid=5047301

    been listening the album back to back since i got it - might rank up there with marci's best....
  58. Replies
    149
    Views
    19,522

    the production across the whole album is great -...

    the production across the whole album is great - some of his best shit and arch druids impressed as always. i feel like he experimented all over - bedspring king is something else lol.

    Muse and...
  59. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: 7vEL9ltCl64

    7vEL9ltCl64
  60. Replies
    149
    Views
    19,522

    first listen through, mix is much improved from...

    first listen through, mix is much improved from RR and a fairly laid back vibe - will give it a few more listens tomorrow to and from work.

    67 Lobby
    ...
  61. Replies
    12
    Views
    2,069

    http://www17.zippyshare.com/v/tbjhKXLJ/file.html

    http://www17.zippyshare.com/v/tbjhKXLJ/file.html
  62. Replies
    149
    Views
    19,522

    thanks for the heads up - snippet does sound nice.

    thanks for the heads up - snippet does sound nice.
  63. Replies
    205
    Views
    13,191

    thanks dood - i was following the game at work...

    thanks dood - i was following the game at work and it was all over by the time i got home.
  64. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: lol, please. (the smug part is on the money...

    lol, please. (the smug part is on the money though)

    -dJSNOX0jpo
  65. Replies
    38
    Views
    1,906

    jesus - this was a weird, desperate post my guy. ...

    jesus - this was a weird, desperate post my guy.

    again, it's not that strange really that you'd conflate your intentions regarding wu corp meet-ups/ball game date nights with what i'd do, but...
  66. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: lol, if it makes brock feel a better about his...

    lol, if it makes brock feel a better about his situation to think that, then go right ahead.

    are both of you fellas going to start following my posts around now? the attention is overwhelming.
    ...
  67. Replies
    205
    Views
    13,191

    "at war" was a misnomer, i was just saying it for...

    "at war" was a misnomer, i was just saying it for effect because of soul's hurtful joke about our military prowess - the ADF has just been deployed overseas for that period, mostly "peacekeeping" in...
  68. Replies
    38
    Views
    1,906

    this guy is so mad about what i said about him in...

    this guy is so mad about what i said about him in that thread he's too scared to post in lol

    what are you even talking about brother? unlike your good self, i've never been worried about becoming...
  69. Replies
    205
    Views
    13,191

    lol - australia has been at war for 70 of the...

    lol - australia has been at war for 70 of the last 79 years - firstly at the behest of the old empire and subsequently in service of the new.
  70. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: i've reported your post brock. keep the...

    i've reported your post brock.

    keep the disgusting natural beauty of motherhood the fuck out of my thread, you cunt!
  71. Replies
    77
    Views
    4,881

    some light reading, for all you cucks, incels,...

    some light reading, for all you cucks, incels, simps and mgtows. inshallah.

    https://www.health.harvard.edu/newsletter_article/marriage-and-mens-health
  72. he's avoiding this thread like the plague lol,...

    he's avoiding this thread like the plague lol, whilst sheepishly posting in other sub forums, hoping this (very mild) sonning will blow over.

    and when he reads this post it will make him really...
  73. i think art is a "good guy" but shit like this is...

    i think art is a "good guy" but shit like this is pathetic - reminds me of how i was censored and banned by sunny winters for 6 months or something because he disliked my insightful contributions to...
  74. Replies
    16
    Views
    1,739

    haha, just saw that shit - early contender for...

    haha, just saw that shit - early contender for best rainbow braided rapper moment of 2018.

    https://media.giphy.com/media/3o7WIubdS8fANczjYA/giphy.gif
  75. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: 7tWyIug2qP0

    7tWyIug2qP0
  76. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: 6g8lFmsCXhg

    6g8lFmsCXhg
  77. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: rip this cunt StNEZugOZ_k

    rip this cunt

    StNEZugOZ_k
  78. Replies
    16
    Views
    1,739

    yeah it's a hard track lol - in 201* you have to...

