01.01.2021

Search:

Type: Posts; User: etze

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. Thread: Uncut gems

    by etze
    Replies
    23
    Views
    9,361

    pretty meh movie its not that bad but there's...

    pretty meh movie
    its not that bad but there's nothing special about it
  2. Replies
    23
    Views
    10,976

    amazing show, very unique setup. loved it ...

    amazing show, very unique setup. loved it

    season 4 was supposed to air couple weeks ago but it got postponed due to the coronavirus thing to an unknown date
  3. Thread: Better call saul

    by etze
    Replies
    46
    Views
    8,470

    just finished season 5 man i could watch 10...

    just finished season 5
    man i could watch 10 more seasons of this show.
    good thing is; there's way more story to unfold imo till we reach the breaking bad era
    so im guessing at least 4-5 more...
  4. Replies
    0
    Views
    266

    D​-​Cypha - The special ingredient

    https://knkuc.bandcamp.com/album/d-cypha-the-special-ingredient

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLcNMazEawjwEhwB7YkTAk2lb6eINhi_CA
  5. Replies
    3
    Views
    2,003

    hey man, whats good? :d you know, just chilling...

    hey man, whats good? :d
    you know, just chilling here lol
    how are things here?


    hey man, peace!
  6. Replies
    3
    Views
    2,003

    drug dealer simulator

    early access now available xDD

    https://store.steampowered.com/app/682990/Drug_Dealer_Simulator/

    i'd buy it but i really avoid buying early access games
  7. Replies
    1,460
    Views
    270,854

    Sticky: i'm stuck with Grim Dawn lately game's damn...

    i'm stuck with Grim Dawn lately
    game's damn good, probably the best of its genre along with diablo II
  8. Replies
    1,460
    Views
    270,854

    Sticky: is Dishonored 2 any good? I'm confused with that...

    is Dishonored 2 any good?
    I'm confused with that 'death of the outsider' game
    is it an expansion or a different game?
  9. let's listen.. there's even a youtube link...

    let's listen..
    there's even a youtube link
    https://www.youtube.com/watch?v=vTVZIt7SLOI
  10. Replies
    57
    Views
    16,611

    buwfRgyBTpA yq_7quwJse8 3en5NtR1FK0 ...

    buwfRgyBTpA

    yq_7quwJse8

    3en5NtR1FK0

    gtMXYsiEt_k

    GmZ364wJNig
  11. Replies
    2
    Views
    1,298

    lol found it QQo8ofFfoJw

    lol
    found it
    QQo8ofFfoJw
  12. Replies
    2
    Views
    1,298

    Whats the name of this sunz of man track?

    H2w8Z1KIUjo

    im pretty sure its not "people change"
  13. Thread: wassup wtc

    by etze
    Replies
    4
    Views
    802

    whats up my friend?

    whats up my friend?
  14. Thread: wassup wtc

    by etze
    Replies
    4
    Views
    802

    temp banning? lol how did you manage to get...

    temp banning? lol

    how did you manage to get all these posts in like 1,5 year in a semi dead forum? thats amazing haha

    i havent heard about that cilva thing, no

    and yeah, to be honest, i...
  15. Replies
    57
    Views
    16,611

    new flesh for old.. equilibrium is such a dope...

    new flesh for old.. equilibrium is such a dope album. i have a hard copy of the cd and their 186000 miles 12''
    djVcShHuR8w

    this thread needs to be more active
    UK has so many gems

    i'm loving...
  16. Thread: wassup wtc

    by etze
    Replies
    4
    Views
    802

    wassup wtc

    long time no see

    whats the situation around here?
  17. i missed those ceitedfag posts lawl wahts up...

    i missed those ceitedfag posts lawl

    wahts up faggiT
  18. Black Knights - 40's & blunts/purple hearts [full song]

    blrVf5t_6jE

    have you heard this shit?

    i just discovered it, it's been up for like 2 years
    i cant remember how long i've been looking for the whole track lol
  19. Replies
    9
    Views
    1,275

    lol how come?

    lol
    how come?
  20. Replies
    60
    Views
    2,713

    DBrYy746SSI this is what you're looking for

    DBrYy746SSI

    this is what you're looking for
  21. Replies
    14
    Views
    2,252

    "Rise and shine mr. freeman.. Rise and shine" ...

