01.01.2021
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 46 to 60 of 85

Thread: Remedy/Talib Kweli Beef

  1. #46
    Chaotician ShaDynasty's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Isla Nublar
    Posts
    16,880
    Rep Power
    105

    Default

    Talib Kweli is a racist. Or not. Who gives a shit, the guy is boring as fuck. The only reason I ever played his records was Mos Def and Hi-Tek. Those records would be way better if he wasn't on them talking about vegetables or black oppression.

  2. #47
    God's Replica Mumm Ra's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Black Pyramid
    Age
    36
    Posts
    12,105
    Rep Power
    104

    Default

    i read some more out of utter boredom at work, talib even started crying about RA the rugged man not telling Remedy to issue an apology, so Talib can no longer be friends with RA, as if thats RAs problem somehow or that the world even needs to know this. lol, Talib needs to get off his period


  3. #48
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    18,839
    Rep Power
    124

    Default

    Notice me senpai, NOTICE MEEE

  4. #49

    Default

    Talib got way too much time on his hands.

  5. #50
    PRODIGAL SUN JZA/Jordon's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    1,094
    Rep Power
    13

    Default

    Both of these dudes have too much time on their hands.. how is this still going?

  6. #51
    The Drunken Flunky Pattch82's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Age
    39
    Posts
    2,256
    Rep Power
    38

    Default

    Remedy about to re-re-re-release Never Again (The Talib Diss Remix)

  7. #52
    Balls Deep food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,196
    Rep Power
    126

    Default

    ^lol
    We do it for the people.





  8. #53
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    18,839
    Rep Power
    124

    Default

    lmfao, did this dude run to diabolic to diss kweli for him?? lmfao

    i knew he was cornball

  9. #54
    jzarecta's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Sandy Cancun
    Posts
    26
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by soob View Post
    Talib is a fucking racist guy and Remedy is just a fucked-up one.
    Wait, Talib is a fucking racist? And remedy who is the trump supporter is just fucked up? Shouldnt it be the other way around?

    You know if you are down with a Clan that profess the black man is God, you most know better than to confuse being pro-black with racism.

  10. #55
    jzarecta's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Sandy Cancun
    Posts
    26
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by ShaDynasty View Post
    Talib Kweli is a racist. Or not. Who gives a shit, the guy is boring as fuck. The only reason I ever played his records was Mos Def and Hi-Tek. Those records would be way better if he wasn't on them talking about vegetables or black oppression.
    You crazy, he had mad skillz, he is a bit of laid back emcee, not gonna get a lot of screaming like let say, Immortal Technique. But definetly a great emcee, check this shit he did with Rae:
    Last edited by jzarecta; 07-11-2016 at 09:34 PM.

  11. #56
    Double Secret Probation Sir Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Outside your house
    Posts
    17,957
    Rep Power
    110
    Quote Originally Posted by Artsdradamus View Post
    I also don't like when young millennials call me "sir"


    Check this thread for all of the upcoming Wu-Tang concerts.


    Check this thread for all of the upcoming Wu-Tang release dates.

  12. #57
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    17
    Posts
    16,332
    Rep Power
    89

    Default

    Talib Kweli is a bitch, and he beefing with somebody 99.99% of hip hop hasn't heard of lol
    Posts by The Hound are signed TH.

    Quoting ≠ Agreement.

  13. #58

    Default

    Hmmm...

    I did like the line "lyrics are weak like Marbury sneakers" lol. Cold.

  14. #59
    '
    Guest

    Default

    This is still a thing?

  15. #60
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    18,839
    Rep Power
    124

    Default

    Quote Originally Posted by Artsdradamus View Post

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •