01.01.2021

Search:

Type: Posts; User: Holocaust

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Domino is locked in a room trying to figure out...

    Domino is locked in a room trying to figure out how soundcloud works
  2. Replies
    12
    Views
    489

    Ben Davis

    Ben Davis
  3. Replies
    5
    Views
    299

    The majority of rap music is currently parody

    The majority of rap music is currently parody
  4. Replies
    197
    Views
    42,134

    Sticky: this was art bruh plain and simple,we're all...

    this was art bruh plain and simple,we're all going to have different interpretations
  5. Keith Murray - Enigma

    Keith Murray - Enigma
  6. After all the hate, he still touched down and...

    After all the hate, he still touched down and caused hell, he styles his shit like he does, because he's not trying to hype gang shit up unnecessarily, his other 2 bros do a great job at actually...
  7. Replies
    9
    Views
    612

    Fahim the gods ear is slept on, never heard doom...

    Fahim the gods ear is slept on, never heard doom or any of his crew on a wack beat either especially after he met madlib
  8. Replies
    126
    Views
    23,305

    Y'all must never heard of 25 to Life crew outta...

    Y'all must never heard of 25 to Life crew outta queens, killa sha, tragedy, and all of them thatz how I first heard noreaga, mixtape shit
  9. Replies
    72
    Views
    10,482

    His version of jiggas black album was fire

    His version of jiggas black album was fire
  10. Replies
    22
    Views
    2,242

    Credence Clearwater Revival all day

    Credence Clearwater Revival all day
  11. 1 Standard Lesson haha

    1 Standard Lesson haha
  12. Replies
    12
    Views
    818

    I remember when cilva had a beachouse studio,...

    I remember when cilva had a beachouse studio, close to where divine had the ship
  13. Replies
    36
    Views
    3,660

    Bts Golden Armz Redemption 2nd for the lethaface...

    Bts
    Golden Armz Redemption 2nd for the lethaface verses alone
    Nigga please
    Manchild
  14. Replies
    36
    Views
    3,660

    Devastator was a female, I know because I roomed...

    Devastator was a female, I know because I roomed with her back in that era. I remember getting the beat for thug war pressed on wax b4 she sold it to the syndicate
  15. Islord is tolerable if the beat is right, funny I...

    Islord is tolerable if the beat is right, funny I actually bumped into him on my local bus 1 evening
  16. Replies
    15
    Views
    1,983

    Ima give that spot to mf doom

    Ima give that spot to mf doom
  17. This still strikes me as 1 of the best produced...

    This still strikes me as 1 of the best produced solos that rarely gets beatwork credit, glad it got that 500,000 sales bump though, dirt probably somewhre finishing a cup of moon fruit juice...
  18. I heard a mix with definitely some updated...

    I heard a mix with definitely some updated limericks
  19. Replies
    50
    Views
    6,312

    can't leave out def leppard pour some sugar

    can't leave out def leppard pour some sugar
  20. Replies
    3
    Views
    1,226

    remember this having. a fire beat the first time...

    remember this having. a fire beat the first time I heard it
  21. Replies
    25
    Views
    4,340

    He was a residential advisor at my local...

    He was a residential advisor at my local college,nowadays I hear he's in like Utah for something. work related
  22. Replies
    12
    Views
    1,671

    I hear Warcloud is engaged to Emma Watson..

    I hear Warcloud is engaged to Emma Watson..
  23. Replies
    82
    Views
    15,725

    definitely filled it with songs that were not...

    definitely filled it with songs that were not going to make the next clan lp, an appetizer of sorts, loving this shit though, about to go cop the physical at 9, word is bond
  24. I gotta support production like this, tell 4th...

    I gotta support production like this, tell 4th stop recycling mf doom samples
  25. Replies
    40
    Views
    8,122

    I got so much more respect for Rae now knowing...