    yeah it's a hard track lol - in 201* you have to be a pedo or rapist to be edgy or savage.
  79. Replies
    19
    Views
    1,874

    pretty, pretty good - everything Yorgos Lanthimos...

    pretty, pretty good - everything Yorgos Lanthimos does is interesting - definitely check out Dogtooth if you all haven't, his best i'd say.
  80. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: oVlN5JDmfJk

    oVlN5JDmfJk
  81. Replies
    61
    Views
    6,154

    i am sorry for insulting you, it was unbecoming...

    i am sorry for insulting you, it was unbecoming of me, but you do realise people will be saying these same things about lil uzi vert in 10-15 years time? people are already reflecting on the "era" of...
  82. Replies
    61
    Views
    6,154

    haha, what are you talking about my man? you...

    haha, what are you talking about my man? you throw words together arbitrarily - my so called "passive affiliation to hip hop" is "asinine"??? i have no idea what you're talking about and you didn't...
  83. Replies
    150
    Views
    18,100

    richard lewis nelly bill cosby carl reiner...

    richard lewis
    nelly
    bill cosby
    carl reiner
    lana rhoades
    mf doom
    rupert murdoch
    david attenborough
    ben affleck
  84. Replies
    61
    Views
    6,154

    jesus, i don't know where to start with this. i...

    jesus, i don't know where to start with this. i mean, i get it guys, i'm old as fuck as well, but you guys sound like a bunch of bitter geriatrics. how are "streaming" numbers "hacking"? no one buys...
  85. Replies
    61
    Views
    6,154

    haha, i really don't understand clowns like you....

    haha, i really don't understand clowns like you. what do you care if there is bad music out there and other people like it?

    this is why "hip hop heads" and pretentious aficionados of all kinds are...
  86. Replies
    61
    Views
    6,154

    yep. did everyone else sleep on this nerd rap...

    yep.

    did everyone else sleep on this nerd rap gem, like me?

    IeJIwvk9EGU

    uDqLzZmsius

    6w3a4S7uIOo
  87. Replies
    61
    Views
    6,154

    haha - i feel like her verse was better than the...

    haha - i feel like her verse was better than the perennially terrible french montana. french is really one of the worst rappers of all time.
  88. Replies
    61
    Views
    6,154

    old fucks mad at what they call "mumble rap" and...

    old fucks mad at what they call "mumble rap" and trap are hilarious - they likely said similar things about "the south" in the 00's.
  89. Replies
    61
    Views
    6,154

    17 was a tremendous year for real hip hop music...

    17 was a tremendous year for real hip hop music my brother

    sV2t3tW_JTQ
  90. immobilarity is far superior to ob4cl2 - rae is...

    immobilarity is far superior to ob4cl2 - rae is on fire on that album.
  91. haha, pretty funny how various poasters over the...

    haha, pretty funny how various poasters over the years have tried soo hard to get respect from a bunch of wu tang nerds. palehorse is a corp legend; wish he was still here ranting about buying silver...
  92. haha - he innocently admonishes fredy mech for...

    haha - he innocently admonishes fredy mech for his "1950s"/2017graveyardshifter conception of gender relations - wu corp turned our doughy compadre into a cynical cunt smh.

    Huggasaurus Sex aka...
  93. https://i.imgur.com/v9OxVH7.png

    https://i.imgur.com/v9OxVH7.png
  94. Thread: Itsbigloubaby

    by rainbow
    Replies
    45
    Views
    2,239

    he used to poast pics of him partying and...

    he used to poast pics of him partying and drinking barcadi; he looked exactly as you described but with a hint of paul wall mixed in.
  95. sheesh - tbf, i don't think angry came out of...

    sheesh - tbf, i don't think angry came out of that thread looking great - it's much funnier to picture brock trying to impress skampoe and jigsaw at a baseball game, than fixate on what actually...
  96. Replies
    205
    Views
    13,191

    funny you say that, caught up with my parent's...