    "Rise and shine mr. freeman.. Rise and shine"

    Gman from HL2 intro
  22. Thread: Strange U

    by etze
    Replies
    1
    Views
    482

    Strange U

    brq5M4qja08

    60uWwgva4kc

    m-nqPD30bAo

    TGR8Xxne0DY

    one of my favorite groups
  23. these guys are really OVERHYPED in europe im...

    these guys are really OVERHYPED in europe

    im not pretty sure they deserve such a hype

    ok, they are really good but there are a lot more cats in the game
  24. Replies
    1,799
    Views
    342,424

    hmm let's see i recently got: Menteroja -...

    hmm
    let's see
    i recently got:

    Menteroja - Escaping from the artificial
    The listener - Whispermoon
    Children of the damned - Tourettes camp

    last one is a 10/10 gem and i think its my fav album
  25. its a very decent track and i like the beat nice

    its a very decent track
    and i like the beat
    nice
  26. Replies
    556
    Views
    62,968

    wow probably on bath salts? or some mental...

    wow
    probably on bath salts? or some mental illness? depression? i dont know
  27. Replies
    1,460
    Views
    270,854

    Sticky: CS:GO a lot of CS:GO..

    CS:GO
    a lot of CS:GO..
  28. Replies
    5
    Views
    1,059

    ^haha

    ^haha
  29. Thread: i lol'd so hard

    by etze
    Replies
    4
    Views
    2,193

    he gave the apartment owner a 2k euro insurance...

    he gave the apartment owner a 2k euro insurance and he wont give it back even if the apartment has no damages
  30. Thread: i lol'd so hard

    by etze
    Replies
    4
    Views
    2,193

    i lol'd so hard

    5duQceiUZ88
  31. Replies
    8
    Views
    1,226

    lol @ the changed title

    lol @ the changed title
  32. Replies
    8
    Views
    1,226

    the tenth knockout game thread this week

    liatWFj5COk

    wtf
  33. Replies
    9,618
    Views
    725,659

    some classic shit for now UIMeK9IH3Pc

    some classic shit for now
    UIMeK9IH3Pc
  34. why dont those nazis just suicide? would be a...

    why dont those nazis just suicide? would be a better world
  35. Replies
    15
    Views
    2,630

    nice one

    nice one
  36. Thread: Gza @ NASA

    by etze
    Replies
    12
    Views
    2,321

    wow yeah seems really interesting

    wow
    yeah seems really interesting
  37. Replies
    7
    Views
    2,673

    ^true

    ^true
  38. video from the golden dawn members' murder in greece

    NkcVSx0VpM0
    straight shootah

    a total of 13 bullets fired
    2 dead, 1 heavily injured.
    no clue who did it though
    it's been already 6-7 days and the police havent found anything

    these guys were...
  39. Thread: CREEPYiST WU FAN

    by etze
    Replies
    16
    Views
    5,196

    would bang/10

    would bang/10
  40. Thread: The Wolf Among Us

    by etze
    Replies
    6
    Views
    1,187

    havent checked it yet so u think its worth?

    havent checked it yet
    so u think its worth?
  41. Poll: people keep telling me im a creepy weirdo lol

    people keep telling me im a creepy weirdo lol
  42. 33-Year-Old Man Spends Nearly $100,000 for...

    33-Year-Old Man Spends Nearly $100,000 for Plastic Surgery to Look Like Justin Bieber, Then Suicides.
  43. Thread: RAPHEL SMASHEd

    by etze
    Replies
    3
    Views
    852

    ^me 2

    ^me 2
  44. Poll: lol im sure i know who voted greece

    lol
    im sure i know who voted greece
  45. Replies
    6
    Views
    1,359

    didnt really like it

    didnt really like it
  46. Thread: Dishonored

    by etze
    Replies
    18
    Views
    4,059

    i've got the vanilla game for 6 euros a few...

    i've got the vanilla game for 6 euros a few months ago on getgamesgo.com
  47. Thread: Bioshock Infinite

    by etze
    Replies
    48
    Views
    10,307

    did u get it on steam?

    did u get it on steam?
  48. Replies
    127
    Views
    18,434

    3 or 4 weeks ago i bought Skyrim legendary...