    I got so much more respect for Rae now knowing this its pretty much how the story went, he reminds me of myself around thugtypes I could never bring myself to trust. And I would've fucked ghost up...
  26. Replies
    2
    Views
    1,573

    Animal Thug - 96' HOV

    https://soundcloud.com/hoodzoning/animal-thug-96-hov-produced-by-lady-sovereign


    Critique my shit, I just recorded this
  27. Replies
    197
    Views
    42,134

    Sticky: loved this, especially the parts where they are...

    loved this, especially the parts where they are crafting songs, I play haze
  28. if youre reading this its too late lol

    if youre reading this its too late lol
  29. Replies
    42
    Views
    12,932

    noyd and cease had the best verses on this album...

    noyd and cease had the best verses on this album to me
  30. I liked the album with gladiator on it better...

    I liked the album with gladiator on it better than this, no hate but I like battle rap rashid, over appeal to the masses become I'm around new beats common
  31. overated than a mf

    overated than a mf
  32. Replies
    113
    Views
    14,205

    16 years for a burner...sheesh

    16 years for a burner...sheesh
  33. beneath the surface was supposed to be a...

    beneath the surface was supposed to be a compilation album anyway
  34. Sticky: here's a new remix to a black knights album track...

    here's a new remix to a black knights album track he was left off of

    https://soundcloud.com/hoodzoning/warcloud-new-dayz
  35. Replies
    9
    Views
    2,037

    this shit is sick

    this shit is sick
  36. Replies
    113
    Views
    14,205

    should still be flamez

    should still be flamez
  37. Replies
    3
    Views
    663

    9th Prince - The Madman's Revenge

    I know this released in 2018, I just got my hands on it though. 9th definitely stepped his production game up producing every track, sounds like some old 4th Disiciple shit. Solomon Childs, with the...
  38. I think the ghost/priest collabo album devolved...

    I think the ghost/priest collabo album devolved into this and you won't hear too much kp, ghost sees it as more lucrative to market this as a clan lp
  39. Thread: RZA-The Cure

    by Holocaust
    Replies
    2
    Views
    996

    RZA-The Cure

    Now I know this album idea probably got scrapped or renamed but was there ever a thread on the mixtape version of this, I just heard it recently and its pretty heated, couldve have worked as a solo,...
  40. Replies
    17
    Views
    6,130

    keyboard warriors at best

    keyboard warriors at best
  41. Replies
    65
    Views
    25,412

    Poll: 60 carried the fuck out of this album for me,...

    60 carried the fuck out of this album for me, priest wasnt at his best yet, razah was killing shit, p.sunn wasnt saying anything mindblowing, but to me this is classic just on production alone....
  42. Replies
    154
    Views
    30,235

    yo I remember that ghostface sony messageboard,...

    yo I remember that ghostface sony messageboard, that was like the first forum I used on the internet(got on in 97.)
    RIP to davey d's, icu streetsound, SOHH

    shoutouts to Ant One and Hugz Boss

    I...
  43. lol, she deserved a grammy for that pets album,...

    lol, she deserved a grammy for that pets album, just for coming back after a flop
  44. Replies
    29
    Views
    7,028

    damn didnt realize that about blind melon,...

    damn didnt realize that about blind melon, tragic, i used to rock out to that song watching beavis and butthead
  45. Replies
    4,188
    Views
    1,012,633

    Sticky: SfvbWHIxKUY ODB- Cuttin Headz

    SfvbWHIxKUY

    ODB- Cuttin Headz
  46. Unreleased cut, may or may not b-side this...

    Unreleased cut, may or may not b-side this release

    amByVm_eY8E
  47. found a snippet

    feast on this

    amByVm_eY8E
  48. Replies
    42
    Views
    13,882

    Criminology for sure, I think he had some raw...