    funny you say that, caught up with my parent's earlier today (they live on a property in "the bush") and my dad was very keen to show me some photos he'd taken yesterday of a rabbit which had been...
  97. Replies
    118
    Views
    7,833

    it's funny how rap dweebs talk about "being...

    it's funny how rap dweebs talk about "being relevant" as if they're gossip bloggers.
  98. haha, what a thread - mass lols at brock...

    haha, what a thread - mass lols at brock referring to "getting an orgasm" like it's a communicable disease and charles jones paying $35 for whores. merry christmas you fucks.
  99. Thread: Corp try-outs

    by rainbow
    Replies
    17
    Views
    1,913

    i should have been a super-mod years ago.

    i should have been a super-mod years ago.
  100. incomprehensible post from op - just listen to dj...

    incomprehensible post from op - just listen to dj screw.

    kPsTv4-fjA4
  101. Replies
    10
    Views
    810

    sample clearances i presume. wonder when this...

    sample clearances i presume.

    wonder when this will come out

    \FV76iY9OtsY
  102. Replies
    10
    Views
    810

    this track is a real classic KXgCzZv4rw8

    this track is a real classic

    KXgCzZv4rw8
  103. Replies
    10
    Views
    810

    http://replygif.net/i/1338.gif

    http://replygif.net/i/1338.gif
  104. heard this earlier and it reminded to that i...

    heard this earlier and it reminded to that i haven't listened to the roots for soo long - definitely one of the groups (along with wu tang) that got me into hip hop in the first place. black thought...
  105. Replies
    6
    Views
    554

    https://android.gadgethacks.com/how-to/block-ads-a...

    https://android.gadgethacks.com/how-to/block-ads-all-your-android-apps-without-root-extra-battery-drain-0174614/

    (trying to navigate the internet effectively on a phone is a nightmare in my non...
  106. Replies
    10
    Views
    2,039

    some good ones above. 0oBHEvYAJnY

    some good ones above.

    0oBHEvYAJnY
  107. Replies
    68
    Views
    6,319

    haha. btw she was molested as a kid and shit,...

    haha.

    btw she was molested as a kid and shit, she talked about it on a podcast that has since been taken down http://hollyrandallunfiltered.libsyn.com/

    from memory it was her grandfather and...
  108. Replies
    45
    Views
    3,455

    i see where you're coming from - that's probably...

    i see where you're coming from - that's probably why it's a bit hard to compare them directly (although i don't find myself ever not in the mood to listen to MOP really). i feel mop get underrated...
  109. Replies
    4
    Views
    496

    well, poast some good content then you old fehg....

    well, poast some good content then you old fehg.

    your poast reminds me of this

    jK9nWQHTHWU
  110. Replies
    670
    Views
    165,079

    Sticky: wanna take me to a ball game porkchop?

    wanna take me to a ball game porkchop?
  111. Replies
    21
    Views
    1,836

    you could randomly pick pretty much any new...

    you could randomly pick pretty much any new rapper - what about most retarded looking?
    ...
  112. Replies
    45
    Views
    3,455

    pretty much agree, but sparta had a few pretty...

    pretty much agree, but sparta had a few pretty hard tracks.

    Q0iZxh3j7Fw
  113. this is a train wreck lol

    this is a train wreck lol
  114. yeah, i listened to it a lot during the early -...

    yeah, i listened to it a lot during the early - mid 2000s when i was getting into dj shadow and "instrumental hip hop" more generally. some great tracks on there.