    3 or 4 weeks ago i bought Skyrim legendary edition on steam and started playing it again. i've just finished the main quest + a little few extras when it was first released so almost everything is...
  49. Thread: Dishonored

    by etze
    Replies
    18
    Views
    4,059

    BL2 is getting released on GOTY edition as well...

    BL2 is getting released on GOTY edition as well
    i need a season pass for dishonored too
  50. Thread: Bioshock Infinite

    by etze
    Replies
    48
    Views
    10,307

    saw these yesterday i wanna cop them i'll...

    saw these yesterday
    i wanna cop them

    i'll actually wait for a 66% discount on the season pass and grab it
  51. Replies
    17
    Views
    2,070

    you really believe islord is the mvp of the first...

    you really believe islord is the mvp of the first two killarmy's albums?

    thats bullshit
    dom p and sin are on a higher level
  52. Replies
    0
    Views
    734

    Mahmut, can we go hijacking??

    SePH50rdg-g

    lolol
  53. Replies
    5
    Views
    1,545

    lol @ changing my title ahahha why weirdo? it's...

    lol @ changing my title ahahha
    why weirdo? it's cool. i could wear it all day long
    ...
  54. Replies
    5
    Views
    1,545

    everyday wear lol

    everyday wear lol
  55. Replies
    5
    Views
    1,545

    i wanna buy this Venom Halloween costume

    http://www.superherostuff.com/venom/sweatshirts-and-hoodies/venom-big-grin-masked-costume-hoodie.html?itemcd=hoodvengrncst

    what do you guys think?
  56. Thread: Killa Sin

    by etze
    Replies
    22
    Views
    3,242

    true story. and his latest verses were ill

    true story.
    and his latest verses were ill
  57. Thread: UN DOPE WU SHIRTs

    by etze
    Replies
    9
    Views
    3,391

    the first one is the best

    the first one is the best
  58. Sticky: same here

    same here
  59. Thread: UNRELEASED ISLORd

    by etze
    Replies
    9
    Views
    1,522

    lol

    lol
  60. Replies
    30
    Views
    2,591

    im sure its way more fucked up than everyone's...

    im sure its way more fucked up than everyone's else in here
  61. Replies
    57
    Views
    3,676

    oh god the right one is really hawt i'd hit...

    oh god
    the right one is really hawt
    i'd hit that so hard
  62. i've ordered stuff from wu wear europe a few...

    i've ordered stuff from wu wear europe a few years ago and they are pretty dope. i mean even if they are using the Wu trademark without being legally covered or something, they have really good...
  63. Replies
    10
    Views
    1,576

    since when B real is fucking with Killarmy? just...

    since when B real is fucking with Killarmy?
    just wondering
  64. nice one i dont rly like the beat though

    nice one
    i dont rly like the beat though
  65. Replies
    730
    Views
    56,559

    Poll: are there any photos of your tits in this thread?

    are there any photos of your tits in this thread?
  66. Replies
    10
    Views
    2,114

    probably yes im sure she gave head at least

    probably yes
    im sure she gave head at least
  67. Replies
    9
    Views
    901

    i posted this in the other thread as well this...

    i posted this in the other thread as well

    this one is for me
    FgxWoKbMDO4
  68. Thread: Muggs

    by etze
    Replies
    5
    Views
    872

    FgxWoKbMDO4 thats my favorite remix

    FgxWoKbMDO4

    thats my favorite remix
  69. Replies
    8
    Views
    1,675

    that chick is hot, i'd like to have sex with her...

    that chick is hot, i'd like to have sex with her fo so
  70. volume one? does this mean they are going to...

    volume one? does this mean they are going to release volume 2 as well?
  71. Replies
    9,618
    Views
    725,659

    sxS_kQm1Mik

    sxS_kQm1Mik
  72. Thread: Bioshock Infinite

    by etze
    Replies
    48
    Views
    10,307

    there's a new DLC for bioshock inf which seems...