    Criminology for sure, I think he had some raw shit on dirts 1st album, that songs where he says he'll gun down eighty frenchmen, rewind material
  49. Replies
    23
    Views
    3,945

    man that murderers album wasnt bad at all, my...

    man that murderers album wasnt bad at all, my favorite ja rule song how many wanna die is on that, that rocky sample went hard too, but somehow they couldnt clear the sample and it wasnt on the final...
  50. Replies
    35
    Views
    12,919

    changing my vote to clapton, layla is goat

    changing my vote to clapton, layla is goat
  51. Replies
    35
    Views
    12,919

    buy a guitar pick, before you buy a guitar

    buy a guitar pick, before you buy a guitar
  52. spoken like true nerds

    spoken like true nerds
  53. Replies
    16
    Views
    4,837

    I almost slpt on lost tapes, thnking it was a...

    I almost slpt on lost tapes, thnking it was a bunch of old shit, thats probably a top 5 album of 2018
  54. Replies
    4,653
    Views
    634,454

    Sticky: been listening to a lot of MIA recently, I guess...

    been listening to a lot of MIA recently, I guess because I'm trying to take my production skills to higher bpms
  55. Replies
    81
    Views
    16,461

    Jet-Get Born Husker Du-Zen Arcade Marilyn...

    Jet-Get Born
    Husker Du-Zen Arcade
    Marilyn Manson-Antichrist Superstar
    Hole-Live Through This
    Korn-Issues
    Green Day-Dookie
    Alice In Chains-Dirt
    Foo Fighters-The Colour & The Sound
    Phantom...
  56. Replies
    5
    Views
    1,010

    what movie sdtk we talking about? GWH?

    what movie sdtk we talking about?

    GWH?
  57. Replies
    40
    Views
    15,607

    in no particular order Korn-Follow the Leader...

    in no particular order

    Korn-Follow the Leader
    Husker Du-Zen Arcade
    Black Sabbath-Sabbath Bloody Sabbath
    Phantom Planet-The Guest
    Korn-Issues
    Duran Duran -Rio
    Hole-Live Through This
    Marilyn...
  58. Replies
    25
    Views
    2,809

    boy if u dont shutyo dumbass up

    boy if u dont shutyo dumbass up
  59. so much wisdom being spread in here lol...

    so much wisdom being spread in here lol...
  60. Replies
    197
    Views
    42,134

    Sticky: I just saw islord at the TCU basketball game, he...

    I just saw islord at the TCU basketball game, he ran onto the court when the soldiers were tributing the flag, he look confused, must've thought they were killarmy from the fatigues
  61. Replies
    19
    Views
    2,141

    http://i64.tinypic.com/15er0w.png however this...

    http://i64.tinypic.com/15er0w.png

    however this goes
    me, m80, and DJ Swarm are dropping this on the same day, hope to follow up with the WuKanda solo album later this year
  62. New Fake Holocaust track 'Dungeon Press'

    https://soundcloud.com/hoodzoning/holocaust-dungeon-press
  63. Replies
    10,208
    Views
    2,103,057

    Holocaust - Bar IV Bar...

    Holocaust - Bar IV Bar https://soundcloud.com/hoodzoning/holocaust-bar-iv-bar


    Holocaust - Warcloud 2K19 Freestyle (six9ine diss)...
  64. Thread: U-Turn

    by Holocaust
    Replies
    1
    Views
    1,381

    U-Turn

    Win a game seldom,
    My manz in a cell that is too close to hell,
    May the pain overwhelm him,
    Only thing he left was his name to his children,
    Shit made me laugh when his chain almost killed him,...
  65. Replies
    35
    Views
    12,919

    The Fogherty Brothers were mighty underated

    The Fogherty Brothers were mighty underated
  66. new wu news plus a preview of liquid swords 2

    aye waddup famm, so here's the update of what's been going on from my side of the lens, after the black knights last album was complete, we started working on some mixtape shit with shogun and...
  67. Replies
    25
    Views
    3,619

    best album currently has got to be Madvillany: 2,...

    best album currently has got to be Madvillany: 2, slept on classic if you havent heard about it
  68. Replies
    12
    Views
    1,993

    his last release was excellent, i'll see if i can...

    his last release was excellent, i'll see if i can find this somewhere
  69. Replies
    30
    Views
    3,411

    cap always been my favorite in the group

    cap always been my favorite in the group
  70. Replies
    9
    Views
    710

    ghost went in on this, this beat would have been...

    ghost went in on this, this beat would have been perfect for shyheim before he got locked
  71. I meant Black Knights and Northstar splitting,...