    YnFqxkwgkQg

    s_i_9iVI1fw
    ...
  115. Replies
    59
    Views
    5,393

    haha, reading this clearly fabricated, clueless...

    haha, reading this clearly fabricated, clueless story, knowing how this clown looked.

    http://replygif.net/i/951.gif
  116. Replies
    36
    Views
    3,664

    this is hilarious (as are the details of the case...

    this is hilarious (as are the details of the case ie. running a hedge fund and then covertly directing all the money into a personal company of your's which is failing + manipulating the share price...
  117. ferg is such a mediocre mc, but the beat is nice.

    ferg is such a mediocre mc, but the beat is nice.
  118. Replies
    10
    Views
    2,039

    yeah, i've been digging through those tori amos...

    yeah, i've been digging through those tori amos covers since the original post - never really listened to her music before.

    that unplugged nirvana album was one of the first albums i owned and i...
  119. Replies
    59
    Views
    5,393

    haha, wow, forgot this OG wu corp faggit ever...

    haha, wow, forgot this OG wu corp faggit ever existed. he took sidious katana size L's back then.

    and sicka was the resident schizo back then - glad project trillogic has filled that void.
  120. Replies
    45
    Views
    3,455

    guru couldn't consistently flow on beat (which...

    guru couldn't consistently flow on beat (which these days, i'm not all that concerned about). always liked his lyrics though.
  121. Replies
    5
    Views
    602

    haha, this guy is such an embarrassment ...

    haha, this guy is such an embarrassment

    https://i.imgur.com/KFtbB52.png
  122. Replies
    5
    Views
    602

    hopsin is making a really good run at worst...

    hopsin is making a really good run at worst rapper of all time rn - this track is unintentionally hilarious like everything he does, the intro is amazing.
  123. Replies
    27
    Views
    4,258

    liked it a lot chief, particularly the music...

    liked it a lot chief, particularly the music (nice floyd'esque guitar) - still have a bit of a knee jerk reaction to aussie hip hop, but i like most of your stuff.
  124. Replies
    10
    Views
    2,039

    59XO6q6_Ikw Mtl2yZsQ3Us UMKrM3EaLmU...

    59XO6q6_Ikw
    Mtl2yZsQ3Us
    UMKrM3EaLmU
    Y_jxjqkNVzI
    hzQnPz6TpGc
    yvtbiHYa-LI
  125. Replies
    10
    Views
    2,039

    0QBmMSDl-x4

    0QBmMSDl-x4
  126. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: GiHdpAVIHgo

    GiHdpAVIHgo
  127. Replies
    19
    Views
    5,212

    it's devastating... that xxxtentacion isn't also...

    it's devastating... that xxxtentacion isn't also dead.
    ...
  128. Replies
    54
    Views
    5,741

    haha ...

    haha

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/6f/c5/d0/6fc5d09016da0c3f8f473649b97b093d.gif
  129. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: lAcPeLt4DT4

    lAcPeLt4DT4
  130. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: 3bm0c50UENU

    3bm0c50UENU
  131. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: zEfIkuTtzQ4

    zEfIkuTtzQ4
  132. Replies
    54
    Views
    5,741

    ha, funnily enough these guys were probably...

    ha, funnily enough these guys were probably paying thousands for suits which fitted like sacks.

    http://6uh9u7hhy8-flywheel.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/05/TBT-Diddy-37.jpg
  133. Replies
    45
    Views
    3,455

    in fact, mop vs mobb deep is a much better...

    in fact, mop vs mobb deep is a much better comparison. i think i'd still have to go with md, but it's close.

    u5Spr1N6Hy4
  134. Replies
    45
    Views
    3,455

    it's funny that when gangstarr were releasing...

    it's funny that when gangstarr were releasing albums in the 2000s and other rappers were making albums with terrible beats, i was mad at premo for working with a mediocre rapper like guru - but as i...
  135. Replies
    45
    Views
    3,455

    idk why anyone would compare the two, but the...

    idk why anyone would compare the two, but the best 2 mobb deep albums > anything gangstarr have ever done. that being said, listened to a lot of gnagstarr over the years (mainly because of premo) - i...
  136. Replies
    36
    Views
    6,030

    BV28YP3c5Ng

    BV28YP3c5Ng
  137. Replies
    177
    Views
    24,707

    lol at obama selling (amongst other things) food...

    lol at obama selling (amongst other things) food stamps hand in hand with sodomy.