    there's a new DLC for bioshock inf which seems pretty decent
  73. that beat is wack and holocaust is not for this...

    that beat is wack
    and holocaust is not for this kind of beats.
  74. Replies
    0
    Views
    986

    steam summer sales are on!

    does anyone care in here?
    i already bought 2xCS:GO and HL2, just to have them for future trading
  75. Replies
    11
    Views
    1,913

    i didnt know that

    i didnt know that
  76. Replies
    21
    Views
    2,651

    nice so this verse just leaked? when is the...

    nice
    so this verse just leaked?
    when is the whole album dropping?
  77. Replies
    5
    Views
    1,554

    yeah i know but that doesnt make it expensive...

    yeah i know
    but that doesnt make it expensive since there's a lot of copies in the market


    hmm
    i dont know about that. what do u mean "never an official release" ?
    it was released from Red...
  78. Replies
    5
    Views
    1,554

    Why's "the first testament" so expensive?

    http://i213.photobucket.com/albums/cc73/jimas21/sunz_zpsd76e7f1c.jpg

    http://www.discogs.com/sell/list?release_id=1396708&ev=rb

    shit costs like 30 euros+
    its out of print, ok i get this
    but...
  79. Replies
    5
    Views
    1,821

    serious sam complete pack 80% off:...

    serious sam complete pack 80% off: http://store.steampowered.com/app/41070/?snr=1_4_4__40

    Need For Speed: Hot Pursuit 75% off: http://store.steampowered.com/app/47870/
  80. Replies
    5
    Views
    1,821

    lol its a game console they sell games there...

    lol
    its a game console
    they sell games there
    and u can play games via steam
    also u can interact with the steam community in most games using workshops, lobbies etc
    there are steam achievements...
  81. Replies
    5
    Views
    1,821

    Spec Ops: The Line for 5 euros...

    Spec Ops: The Line for 5 euros
    http://store.steampowered.com/app/50300/
  82. Thread: Bioshock Infinite

    by etze
    Replies
    48
    Views
    10,307

    bought it on pre-order and finished it really...

    bought it on pre-order and finished it
    really great game, for sure one of the best i've ever played
    that ending was so mind blowing
  83. Replies
    5
    Views
    1,821

    Steam deals thread

    Ok, here we go
    for all the cats that been using steam console
    ima post good deals for u from different sites


    here:
    https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/
    Sleeping dogs limited edition...
  84. Thread: Dishonored

    by etze
    Replies
    18
    Views
    4,059

    i kinda liked it but i got bored of it at one...

    i kinda liked it but i got bored of it at one point
    havent played it for like 2 or 3 months though
    and i havent even finished it yet
  85. Replies
    15
    Views
    2,631

    yeah didnt like it that much i mean, its just...

    yeah
    didnt like it that much
    i mean, its just not anything special
  86. havent heard that in ages i agree about that...

    havent heard that in ages
    i agree about that remix
  87. selling heroin? thats bullshit

    selling heroin?
    thats bullshit
  88. decent track

    decent track
  89. ^lol'd @ this one thats from a greek movie

    ^lol'd @ this one
    thats from a greek movie
  90. nice one downloaded already ima check it soon...

    nice one
    downloaded already
    ima check it soon
    dom p was always a beast on the mic
  91. Replies
    13
    Views
    2,359

    this is off the DTach vs ONE album that dropped...

    this is off the DTach vs ONE album that dropped at 12.12.12

    http://www.chambermusikstore.com/servlet/the-1188/Dtatch-dsh-Vs-One/Detail
    1. HEAVY BARZ
    2. THE WORLD IS AFLAME (FT. SUNZ OF MAN)
    ...
  92. Replies
    13
    Views
    2,359

    video is private ;/

    video is private ;/
  93. Thread: Homeless stories

    by etze
    Replies
    74
    Views
    7,099

    so, you dont have squats there, right? there's a...

    so, you dont have squats there, right?
    there's a ton of these here, abandoned buldings where anarchists and homeless people live
    they just occupy them
  94. just saw that kinda liked it

    just saw that
    kinda liked it
  95. DANGER, DANGER! - - MR. RIDLEY.BAZERKOWITZ.TRUST ONE.MATLOCK.DJ MARCELLUS WALLACE (Pr