    I meant Black Knights and Northstar splitting, and 1 point they were Black Knights of the Northstar, and you'd get random Holocaust freestyles on national radio throughout the week
  72. Am I the only person who thought Digi Snacks was...

    Am I the only person who thought Digi Snacks was a solid album?

    Holocaust solo never dropped because he was depressed over the black knights splitting and the passing of doc doom
  73. agallah will not dissappoint

    agallah will not dissappoint
  74. Replies
    11
    Views
    1,133

    what songs did pete produe on illmatic?

    what songs did pete produe on illmatic?
  75. Replies
    28
    Views
    2,262

    Roc Marciano-Behold A Dark Horse Shogun...

    Roc Marciano-Behold A Dark Horse
    Shogun Assason-Target Practice
    Noreaga-5E
  76. man this #4 must be 4th disciple or bronze naz,...

    man this #4 must be 4th disciple or bronze naz, this shit nutz
  77. Replies
    3
    Views
    610

    unreleased wu fam bundle

    this was produced by me a few years back when I was finalizing my demo, had 2-3 leftover beats, pr terrorist took one, and carlton fisk and crisis the other one, 2nd track starts around 3 minutez,...
  78. Replies
    6,562
    Views
    1,105,123

    Dom P-Home of the snakes? anyone?

    Dom P-Home of the snakes? anyone?
  79. he just does not dissappoint anymore, loved how...

    he just does not dissappoint anymore, loved how he refined his style
  80. Replies
    24
    Views
    2,319

    guess they really trying 2 drop dark matter

    guess they really trying 2 drop dark matter
  81. i liked the last 1 a little better than ABT & 8D

    i liked the last 1 a little better than ABT & 8D
  82. cant think of a chain that sent more people to...

    cant think of a chain that sent more people to the ER
  83. the last casette I copped

    the last casette I copped
  84. instant classic when it dropped, hard to keep a...

    instant classic when it dropped, hard to keep a non scratched version of the cd
  85. Replies
    114
    Views
    11,722

    RZA-Godspeed

    RZA-Godspeed
  86. Replies
    4
    Views
    2,500

    its means if you're not participating in the dice...

    its means if you're not participating in the dice game feel free to leave
  87. Replies
    62
    Views
    29,854

    GodSpeed

    GodSpeed
  88. Thread: Stax Of Wax

    by Holocaust
    Replies
    87
    Views
    25,878

    http://i64.tinypic.com/i2poao.jpg

    http://i64.tinypic.com/i2poao.jpg
  89. Replies
    1
    Views
    2,286

    dusty material, i like it

    dusty material, i like it
  90. Replies
    2,198
    Views
    256,080

    since this is a keystyle, let the kingpin put his...

    since this is a keystyle, let the kingpin put his stamp on it
    my style is outta this world, you cant camp on it
    Useless like a stage with just an amp on it
    Draconic, which is probably why I have...
  91. Replies
    226
    Views
    23,811

    sounds like you need some noise cancellation...

    sounds like you need some noise cancellation headphones
  92. Replies
    35
    Views
    1,665

    France manufactures Citroen and Peugeot, I used...

    France manufactures Citroen and Peugeot, I used to think they were lax, but nah their peacetime strategies are solid indeed.
  93. Replies
    6
    Views
    3,292

    bought this on wax, shit was dope, I rarely play...

    bought this on wax, shit was dope, I rarely play it now though, because genesis isnt on it
  94. Replies
    35
    Views
    12,919

    Munkey from Korn, and Jimmy Hendrix

    Munkey from Korn, and Jimmy Hendrix
  95. Replies
    21
    Views
    1,899

    The Capitalize Project is slept on, even though...