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8q2pxMGOu1r7k53go4_250.gif
  138. Replies
    177
    Views
    24,707

    jesus, fucking trump triggered lol - get a grip...

    jesus, fucking trump triggered lol - get a grip cunt.
  139. Replies
    670
    Views
    165,079

    Sticky: can i please have rainbow in multicoloured...

    can i please have rainbow

    in multicoloured text

    thanks.
  140. Replies
    149
    Views
    19,522

    i like how his production has changed over time...

    i like how his production has changed over time (i think i rambled about it a few pages back) - the laid back simplicity of the beats on RR was perfect for the album.

    XAtb-3uE9FI
  141. Replies
    149
    Views
    19,522

    592QJH5PYno

    592QJH5PYno
  142. Replies
    149
    Views
    19,522

    interesting stuff - shame the album doesn't have...

    interesting stuff - shame the album doesn't have sample credits. i just assume it's sampled because rm seems to exclusively make sample based beats, and has used a lot of guitar stuff on other tracks...
  143. Replies
    149
    Views
    19,522

    yeah, it must be sampled, no info online about it...

    yeah, it must be sampled, no info online about it that i could find. i'm curious now though, maybe someone here has the physical album and can tell us...

    rm samples some great stuff.
    ...
  144. hm, never given a shit personally about what...

    hm, never given a shit personally about what rappers wear.
  145. Replies
    107
    Views
    2,756

    haha. ever drive on dxm?

    haha. ever drive on dxm?
  146. hoping this is a sarcastic comment.

    hoping this is a sarcastic comment.
  147. Replies
    107
    Views
    2,756

    haha, this thread... phew. the description of...

    haha, this thread... phew. the description of feeling like your legs were on puppet strings when you took dxm is true and quite poetic tho.
  148. Replies
    149
    Views
    19,522

    a pretty weird one tU-rBIIQGy0

    a pretty weird one

    tU-rBIIQGy0
  149. Replies
    38
    Views
    1,785

    haha, noel ur a nuts cunt, rough headed tall...

    haha, noel ur a nuts cunt, rough headed tall bitch lol, shoulder to hips ratio all askew.

    the mundanity of those customer service jobs will take the mind to strange places, wordlife.
  150. Replies
    36
    Views
    2,706

    ha, yep, i don't want to defend that position,...

    ha, yep, i don't want to defend that position, i'm just saying i can at least understand where he's coming from. to me, they're all killing it.

    CgNPh_RFMow
  151. ur logic is too illogical my guy, that's what's...

    ur logic is too illogical my guy, that's what's backwards about this whole situation. u abusing that quetiapine my dude?
  152. Replies
    25
    Views
    1,486

    haha, beats made on a thousand dollar computer...

    haha, beats made on a thousand dollar computer AND B&O speakers? legit af bruh.
  153. hm, least your "better with swards" tho.

    hm, least your "better with swards" tho.
  154. ur dr. is a fkn skitz bro.

    ur dr. is a fkn skitz bro.
  155. hsQ6Eb8dN_c

    hsQ6Eb8dN_c
  156. nah ur fully skitzing out cunt - lay off the...

    nah ur fully skitzing out cunt - lay off the glass.
  157. Replies
    36
    Views
    2,706

    well, when you put it like that i actually...

    well, when you put it like that i actually understand what you're saying, but just saying "oh, how about they put some effort in" sounds like a bullshit criticism. i'll agree that there might not be...
  158. ur a fkn skitz cunt ay

    ur a fkn skitz cunt ay
  159. de la soul is dead.

    de la soul is dead.
  160. this broad has said a lot of crazy things over...

    this broad has said a lot of crazy things over the journey, but is right about one thing: rza is woefully out of touch lol

    always thought she was a pretty good rapper compared to these other...
  161. Replies
    36
    Views
    2,706

    ok, will download that and have a good listen....