    _HVDlc_s4zw :spin:
    so fucking dope
    u should peep it
  96. vefZYj8SiT0 a friend just uploaded it on youtube...

    vefZYj8SiT0
    a friend just uploaded it on youtube
    nice one
  97. Replies
    44
    Views
    10,788

    what the fuck are u people doing here? he was...

    what the fuck are u people doing here?
    he was one of the best members in wtc
    FREE sole controller
  98. the second one sounds so fucking ill

    the second one sounds so fucking ill
  99. Replies
    77
    Views
    11,700

    [/i][/font] ahaahahahahahahahah what the...

    [/i][/font]

    ahaahahahahahahahah
    what the fuuuuck
  100. Replies
    77
    Views
    11,700

    ahaahahahahah what the fuck is going on here...

    ahaahahahahah
    what the fuck is going on here ahahahah
  101. Replies
    14
    Views
    2,260

    sounds ill

    sounds ill
  102. Replies
    276
    Views
    14,542

    fuck cops and those broads that think they're...

    fuck cops
    and those broads that think they're somebody
  103. Replies
    4
    Views
    1,877

    ^lol true story

    ^lol
    true story
  104. wheres b real? lol

    wheres b real? lol
  105. very good im feeling it

    very good
    im feeling it
  106. Replies
    14
    Views
    2,105

    is this a new album or what?

    is this a new album or what?
  107. Replies
    22
    Views
    2,711

    lol its really bad dude

    lol
    its really bad dude
  108. that memoir of a fossor track has the same beat...

    that memoir of a fossor track has the same beat as this
    WEn-aUBC0kw#!
    anyone noticed?
  109. ye go for it

    ye go for it
  110. Full Snippet from Shaka Amazulu the 7th - Memoirs...

    Full Snippet from Shaka Amazulu the 7th - Memoirs of a Fossor ft Frukwan, Shabazz the disciple, 9th Prince, Killah Priest, Holocaust.

    http://www.sendspace.com/file/aqun75

    full version...
  111. lol not rly i dont know about other guys but dom...

    lol not rly
    i dont know about other guys but dom p murdered it
  112. Replies
    21
    Views
    2,331

    fucking dope im def gonna grab their new album...

    fucking dope
    im def gonna grab their new album
    sounds ill
  113. Replies
    4
    Views
    1,667

    yeah thats like 13-14$

    yeah thats like 13-14$
  114. Back To The Ark - Unknown Mizery (Arkeologists productions)

    bj2owLsqPQ8
  115. Replies
    4
    Views
    1,667

    Counter Strike: Global Offensive

    it was released today and i bought it
    it costs 11 euros
    shit is dope, i really liked it
    edYCtaNueQY
  116. Thread: Oldominion ????

    by etze
    Replies
    17
    Views
    1,915

    Weastwick, City Of Thorns, WASHINGTON, US

    Weastwick, City Of Thorns, WASHINGTON, US
  117. bah nothing special

    bah
    nothing special
  118. Thread: Killah Priest

    by etze
    Replies
    129
    Views
    16,499

    whats wrong with warcloud's blunts?

    whats wrong with warcloud's blunts?
  119. Replies
    17
    Views
    2,546

    lololol ceited's account got hacked or what?

    lololol
    ceited's account got hacked or what?
  120. i got some gold oneS

    i got some gold oneS
  121. Replies
    4
    Views
    1,528

    wow never seen this

    wow
    never seen this
  122. Replies
    7
    Views
    1,592

    http://youtu.be/a-gzhj5gRd8?t=2m18s

    http://youtu.be/a-gzhj5gRd8?t=2m18s
  123. NECRO - "TOXSIK WALTZ" OFFICIAL VIDEO (starring actor JAY BARUCHEL)

    Btqr3bmLKT8

    im not a fan of necro but the beat on this track is ill9:|6
  124. Replies
    14
    Views
    3,171

    its nice

    its nice
  125. Replies
    21
    Views
    2,816

    waCk.

    waCk.
  126. Replies
    70
    Views
    9,934

    Son of Saturn - "UNEARTHED" Ft. Trust One (The...