    The Capitalize Project is slept on, even though its more of a mixtape than album, as far as 2nd best album, songs from Slang P pop into my head constantly. And that album had dope low cost production.
  96. Replies
    0
    Views
    479

    Two New beats

    https://soundcloud.com/george-files/silent-weaponz-instrumental


    https://soundcloud.com/george-files/harlem-world-america-instrumental



    critique and review
  97. Replies
    3
    Views
    604

    I dig this beat

    I dig this beat
  98. Kinetic & Rza-Shady Blue Ras and Tekitha...

    Kinetic & Rza-Shady

    Blue Ras and Tekitha vocals had to be flawless, when I heard this song I knew the chick on the hook had to look good or something, cuz it just sounded a lil awkward
  99. Replies
    124
    Views
    15,744

    If I'm Ghost, I'm bringing in Anthai to...

    If I'm Ghost, I'm bringing in Anthai to contribute some trackz, Revenge or Masked Men would've been instant classics with the original 9 on them
  100. Replies
    71
    Views
    7,479

    only link I know that still works. ...

    only link I know that still works.

    http://vk.com/doc5960396_382237673
  101. Replies
    4,188
    Views
    1,012,633

    Sticky: Can't Believe 4th made Wu-Renegades out of this,...

    Can't Believe 4th made Wu-Renegades out of this, I had to try and flip it myself last night for fun, it's an epic sample

    https://www.youtube.com/watch?v=0mR-GCYapCs[/QUOTE]

    My try with it
    ...
  102. Replies
    71
    Views
    7,479

    best mixtape- Beretta 9ne: The Buckeye State

    best mixtape- Beretta 9ne: The Buckeye State
  103. what song has 4th disciple produced that has...

    what song has 4th disciple produced that has garnered a RIAA certification? Because from my understanding, that it what determines if you're owed royalties or not, this is bottom feeding lol
  104. Replies
    6
    Views
    867

    looks like Cable

    looks like Cable
  105. Poll: best wu album to ride with the window open to

    best wu album to ride with the window open to
  106. for some reason I think Blue Ras was forgot...

    for some reason I think Blue Ras was forgot because the wu wanted more rappers when 5 deadly venoms left/broke up or contract ran out etc., and they replaced her with jamie *******. far as this list,...
  107. yeah so much underground this year I can't keep...

    yeah so much underground this year I can't keep count of how many songs in 1 playlist
  108. Replies
    44
    Views
    3,759

    Grandaddy Flow not his best album but fuck it...

    Grandaddy Flow not his best album but fuck it throw it in there, he never got credit on killarmy albums for manning the helm
  109. Replies
    6
    Views
    898

    Mugen, NBA2K18, COD:WW2, Injustice

    Mugen, NBA2K18, COD:WW2, Injustice
  110. Replies
    21
    Views
    1,999

    https://images.rapgenius.com/3a6cf2881e95b87eea793...

    https://images.rapgenius.com/3a6cf2881e95b87eea793fddac25803e.500x375x1.jpg

    I honestly thought there were answers to a final or some shit when I first saw it in the store
  111. Replies
    21
    Views
    9,206

    I think he's talking about salah(muslim prayer)...

    I think he's talking about salah(muslim prayer) because they pray 5 times a day
    fusion of the five elements,
    to search for the higher intelligence

    yeah it supposed to make a muslim's mind...
  112. Thread: Blue-Tang.

    by Holocaust
    Replies
    29
    Views
    10,906

    there is a studio in la on sunset and labrea,...

    there is a studio in la on sunset and labrea, with a fish tank in the lobby and you have to go up a few flights, maybe thats what he was referring to now that I think back
  113. Replies
    15
    Views
    17,933

    general monk monk aka john gibbons, i guess he...

    general monk monk aka john gibbons, i guess he was the road manager for the clan or some shit, i aint have management when i fucked with them, but yea jon gibbons name do ring bells when i hear...
  114. Replies
    86
    Views
    19,425

    man I never really looked that deep into this...

    man I never really looked that deep into this song because I dug the beat so much, shout out deck, but by reading this in print for the first time I know what it means, here comes the breakdown,...
  115. Replies
    62
    Views
    29,854

    Tragedy Twelve Jewels Wu Wear: Garment...