    ok, will download that and have a good listen. thanks.
  162. Replies
    36
    Views
    2,706

    tbph soul i can't get into that stuff really....

    tbph soul i can't get into that stuff really. maybe i just need to give that album a few listens over and give a real opinion. i've tried to get into busdriver and open mike eagle before, but they...
  163. Replies
    83
    Views
    6,627

    fair call . too hard to pick a standout track on...

    fair call . too hard to pick a standout track on ironman really.

    am i imagining that there is a version without the intro singing? maybe the single? was trying to find it just now, but no trace...
  164. Replies
    4
    Views
    358

    agree with all posted - i'd add one which is...

    agree with all posted - i'd add one which is maybe overlooked (or disliked, idk)

    0qfR4ZWxfqg
  165. Replies
    4,655
    Views
    642,719

    Sticky: hAZp7y9-ec4

    hAZp7y9-ec4
  166. Replies
    83
    Views
    6,627

    Iron Maiden. Faster Blade as well, as it's...

    Iron Maiden. Faster Blade as well, as it's probably my favourite Rae track.
  167. hm, i tend to listen to music in my car most of...

    hm, i tend to listen to music in my car most of the time these days, i usually make massive playlists according to genre or some label. if it's something i haven't heard before i'll listen through...
  168. Replies
    177
    Views
    24,707

    https://www.gofundme.com/baozzc

    https://www.gofundme.com/baozzc
  169. Replies
    177
    Views
    24,707

    jesus - there's a gofundme or patreon for fucking...

    jesus - there's a gofundme or patreon for fucking everything lol
  170. Replies
    91
    Views
    6,381

    idk much, but i feel like the idea of peaceful...

    idk much, but i feel like the idea of peaceful progress is a just eutopic idealism - progress generally results from adversarialism and conflict.
  171. Replies
    91
    Views
    6,381

    the last spanish civil war produced some...

    the last spanish civil war produced some interesting community/social circumstances (orwell's homage to catalonia gives a nice first hand account of life in an anarchist society) - maybe syndicalism...
  172. some interesting stuff on there, i can't believe...

    some interesting stuff on there, i can't believe anyone can listen to Sex Style front to back often, but fair enough lol (enjoyable album all the same). haven't listened to nacho picasso for a long...
  173. Replies
    36
    Views
    2,706

    with an italian on the beat to boot lol.

    with an italian on the beat to boot lol.
  174. Replies
    177
    Views
    24,707

    ha, yeah pretty bewildering, but that's just the...

    ha, yeah pretty bewildering, but that's just the science of abuse (i'm sure degrasse tyson can break down the specifics).

    hard to prove things like this really. fans or just people in general...
  175. Replies
    36
    Views
    2,706

    ha, i feel like people who come up with vague...

    ha, i feel like people who come up with vague criticisms like this never really like the stuff in the first place.

    ZSQXOgumLcA
  176. name some, i'm genuinely interested.

    name some, i'm genuinely interested.
  177. Replies
    36
    Views
    2,706

    lol - what do you dweebs want? some rnb hooks,...

    lol - what do you dweebs want? some rnb hooks, beats with "real instruments" and some socially conscious lyrics? smh.
  178. Replies
    36
    Views
    2,706

    i like lauren, but his lyrics are the definition...

    i like lauren, but his lyrics are the definition on nonsense rap.

    Ka_vth9pcnI
  179. Replies
    186
    Views
    26,119

    lol, thanks for the responses.

    lol, thanks for the responses.
  180. Replies
    177
    Views
    24,707

    reading the defensive/fawning comments on r....

    reading the defensive/fawning comments on r. kelly youtube videos will make even the most optimistic person hate humanity... or just reading the comments on any youtube video, for that matter.
  181. this review was actually fairly on point, for...

    this review was actually fairly on point, for pitchfork (aside from the nonsensical shit about rza not being socially in tune or progressive - he's a 50 year old 90s rapper smh, what do these clowns...
  182. ha, very true. i always liked that track a lot,...