    Son of Saturn - "UNEARTHED" Ft. Trust One (The Blackhole Speakeasy)

    2h6sYYQ5DZo
  127. Replies
    12
    Views
    1,850

    wow, wtf?

    wow, wtf?
  128. Replies
    12
    Views
    1,850

    BRONZE NAZARETH 'The Road' OFFICIAL VIDEO

    3AubpsWy9Uk
  129. wow things are bad in US people just do nothing...

    wow
    things are bad in US
    people just do nothing about police violence
    in greece, there's police violence as well but most times people are reacting
  130. Replies
    5
    Views
    1,331

    she aint beatiful

    she aint beatiful
  131. Replies
    11
    Views
    2,440

    dl link?

    dl link?
  132. Replies
    13
    Views
    2,420

    lol ima add NO EMOTION on my playlist too

    lol
    ima add NO EMOTION on my playlist too
  133. Replies
    13
    Views
    2,420

    lol bitches would dance under the sounds of...

    lol
    bitches would dance under the sounds of RA:loser:
  134. Replies
    13
    Views
    2,420

    ^ahahahaahahahahah angry, my dear im gonna add...

    ^ahahahaahahahahah
    angry, my dear
    im gonna add RA in my list for sure
    ahahahahahaahha
  135. Replies
    13
    Views
    2,420

    lol ofc i've been to many parties but the...

    lol
    ofc i've been to many parties
    but the problem is most time music sucks hahah
    i wanna play some real hiphop stuff
  136. Replies
    13
    Views
    2,420

    MXcK9jC9Eyc G_Alt8lzKcU p2JQHbnmfq4...

    MXcK9jC9Eyc
    G_Alt8lzKcU
    p2JQHbnmfq4
    MQPKyCcElSk
    -CaErdTL9AQ
    Ccjv-Myd84E
  137. Replies
    13
    Views
    2,420

    i want to make a list for a party

    so we're going to drop some parties and i need some bangers i suppose
    i will drop a few tracks i have in my mind and i want comments/thoughts on them cuz i dont know if they are ok for a party lol
  138. Replies
    13
    Views
    5,185

    lol since when rae is fuckin with icp?

    lol
    since when rae is fuckin with icp?
  139. wow i will have to agree with ceited thats...

    wow
    i will have to agree with ceited
    thats weird.
  140. Thread: Free angry!

    by etze
    Replies
    48
    Views
    12,965

    hahahahah

    hahahahah
  141. Thread: Bunraku

    by etze
    Replies
    3
    Views
    1,363

    LOL i asked for a comedy in another forum and a...

    LOL
    i asked for a comedy in another forum and a guy just posted about this movie
    http://www.imdb.com/title/tt1181795/
    funny thing is that this happened like 5' ago and i just saw the topic about...
  142. Thread: Free angry!

    by etze
    Replies
    48
    Views
    12,965

    he made a thread telling rugged man is a...

    he made a thread telling rugged man is a pedophile
    also, dissed cilva
  143. i've been looking for these for years:...

    i've been looking for these for years:
    Holocaust- Purple Hearts (full track)
    Shaka Amazulu the 7th- Memoir of A Gravedigga (feat. Shabazz The Disciple, Frukwan, Holocaust, Killah Priest)
    also, i...
  144. Thread: Free angry!

    by etze
    Replies
    48
    Views
    12,965

    lol @ ceitedfag adding my statement at his sign

    lol @ ceitedfag adding my statement at his sign
  145. Thread: Oldominion ????

    by etze
    Replies
    17
    Views
    1,915

    oldominion is the shit been digging them for a...

    oldominion is the shit
    been digging them for a few years
    they are 30 people in the group
    Sleep, Onry Ozzborn, IAME, Azrael and Destro are my fav i think
    _HLOnGichrE
    xsyVU2JoDA4

    you should...
  146. what makes you think u can explain some abstract...

    what makes you think u can explain some abstract rap lines?
  147. Thread: Free angry!