    Tragedy
    Twelve Jewels
    Wu Wear: Garment Rennaisance
    Impossible
    NYC Everything
    Duck Season
    Diary of A Madman
    The Night The Earth Cried
  116. Replies
    144
    Views
    83,979

    It's so hard to escape the gunfire I wish I...

    It's so hard to escape the gunfire
    I wish I could rule it out like an umpire
    But it's an everlasting game, and it never cease to exist
    Only the players change
  117. Easy Mo Bee is underated

    Easy Mo Bee is underated
  118. that odb song with mack 1o and royal flush

    that odb song with mack 1o and royal flush
  119. Replies
    12
    Views
    1,697

    bring back fight klub, love seeing battle rappers...

    bring back fight klub, love seeing battle rappers getting embarassed in front of a national audience
  120. webbs that was epic

    webbs that was epic
  121. ironman is a 5, ft

    ironman is a 5, ft
  122. Replies
    4,653
    Views
    634,454

    Sticky: Alice's Chains-Dem Bones(cover version)

    Alice's Chains-Dem Bones(cover version)
  123. double up was better than harlem world to me,...

    double up was better than harlem world to me, some niggaz got the battle rap spirit, and know when to turn it on/off, some niggaz dont know when to turn it off and it fucks their career up
  124. more interested in the soundtrack, than the movie

    more interested in the soundtrack, than the movie
  125. Replies
    4
    Views
    350

    you posted what I was going to say threadstarter

    you posted what I was going to say threadstarter
  126. ahahahaha muddy waters 2 was nice to be...

    ahahahaha


    muddy waters 2 was nice to be recent, but yeah I still play the fuck out of the first one, classic
  127. ill bill where have you been, been waiting for...

    ill bill where have you been, been waiting for you to take over the game since Black Metal
  128. this shit gonna make be go out and purchase all...

    this shit gonna make be go out and purchase all the SOM albums I don't have, I'm one of the few that was pleased with ROTPS
  129. Replies
    20
    Views
    2,197

    Stay True is like one of the best beats of all...

    Stay True is like one of the best beats of all time, I'm also convinced he did Tres Leches for Big Pun
  130. 1st week sales-25,000

    1st week sales-25,000
  131. Replies
    36
    Views
    2,854

    who produced the song with game rapping, that...

    who produced the song with game rapping, that beat is hard
  132. Replies
    34
    Views
    3,691

    fucken up the church money

    fucken up the church money
  133. Madlib & MF DOOM

    Madlib & MF DOOM
  134. rza signed my copy of the manual

    rza signed my copy of the manual
  135. Replies
    114
    Views
    11,722

    Revenga

    https://soundcloud.com/anthai/revenge-feat-beretta-9-of
  136. Replies
    186
    Views
    24,320

    What would you say are the best Wu songs that you...

    What would you say are the best Wu songs that you were not involved with?
  137. Replies
    46
    Views
    5,438

    gotta be that shower skit on forever

    gotta be that shower skit on forever
  138. I don't know but, their song on the 2nd...

    I don't know but, their song on the 2nd Gravediggaz album stays on repeat, RZA was on another level at that time.
  139. Sticky: tickets for that queen mary show are like...

    tickets for that queen mary show are like 5000-6000 bucks, guess im going to see Genius at the Regent
  140. Replies
    19
    Views
    3,876

    somebody stole my cd, worth the purchase though

    somebody stole my cd, worth the purchase though
  141. Replies
    38
    Views
    3,156

    The Abbott & The Master(RZA & GZA album)

    The Abbott & The Master(RZA & GZA album)
  142. Replies
    14,695
    Views
    1,164,511

    Sticky: I think the Cavs may have the Warriors...

    I think the Cavs may have the Warriors number.....countdown begins
  143. Why was MF Doom never relevant to the masses?