    ha, very true. i always liked that track a lot, even though that album was shocking. it's a good thing the verse is at the end though because you could just skip after rza's verse, through to the...
  183. fair point - this bullshit compilation is far...

    fair point - this bullshit compilation is far less legitimate artistically than your project. the build up to your project and the eventual non release was bullshit, but from the sounds of it that...
  184. Replies
    5
    Views
    972

    so rza still can't rap... fascinating.

    so rza still can't rap... fascinating.
  185. Replies
    12
    Views
    598

    ha, what are you talking about! Mao and Stalin...

    ha, what are you talking about! Mao and Stalin didn't "deliberately off people"? read a book!
  186. Replies
    12
    Views
    1,280

    PT was a disappointing album after the mildly...

    PT was a disappointing album after the mildly disappointing, but decent BPW. everyone here loved it and hailed it as a modern day classic. marked the point for me where i stopped really bothering...
  187. Replies
    137
    Views
    28,832

    wow, stoupe could do no wrong back then, thanks...

    wow, stoupe could do no wrong back then, thanks for these.
  188. Thread: Pics

    by rainbow
    Replies
    7
    Views
    6,729

    tomb still exists?

    tomb still exists?
  189. Replies
    47
    Views
    8,676

    a better thread would be, rappers who didn't fall...

    a better thread would be, rappers who didn't fall off, because all of them have. i suppose the most notable is Prodigy because of the gap between his best and worst is unparalleled.
  190. Replies
    36
    Views
    2,706

    https://img.gawkerassets.com/img/197q8ryggsq2ggif/...

    https://img.gawkerassets.com/img/197q8ryggsq2ggif/ku-xlarge.gif
  191. his albums were bloated, but are full of great...

    his albums were bloated, but are full of great tracks. i've never really been one to listen to albums front to back even back in my pre-computer days, but if that's a big deal for you, surely 90% of...
  192. Replies
    205
    Views
    13,191

    supreme leader/eternal chairman ...

    supreme leader/eternal chairman

    https://www.themonthly.com.au/sites/default/files/styles/blog_image/public/m/RTR36UJ8.jpg?itok=4055LjO4
  193. Replies
    186
    Views
    26,119

    thoughts on the corp artists? ever heard...

    thoughts on the corp artists? ever heard skampoe's stuff?
  194. Replies
    186
    Views
    26,119

    nice thread - my q's: - how many secondary...

    nice thread - my q's:

    - how many secondary accounts have you had on here? care to name any of them?
    - over the years, have you lurked in the other sections of the forums? if so, thoughts on the...
  195. Thread: been a while

    by rainbow
    Replies
    114
    Views
    13,299

    araU0fZj6oQ

    araU0fZj6oQ
  196. Replies
    254
    Views
    28,836

    tone of the first episode was pretty weird,...

    tone of the first episode was pretty weird, especially all of the lesbian shit - but it's improving. was watching the first few seasons recently which maybe emphasised how the show has become broader...
  197. Replies
    76
    Views
    7,801

    not wanting to be obnoxiously serious in relation...

    not wanting to be obnoxiously serious in relation to a ridiculous topic, but cross dressing is generally the province of straight, cis males bruh.
  198. Replies
    76
    Views
    7,801

    haha - who would have thought rappers wearing...

    haha - who would have thought rappers wearing dresses would be trendy smh. lord jamar will have a heart attack if he sees this.
  199. Replies
    24
    Views
    1,133

    haha, i checked out the video, can't pretend to...

    haha, i checked out the video, can't pretend to really know the details, but the title was pretty misleading - there was a fair chunk of debate going on the comments though, couldn't be bothered with...
  200. Replies
    24
    Views
    1,133

    only soul could turn this thread into a vehicle...

    only soul could turn this thread into a vehicle for him to vent his nascent flat earther suspicions.
Results 1 to 200 of 900
Page 1 of 5 1 2 3 4