    by etze
    Replies
    48
    Views
    12,965

    Ceited > angry

    Ceited > angry
  148. rofl

    rofl
  149. Replies
    86
    Views
    12,374

    ahjahahahahhaha repped

    ahjahahahahhaha
    repped
  150. Replies
    3
    Views
    1,074

    im not sure to be honest

    im not sure to be honest
  151. ahahahaha u fucking hater ahahahah he might got...

    ahahahaha
    u fucking hater ahahahah
    he might got a job and a house since that time
  152. Replies
    13
    Views
    2,046

    yes she is. lol

    yes she is. lol
  153. Replies
    16
    Views
    5,318

    maybe another album version?

    maybe another album version?
  154. Replies
    13
    Views
    2,046

    i would shes nice.

    i would
    shes nice.
  155. Replies
    3
    Views
    1,074

    Aslan - Swamp 81 ft Stamina Li

    B7YKsydpx48

    dope!!!9:|6
  156. btw a friend got a macbook and i need a crack for...

    btw a friend got a macbook and i need a crack for resolume avenue 4
    or a serial
  157. so did u get that macbook fag?

    so did u get that macbook fag?
  158. Replies
    86
    Views
    12,374

    just wondering who and why they did this lol

    just wondering who and why they did this
    lol
  159. Replies
    86
    Views
    12,374

    maybe wrong section, needed to be at GC

    maybe wrong section, needed to be at GC
  160. Replies
    86
    Views
    12,374

    what the fuck is this?

    found that on facebook lol

    http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/382533_418547471528925_1420292706_n.jpg

    READ THE PICTURE... THIS IS MOON GOD ALLAH,CILVRINGZ AND BARACUDDA. NOT FROM ...
  161. Replies
    45
    Views
    8,112

    160$ for a wallet? really? mine costs like 20$ ...

    160$ for a wallet?
    really?
    mine costs like 20$
    i got this one in a blue/black/grey camo version:
    http://www.allyoucanskate.de/bilder/produkte/gross/CARHARTT-Wallet-black.jpg
  162. they are sueing that christopher guy cause he...

    they are sueing that christopher guy cause he didnt inform them about gfk and meth
    lol
    at least thats what they told
  163. http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=...

    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=2240566#post2240566
  164. did you know that he wont be @ Greece as well?

    did you know that he wont be @ Greece as well?
  165. ^onyx performed live about 2 months ago lol btw,...

    ^onyx performed live about 2 months ago lol
    btw, does anyone know who's Christoffer Hjelm?
  166. do u know the reason? and btw, whats the full...

    do u know the reason?
    and btw, whats the full line up in london?
  167. ghostface and methodman didnt show up in today's live concert @ athens

    the line up was:
    rae - gfk - methodman - gza
    onyx
    + some greek groups

    for some reason gfk and meth didnt show up lol
    fuck that
    i was about to travel like 5-6 hours to watch that show in...
  168. Replies
    21
    Views
    3,530

    that beat is wack

    that beat is wack
  169. LOL @ Rae asking people to buy his shirts and come to a meeting

    W8uf2jaWM9Y
    hahhahahhahahahah
    fucking ridiculous

    'you must have one of these shirts on'
    ahahaahahah
    no shirts = no pictures n shit
    lolol
  170. Replies
    2
    Views
    773

    personal shit

    personal shit
  171. Replies
    2
    Views
    773

    Lhus and mizery dropped a diss to snowgoons

    neWr1PK8x48
  172. yeah thats an old joint

    yeah thats an old joint
  173. Replies
    17
    Views
    3,750

    nice one

    nice one
  174. Replies
    52
    Views
    5,268

    LOL WHY SHOULd I DO THAT?

    LOL
    WHY SHOULd I DO THAT?
  175. Replies
    52
    Views
    5,268

    WHAT ABOUT U FAg?

    WHAT ABOUT U FAg?
  176. Replies
    75
    Views
    9,433

    NO PHYSICAL YEt?

    NO PHYSICAL YEt?
  177. Lololol

    Lololol
  178. THEM FAGs WONT GET MOAR THEN 2,5% IN ThESE...