    Yo, I'm all for waving a white flag when a wack emcee's push comes to a halt, but how come doom never got that slight push later in his career,when IMHO he was putting out some of his best pieces. I...
  144. was this ghost son that used to try an' rap?

    was this ghost son that used to try an' rap?
  145. Replies
    13
    Views
    2,752

    after that album he dropped with the interpol...

    after that album he dropped with the interpol guy, I'm 99% sure we won't be getting anything new.
  146. Replies
    71
    Views
    8,193

    The Chef's new album dropped

    Who copped it, or has heard it, I gotta wait on my paycheck, but I'm scooping
  147. Replies
    10
    Views
    1,081

    the 1 with staten goes hard on it, I think its...

    the 1 with staten goes hard on it, I think its called Heroin Only
  148. Poll: Who produced "Fake MCs" for Killah Priest,...

    Who produced "Fake MCs" for Killah Priest, Goldfingaz? That's my favorite Wu beat of all time, but I'm gonna throw this thread for an unorthodox spin and say M F DOOM
  149. I fxck with that snoopy track

    I fxck with that snoopy track
  150. Replies
    29
    Views
    3,292

    I' gonna say the FILA Prequel tape is more...

    I' gonna say the FILA Prequel tape is more underated
  151. Replies
    63
    Views
    20,741

    Poll: he matured on snacks

    he matured on snacks
  152. Replies
    28
    Views
    10,065

    Poll: gotta listen to this in my big speakers

    gotta listen to this in my big speakers
  153. I wonder if rza will even rhyme on this, and what...

    I wonder if rza will even rhyme on this, and what happened to dark matter?
  154. A-Mafia fighting on #6

    A-Mafia fighting on #6
  155. tranlslation: I've got some bubblegum for that...

    tranlslation: I've got some bubblegum for that candy collection
  156. Replies
    17
    Views
    3,426

    common really, you couldnt walk down madison...

    common really, you couldnt walk down madison dressed like that, nuthuggerz lol
  157. Replies
    93
    Views
    8,423

    shaka amazulu

    shaka amazulu
  158. this nigga triple h compared to me

    this nigga triple h compared to me
  159. he didn't get his monee B!! 1ZAV4IhLSWA

    he didn't get his monee B!!
    1ZAV4IhLSWA
  160. Replies
    11
    Views
    2,167

    ...

    ...
  161. Replies
    43
    Views
    9,990

    bring on Infamous 2 and that hav/alc album...

    bring on Infamous 2


    and that hav/alc album is crazy, who else heard that? its called the silent partner, flames
  162. Thread: Baretta 9

    by Holocaust
    Replies
    10
    Views
    1,530

    his tape was like 2 years ahead of its time, thx...

    his tape was like 2 years ahead of its time, thx 4th (and wrecking ball)
  163. luhh that girl

    luhh that girl
  164. persona non grata

    persona non grata
  165. Thread: RIP Silkski

    by Holocaust
    Replies
    18
    Views
    4,117

    rest in paradise

    rest in paradise
  166. Replies
    14
    Views
    4,928

    #wufactcheck did you know bamz/childs mother is...

    #wufactcheck did you know bamz/childs mother is thee alicia keys???
  167. Replies
    14
    Views
    4,928

    im actually his father, him and doc doom(black...

    im actually his father, him and doc doom(black knightz)
  168. this is the projo im excited for

    this is the projo im excited for
  169. Black Knightz-Almighty Bugsy-Camoflauge Disciple...

    Black Knightz-Almighty
    Bugsy-Camoflauge Disciple
    Bronze Nazareth-Thought For Food Vol. 1 & 2
  170. Replies
    7
    Views
    1,171

    meth-every verse on tical beanie sigel on cuban...

    meth-every verse on tical
    beanie sigel on cuban linx 2
  171. Replies
    5
    Views
    957

    dj khaled

    dj khaled
  172. ill bill kept the pin in the grenade, do more wu...

    ill bill kept the pin in the grenade, do more wu collabs
  173. im agreeing with patch

    im agreeing with patch
  174. killarmy is done, awaiting the resurgence of...