    THEM FAGs WONT GET MOAR THEN 2,5% IN ThESE ELECTIONS
  179. Greek Parliament Member Attacks and Slaps Another MP Live on TV (Video)

    Nte1UtRww_k

    Golden Dawn MP and spokesman, Ilias Kassidiaris, attacked and slapped Communist Party MP Liana Kanelli in the face. The incident took place during a live TV show panel in Greece on...
  180. Replies
    109
    Views
    18,570

    is this a world tour or what?

    is this a world tour or what?
  181. Replies
    14
    Views
    1,676

    give me more info about this.

    give me more info about this.
  182. Sticky: YOUR BRAIN IS WACk

    YOUR BRAIN IS WACk
  183. Replies
    12
    Views
    2,184

    HOW DO YOU KNOw THIS ?

    HOW DO YOU KNOw THIS ?
  184. Replies
    75
    Views
    9,433

    SHIT SOUNDs DOPE LOOKING FORWARD FOR THESE I...

    SHIT SOUNDs DOPE
    LOOKING FORWARD FOR THESE
    I WANT A PHYSiCAL COPY OF BOTH
  185. Sticky: THAT CEITEDFAg IS SO FUNNY SOMETIMES LOL

    THAT CEITEDFAg IS SO FUNNY SOMETIMES LOL
  186. Replies
    9
    Views
    1,483

    LOL I DONt KNOW WHY THEY WEAR THESE CLOTHES,...

    LOL
    I DONt KNOW WHY THEY WEAR THESE CLOTHES, THEY'RE FUNNY THOUGH
    THEY ARE SPITTIN THE REaL
    AND NO, ITS NOT ABRAhAM LINCOLN
  187. IM SO POOR I CANT EVEn AFFORD A CDr OF WARCLOUD'S...

    IM SO POOR I CANT EVEn AFFORD A CDr OF WARCLOUD'S ALBUMS
  188. Sticky: CEITEd IS A SECRET ROBoT TANK FAN HE LOVES...

    CEITEd IS A SECRET ROBoT TANK FAN
    HE LOVES WARCLOUD'S MUSIC MORE THAN HIS OWN MOTHeR
  189. Replies
    16
    Views
    2,820

    ACTUALLY, THE MaIN FAG IS YOU.

    ACTUALLY, THE MaIN FAG IS YOU.
  190. Replies
    9
    Views
    1,483

    WISH I KNEW HOW TO ADD CAPs AT THE TITLE LIKE...

    WISH I KNEW HOW TO ADD CAPs AT THE TITLE LIKE THAT CEITEDFAG DUZ
  191. Replies
    9
    Views
    1,483

    These british cats been smashin a 50's beat

    RQXxJjZ6SUo
    YOU GOTTA PEEP THIS, SHiT IS DOPE
  192. Replies
    45
    Views
    7,367

    kevlaar's solo

    kevlaar's solo
  193. Replies
    16
    Views
    2,820

    well, yeah its very good not a classic one like...

    well, yeah its very good
    not a classic one like the Psycho Realm album back in 1997 buts its decent
    i got my deluxe package a few days ago
    dope
  194. im almost 21 been in greek forums for like 6-7...

    im almost 21
    been in greek forums for like 6-7 years
    http://www.hiphop.gr/account_profile/15546

    used to visit wtc from time to time back in the days but didnt register until 2010 ^^
  195. Replies
    6
    Views
    1,713

    nice thanks for posting

    nice
    thanks for posting
  196. thats cool thnx

    thats cool
    thnx
  197. Replies
    33
    Views
    7,248

    is that cover made in ms paint ? wtf im digging...

    is that cover made in ms paint ?
    wtf
    im digging wisemen and i like them but their artwork sucks hard
  198. Replies
    16
    Views
    2,820

    havent received my physical copy yet but i got a...

    havent received my physical copy yet but i got a link and dl'ed it
  199. Replies
    12
    Views
    2,079

    i dont have money to rent a hotel room lol

    i dont have money to rent a hotel room lol
  200. Replies
    12
    Views
    2,079

    http://a2.img.mobypicture.com/32fdcdd6bd0105708506...

    http://a2.img.mobypicture.com/32fdcdd6bd0105708506747050ece32b_view.jpg
Results 1 to 200 of 900
Page 1 of 5 1 2 3 4