    killarmy is done, awaiting the resurgence of brooklyn zoo though
  175. Replies
    7
    Views
    1,080

    xzibit shouldve stuck with those type of beats,...

    xzibit shouldve stuck with those type of beats, he might still be relevant
  176. Replies
    2
    Views
    1,131

    expect to see some levitation, nm, thought they...

    expect to see some levitation, nm, thought they were remaking the movie.
  177. Replies
    42
    Views
    3,226

    check 9th's prince of new york album, completely...

    check 9th's prince of new york album, completely restored my faith in him as a competent mc

    3x better than granddaddy flow IMHO
  178. Replies
    24
    Views
    4,163

    went to high school with her, she was a nerd

    went to high school with her, she was a nerd
  179. Replies
    58
    Views
    4,322

    20x more mature than 36 chamberz, i give 8d the...

    20x more mature than 36 chamberz, i give 8d the slight edge though
  180. I don't ever think he reached his full potential...

    I don't ever think he reached his full potential when it came to releasing quality solo albumz
  181. Replies
    32
    Views
    4,300

    these type of movies died in the 80s

    these type of movies died in the 80s
  182. spread your wingz and fly

    spread your wingz and fly
  183. danja rolled up on me today to let me hear this,...

    danja rolled up on me today to let me hear this, track 1ne fire
  184. Thread: Blackout! 3

    by Holocaust
    Replies
    17
    Views
    3,265

    the 2nd blackout was lacking, the first was...

    the 2nd blackout was lacking, the first was cohesive
  185. Thread: New music?

    by Holocaust
    Replies
    5
    Views
    1,569

    from an underground standpoint I say LAD is...

    from an underground standpoint I say LAD is keeping the torch lit, his shit just sounds more urgent right now.
  186. good lucc with that

    good lucc with that
  187. yo sunn, u took me bacc with that bigben sh!t

    yo sunn, u took me bacc with that bigben sh!t
  188. Replies
    30
    Views
    4,090

    Poll: Dirty

    Dirty
  189. Replies
    9
    Views
    3,261

    I heard she can rap too, like she might have an...

    I heard she can rap too, like she might have an account here
  190. i'm copping when i get a release date

    i'm copping when i get a release date
  191. bandaids on fatigues, also I heard you were...

    bandaids on fatigues, also I heard you were currently homeless, any truth on that?
  192. Replies
    9,618
    Views
    715,479

    Slow and Low(Demo)-Run DMC

    Slow and Low(Demo)-Run DMC
  193. Replies
    770
    Views
    251,152

    http://i1067.photobucket.com/albums/u429/George_Fi...

    http://i1067.photobucket.com/albums/u429/George_Files/Snapshot_20150607_20_zpsbabp3t2r.jpg
  194. Replies
    3
    Views
    1,286

    48AftnICmkY

    48AftnICmkY
  195. Replies
    3
    Views
    1,286

    Shogun Assason-Blast IV EM((new video))

    so anyway, I'm chilling with chef at the studio and he shows me a check for 1.7 million dollars, which was his cut for his input on Once Upon A Time In Shaolin. He let me hear his new project, its...
  196. Replies
    154
    Views
    30,235

    yea AOL, DSC, and Real Audio Player lol a 97'...

    yea AOL, DSC, and Real Audio Player lol a 97' mentality
  197. Replies
    12
    Views
    2,833

    that table though

    that table though
  198. Replies
    38
    Views
    4,712

    Poll: silent weaponz>6 feet pss>dw barely...

    silent weaponz>6 feet
    pss>dw barely
    nightmare>flw(havent listend to this in a long time)

    4th disciple with the diggaz would be crazy though
  199. Replies
    6
    Views
    1,485

    I want to see a 9th Prince album produced...

    I want to see a 9th Prince album produced entirely by 4th Disciple
  200. Replies
    6
    Views
    1,749

    who heard the album talib did with madlib?

    who heard the album talib did with madlib?
Results 1 to 200 of 700
Page 1 of 4 1 2 3 4